Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Dat Extinction rebellion vanaf 9 september de A12, die ik over moet om bij mijn paard te komen, elke dag gaat blokkeren. Hoeven die mensen niet te werken
Suzanne F. schreef:Robin_S schreef:Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.
Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk![]()
Ik haat spinnen
Oh ja die grote huisspinnen vind ik ook zo eng. Maar als je alleen woont dan moet je wel hè?
In een vorig huis waar ik gewoond heb hadden we er echt heel veel, dat was echt niet leuk. Iedere keer een hartverlamming als je de trap opliep of zelfs als je ‘s nachts wakker werd en een grote donkere vlek op de muur zag.
In dit huis heb ik ze eigenlijk niet (1 in de 8 jaar dat ik hier woon).
Zebrastreep schreef:Robin_S schreef:Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.
Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk![]()
Ik haat spinnen
Ah de grote huis spin. Ik kwam zo'n engerd een keer tegen toen ik nog op een camping werkte en meehielp met de schoonmaak. Ik trok een koelkastje weg en ik schrok mij helemaal rot en dacht dat ik een ontsnapte vogelspin had gevondenIk ben de tent uitgerend en heb gewacht op mijn collega
Ik heb er daarna nooit weer 1 gezien.
Robin_S schreef:Flying_Angel schreef:Dat ik nu over de ‘rush’ heen ben en ik het toch echt wel moeilijk vind. Onze dochter (2,5) is donderdag van de opvang terug gekomen met haar elleboog uit de kom. En ze hebben niets gemerkt.
Oh wat erg ditwas ze niet ontzettend hard aan het huilen dan?
Flying_Angel schreef:Ze vertelt zelf dat ze in bed lag, dat ze toen heel hard moest huilen en dat toen de juf kwam. Maar echt duidelijk wordt het niet. We willen idd wel het gesprek aangaan met de opvang. Het gaat nu goed, de elleboog is op de spoedpost weer gezet.