Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 20:45

Kookaburra schreef:
Niet schrikken. Wij zijn oke.
Vandaag in het zuiden van Frankrijk betrokken geraakt bij een verkeersongeval. Iemand kwam plots op onze weghelft. Airbags uit, ambu en politie erbij. Getverdemme.

Fijn dat jullie oké zijn. Zal nog wel een nasleep krijgen. Sterkte

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 20:59

Cambionn schreef:
Vandaag super poedersuiker nieuws gehad. Zat er wel aan te komen, ik ben vrijwel elke dag bij hem geweest en heb gezien hij hoe zich voelde. Maar nu is het officieel, kogel door de kerk. Behandeling slaat niet aan, en Dancer wordt daarom ingeslapen. Het is het beste zo, want inmiddels is de status dat hij zou niet pijnvrij kunnen leven ongeacht hoe veel tijd, geld en moeite erin gestoken wordt. Maar het raakt wel. Ik ga m'n vriendje missen -O- .

Sterkte :(:)

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:05

Ik wil naar bed maar mag van de slaappsycholoog pas om 23:00 naar bed want mag maar 8uur in bed liggen. :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:07

MarlindeRooz schreef:
Ik wil naar bed maar mag van de slaappsycholoog pas om 23:00 naar bed want mag maar 8uur in bed liggen. :+

Hahahahaha hier ook knikkebollend op de bank.
Na een nachtvlucht met jetlag zo snel mogelijk in het normale ritme proberen te komen betekent nog even wakker blijven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:13

Sterkte Cambion, altijd naar zulke dingen, het went ook echt nooit.

Kookaburra gelukkig dat jullie ok zijn, eng hoor!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:17

Cambion en kookaburra sterkte beiden!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:23

Stertke beide!

Ik ben waarschijnlijk rond half 3 pas thuis, en moet in de ochtend gewoon weer naar school :')
De flixbus had vertraging, dus de vriendin waar ik mee ben kan niet meer thuis komen met het OV, mijn ouders halen mij op dus we gaan met een omweg naar huis toe zodat we haar ook terug kunnen brengen.
Heb het wel enorm gaaf gehad in Berlijn, en door de vertraging en overstap van 4 uur lang ook in Hannover nog even tourist uit kunnen hangen, maar echt ik ga nooit weer met flixbus :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:39

Jeetje wat heftig kookaburra! Sterkte en succes :(:)

Cambion wat een verschrikkelijk nieuws.... heel veel sterkte :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:57

Dat ik soms zo'n stresskip ben. En daarbij scenario's kan bedenken waardoor ik ongerust wordt.

Soms wou ik dat ik gewoon wat relaxter was en meer kon denken als in je hoort het wel als het niet goed is.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:59

Dat ik zo graag met dieren wil werken. Heb een diploma dierverzorger en ik kom nergens aan het werk. Sterker nog, ik word nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek, en dit al jarenlang. De moed zakt me steeds meer in de schoenen. Mijn hart ligt maar bij 1 ding en dat is bij de dieren. En ik word het ook niet jonger op dus de kans wordt steeds kleiner -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 22:08

Dankjulliewel. Het is gewoon zo zuur!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 22:37

charrr91 schreef:
Dat ik zo graag met dieren wil werken. Heb een diploma dierverzorger en ik kom nergens aan het werk. Sterker nog, ik word nog niet eens uitgenodigd voor een gesprek, en dit al jarenlang. De moed zakt me steeds meer in de schoenen. Mijn hart ligt maar bij 1 ding en dat is bij de dieren. En ik word het ook niet jonger op dus de kans wordt steeds kleiner -O-

Matig. Zie best wat vacatures voorbij komen de laatste tijd. Wat voor iets zoek je?
Misschien eens iemand laten kijken naar je CV en eerste mailtje? Zijn vast lieve bokkers die dat willen doen :)

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 22:56

Nyaleti schreef:
charrr91 schreef:

Matig. Zie best wat vacatures voorbij komen de laatste tijd. Wat voor iets zoek je?
Misschien eens iemand laten kijken naar je CV en eerste mailtje? Zijn vast lieve bokkers die dat willen doen :)

Ik zie ook genoeg vacatures, in het westen, en ik woon in Gelderland in een dorpje zonder winkels :+ Ook in de dorpen ernaast is niks te vinden. Dan moet ik dus elke dag dik 2 uur rijden om naar mijn werk te gaan, en verhuizen met de huidige woningmarkt is geen optie. We gaan gewoon vrolijk verder zoeken
Laatst bijgewerkt door charrr91 op 09-09-24 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 22:56

Ik kan je ook aanraden om binnen je kennissenkring te kijken of er mensen zijn die werkzaam zijn in dat beroep.
Die kunnen vaak makkelijker je ergens aanraden of tips geven waar je zou kunnen solliciteren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 00:44

Mijn oom met een bloeddruk van 200 en nu dus zijn pillen verstopt, want dan lijkt het alsof hij ze inneemt. 8)7

Ging even kijken wat de uitslag van het bloedprikken. Vind het niet gek dat ik weer meer last heb. :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 00:50

Dit zijn geen tijden om op te staan en op vakantie te gaan. Ik wil nog slapen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 02:42

Mando schreef:

Hahaha!

En toch wil ik je een fijne vakantie wensen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:04

Mando schreef:

Dat zijn ook geen tijden. Mooi niet dat je mij om die tijd richting vliegveld krijgt. Ik boek mijn vakantie altijd op normale tijden. Beetje vroeg opstaan is geen probleem maar geen nachtwerk hier. Dan ben ik mega sago en begint mijn vakantie al slecht.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:14

Ik was vannacht om half 3 thuis, lag om 3 uur in bed en zit nu alweer een kwartier in de trein onderweg naar school :+
Het is dat ik vandaag alleen slb uur en studiehuis heb, dus ik hoef hopelijk niet echt na te gaan denken. Maar ik ben beste vrienden met mijn nijntje thermos met een halve liter koffie erin :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:42

hagelslag schreef:
Gister prachtige tegels gezien voor de keuken.
Er stond op dat ze nog 31m² hadden..
Bij controle van de verkoper... hadden ze niks meer -O-
Nu heeft een andere tegelwinkel voor mij bij de groothandel aangevraagd of ze toevallig nog wat hebben liggen...
[ Afbeelding ]
Kijk dan hoe mooi <3

Update
Bedrijf gevonden in Hamburg die de tegels heeft...
42.95 per stuk....
Ik ben ca 9m2 nodig.
Gaan we dus niet doen -O-

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:47

Dat vreselijke irritante links rijden van sommige weggebruikers. Als je links wil rijden verhuis dan lekker naar Engeland _-:(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:57

James Earl Jones...
Al denk ik dat ik eerder verdrietig ben om het verlies van zo'n grote acteur met die prachtige stem, als geërgerd, maar toch.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 09:59

Zo geen zin om te gaan werken.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:18

Ik heb hetzelfde Hutcherson
Vandaag laatste dag vakantie voor mij :( , absoluut geen zin om morgen terug te moeten werken...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:32

Nyaleti schreef:
charrr91 schreef:

Wij hadden zelfs een vacature openstaan, maar daar is niks op geschreven. Nu inmiddels wel opgevuld trouwens. :+