Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:38

Dat ik nu over de ‘rush’ heen ben en ik het toch echt wel moeilijk vind. Onze dochter (2,5) is donderdag van de opvang terug gekomen met haar elleboog uit de kom. En ze hebben niets gemerkt. ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:41

Flying_Angel schreef:
Dat ik nu over de ‘rush’ heen ben en ik het toch echt wel moeilijk vind. Onze dochter (2,5) is donderdag van de opvang terug gekomen met haar elleboog uit de kom. En ze hebben niets gemerkt. ;(

:wow: 8)7

Serieus echt niks gemerkt. :=

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:41

Het is niet op weg naar mijn werk Ineke, die weg is vrij gelukkig :), want thuis werken is met mijn werk niet goed mogelijk. Ik moet er overheen om naar mijn paard te gaan na het werk. Er zijn wel andere routes, maar die neemt iedereen dan natuurlijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:43

Maar het is voor het milieu en om de grote multinationals aan te pakken!
#supernuttig :j :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:52

Ah hopelijk zijn ze na werktijd steeds al weggestuurd door de politie dan… Balen dat vooruitzicht.

Hier nog tot 1 september hoop ik, dan eindelijk zonder omleidingen weer naar stal. Hoop zo dat er geen vertraging in de werkzaamheden zijn. 3 maanden omrijden is al veel te lang.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:53

prompter schreef:
Dat Extinction rebellion vanaf 9 september de A12, die ik over moet om bij mijn paard te komen, elke dag gaat blokkeren. Hoeven die mensen niet te werken >;)

Nee, het zijn allemaal studenten die een technische of praktische opleiding doen zodat ze dadelijk allemaal de handen uit de mouwen kunnen steken om te helpen bij de energietransitie. Want dat vinden ze super belangrijk.
En studenten hebben veel vakantie :j
[sarcasme uit]

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:55

Oh Ineke heb jij last van de A29? Dat is zelfs in de vakantietijd nu drama op de weg!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:01

Flying_Angel schreef:

Oh wat naar! Waren het haar vaste leidsters?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:04

prompter schreef:
Oh Ineke heb jij last van de A29? Dat is zelfs in de vakantietijd nu drama op de weg!

Yep |(
En de haringvlietbrug… Die is nu open, maar ja de tunnel niet dus heb ik er niks aan dat de brug weer open is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:32

Net de konijnen gevoerd en ik zweet me al het laplazarus :').

Belooft wat voor vandaag :=.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:41

Dat je in de nacht droomt dat er iemand aan de voordeur staat te bellen. En dat je nachtrust hierdoor weg is

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:43

Flying_Angel schreef:

Wat ontzettend sneu voor je dochter dat dit niet is opgemerkt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:46

Jeetje Flying Angel.. dat vraagt om een goed gesprek. Hoe gaat het nu met je dochter?

Nou dit weer inderdaad.. Luchtvochtigheid van 83% := mag vandaag mee helpen over verhuizen dus dat wordt ook zwetend weg drijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:51

Suzanne F. schreef:
Robin_S schreef:
Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.

Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk :brr:

Ik haat spinnen |(

Oh ja die grote huisspinnen vind ik ook zo eng. Maar als je alleen woont dan moet je wel hè?
In een vorig huis waar ik gewoond heb hadden we er echt heel veel, dat was echt niet leuk. Iedere keer een hartverlamming als je de trap opliep of zelfs als je ‘s nachts wakker werd en een grote donkere vlek op de muur zag.
In dit huis heb ik ze eigenlijk niet (1 in de 8 jaar dat ik hier woon).

|( oh nee, dat is echt verschrikkelijk als ze zo voltallig aanwezig zijn! Dan woon je nu veel beter! :Y)

Wij hebben ze vaak in dit huis (vooral augustus, september) maar nog niet vaak zó groot.
We hebben ze niet durven vangen, ze is te groot voor de stofzuiger ook.
Ze zit nu opgesloten in het washok :') dan kunnen we terwijl een nieuw huis zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:53

Zebrastreep schreef:
Robin_S schreef:
Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.

Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk :brr:

Ik haat spinnen |(

Ah de grote huis spin. Ik kwam zo'n engerd een keer tegen toen ik nog op een camping werkte en meehielp met de schoonmaak. Ik trok een koelkastje weg en ik schrok mij helemaal rot en dacht dat ik een ontsnapte vogelspin had gevonden :') Ik ben de tent uitgerend en heb gewacht op mijn collega _O- Ik heb er daarna nooit weer 1 gezien.

Ieuw schrikken!! :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:54

Flying_Angel schreef:

Oh wat erg dit -O- was ze niet ontzettend hard aan het huilen dan?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:56

Elleboog uit de kom missen vind ik ook bizar, dat is toch verschrikkelijk pijnlijk? Of kan het buiten gebeurd zijn? Heel vreemd, en arm kind.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 09:59

Robin_S schreef:
Flying_Angel schreef:

Oh wat erg dit -O- was ze niet ontzettend hard aan het huilen dan?

Ja dat vraag ik me ook af. Huilde ze dan niet?

Kan ze zelf ook vertellen wanneer het is gebeurt?

Echt zielig. :knuffel:

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 11:37

Ze vertelt zelf dat ze in bed lag, dat ze toen heel hard moest huilen en dat toen de juf kwam. Maar echt duidelijk wordt het niet. We willen idd wel het gesprek aangaan met de opvang. Het gaat nu goed, de elleboog is op de spoedpost weer gezet.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 11:44

Vies vies vies plak zweet weer. Bah, doe amper wat en meteen plak en zweet overal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:05

Wij zouden vandaag in de tuin gaan werken. How about no :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:19

Flying_Angel schreef:

:wow: hoe dan...
Arm kind :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:44

Flying_Angel schreef:
Ze vertelt zelf dat ze in bed lag, dat ze toen heel hard moest huilen en dat toen de juf kwam. Maar echt duidelijk wordt het niet. We willen idd wel het gesprek aangaan met de opvang. Het gaat nu goed, de elleboog is op de spoedpost weer gezet.

Arm meisje :knuffel: :knuffel:
Gelukkig alles weer oké nu :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 12:55

Mijn dochter heeft toen ze klein was ook de elleboog uit de kom gehad maar je merkte niets. Ik was er zelf bij. Ze rolde over de grond en rolde op haar zij over haar arm heen. Ze stond op en zei dat haar arm niet meer werkte. Ze kon niks meer met die arm. We hebben het even aangekeken en zijn toen naar de huisarts gegaan. Die had het al snel door en kon hem zo terugzetten.

Dus het kan gebeuren dat het gaat zonder dat je het merkt. Het hoeft geen groot ongeluk of drama te zijn.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 13:00

Flying-Angel sterkte voor je dochter.
Laat gaat de komende dagen voorzichtig doen met de elleboog. Weefsel is uitgerekt en heeft tijd nodig om te herstellen.