Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 10:38

M_D_H schreef:
Maar als je het op de video kan terug zien, had je dan niet kunnen communiceren met de bezorger terwijl je naar de deur te liep?

Wij wonen buiten. De poort is 600m van onze voordeur.
Vaste bezorgers blijven altijd langer staan want die weten dat je niet 1,2,3 bij het hek bent.
Wij hebben 5 honden op ons erf lopen vandaar de poort altijd dicht is.
Ik keek de video terug.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:59

Paar dingen algemeen...

Schrikapparaat is gister overleden.
Gelukkig zit er nog garantie op... Maar hij word vrijdag pas opgestuurd naar de fabriek.
Gelukkig een apparaat vd buren kunnen lenen.

Net chocolade terug in het schap gelegd, want tsja.. Dat is toch best een luxe product en eigenlijk totaal overbodig.
Maar eigenlijk wil ik chocolade, maar eigenlijk ivm de prijs niet.

Broeken die inmiddels weer losser zitten. Wat eigenlijk goed is, maar dan moet ik binnenkort nieuwe kopen... Geen zin in.

En ik heb gister of vandaag een verkeerde beweging gemaakt voor mijn rug.
Dus of ik moet daadwerkelijk niet meer paardrijden, of het is door iets anders gekomen.

Gister voor het eerst in 3 weken weer een x paard gereden.
Iets met te veel te doen te weinig tijd.

Maar als ik daadwerkelijk niet meer kan paardrijden door mijn rug.
Dan ga ik echt hard hard hard hard balen (oke dan komt er een 2 span welshjes :Y))

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:25

Kip die nog goed zou zijn tot morgen.
Constant koel en donker bewaard, verpakking dicht gehouden.

Maar de lucht toen ik de verpakking open trok :r
En dit is al niet de eerste keer. Tijdje geleden was het op de dag zelf dat ik erachter kwam. Flink balen, maar het was in augustus en ach, dan heb je die dagen dat het sneller bederft. Twijfel of ik er mee terug kan gaan, nog nooit gedaan namelijk. Heb het gauw de vriezer in gemieterd om geur in huis te voorkomen. Behalve zonde van het product en mijn eten wat nu compleet anders loopt dan verwacht, is het ook zonde van het geld -O-

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:49

Uitje met de school van mijn dochter, kon voor het eerst mee gaan ivm werk. Kan ik vervolgens voor een pleister naar de juf want er sprong een overenthousiaste hond met zijn snuit in m’n oog. Resultaat is een snee en een dik oog/wenkbrauw (wat blauw gaat worden..) Kon ook niet koelen daar. Leuk zo’n uitje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:15

Tigress schreef:

En dit is al niet de eerste keer. Tijdje geleden was het op de dag zelf dat ik erachter kwam. Flink balen, maar het was in augustus en ach, dan heb je die dagen dat het sneller bederft. Twijfel of ik er mee terug kan gaan, nog nooit gedaan namelijk. Heb het gauw de vriezer in gemieterd om geur in huis te voorkomen. Behalve zonde van het product en mijn eten wat nu compleet anders loopt dan verwacht, is het ook zonde van het geld -O-

Lidl? Hebben wij de laatste tijd al meerdere keren voor gehad met kip van hun. Zelfs 3 tot 4 dagen voor tgt datum zuur :n

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:19

Moestuin schreef:
Tigress schreef:

Lidl? Hebben wij de laatste tijd al meerdere keren voor gehad met kip van hun. Zelfs 3 tot 4 dagen voor tgt datum zuur :n

Jup -O- flink balen zeg ook bij de jouwe :oo

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:19

Dat ik de potten appel en appel/peer moes door elkaar gezet heb. Nu weet ik niet meer wat wat is. 8)7

Zou ook kunnen dat ik mij druk maak om afspraak tandarts 30 september, maar de hoofdpijn had ik al voor ie tijd. Betaling ex werkgever is ook afgehandeld. Maandag fysio gehad. Aardappelen zijn de grond uit. Heb een goede wintervoorraad en zou eigenlijk paar maanden niet naar de winkel hoeven gaan als ik alleen kip zou eten. Geen geld zorgen.

Ontsapper schoon en opgeruimd, want die ben ik niet meer nodig. Al heb ik straks nog wat frambozen en bramen, maar bramensap/siroop zat dus dat gaat jam worden. Deel frambozen word sap siroop, maar dat word ouderwets met de pan zonde om dat lompe ding vies te maken.

En toch heb ik er helemaal geen zin meer in. Ik gok gewoon een beetje depressie door de aankomende winter. Zal blij zijn als 1 januari weer voorbij is.

Als het voor datum zuur is zou ik wel terug gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:24

Tigress schreef:
Moestuin schreef:

Jup -O- flink balen zeg ook bij de jouwe :oo

Ja het is toen 2 avonden afhaal geweest want er was verder geen vlees of vervanger in huis :') Bij ons stond ook de verpakking niet bol, zeker niet te warm vervoerd od. Net zoals je zegt: Je doet hem open en die geur :r Maar eigenlijk goed dat je het hier hebt gezet. Wij zijn er voorlopig nog niet mee terug gegaan maar als wij niet de enigste zijn ga ik dat toch wel doen als het nog eens gebeurt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:17

Nog steeds ziek -O- en eigenlijk “moet” ik voor vrijdag beter zijn. Dan moet ik met mijn dochter terug naar het ziekenhuis voor de neuroloog en een nieuwe afspraak gaat weer weken duren, dus afzeggen is eigenlijk geen optie.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:19

Ik vind kip sowieso vaak vies/muf ruiken al is die volgens t pakje zo goed als vers (datum ligt ver in toekomst).
Om die redenen neem ik vaak kalkoen, komt ook minder water uit bij bakken.

Lesser is te laat…

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:26

Ik heb dus al 2 keer gehad dat mijn melk voor de datum al gewoon niet goed meer was. Niet alleen zuur, maar echt al klonten aan het vormen. Bij de ene een dag voor de datum en de andere 2 of 3. Heb ze gewoon maar leeggegooid maar vond ik zo raar?

Al het andere in de koelkast was gewoon nog goed.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:39

Deels aan mezelf, deels aan.. anderen. :+ Ik doe soms vrijwilligerswerk, maar enkele mensen met wie ik werk zijn soms zó traag. Uitgebreid staan kletsen terwijl er nog veel gedaan moet worden, na maanden nog steeds de routine niet weten.. Heb soms meer het idee dat ik een kleuterklas begeleid dan dat we met z'n allen de handen uit de mouwen steken.
Daaropvolgend me aan mezelf geërgerd omdat ik ongesteld moet worden en echt geen greintje geduld heb in dat soort hormonale periodes, dus kom soms minder leuk over dan ik zou willen. Maar hallelujah :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:51

Dat ik niet weet wat ik wil met stage.
Sector strafrecht lijkt me zo leuk om te doen maar alles is zo ver weg. 1 uur en 40 minuten met de trein minimaal. -O-
Misschien een lieve bokker die een plekje weet :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:51

Gezeik met hockey. Ik ben serieus op vakantie en kon dus niet trainen. En nu hebben ze teveel mensen en omdat ik 1x niet ben wezen trainen van de 2x mag ik direct niet mee op wedstrijd.

Terwijl er vrijdag weer training is. Waar ik wel bij ben. Dus als de mensen dan niet komen heeft het geen geen invloed en mogen ze gewoon spelen.

En ik betaal echt goed geld hè. Om te mogen spelen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:25

Karens van mijn cursus met hun heerlijk geklets over kids, hubbies, hapjes en drankjes en keto dieet shakes, voor als je wat vetjes kwijt moet vanwege al die wijntjes met vriendinnetjes :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:28

Fly_high schreef:
Karens van mijn cursus met hun heerlijk geklets over kids, hubbies, hapjes en drankjes en keto dieet shakes, voor als je wat vetjes kwijt moet vanwege al die wijntjes met vriendinnetjes :r

Ik sterf nog liever heel langzaam dan dat ik zo word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:28

Mensen die doen alsof jij achterlijk bent, terwijl zij degenen zijn die nooit de moeite hebben genomen ook maar een woord Frans te leren, ondanks veel Franse klanten. Nee, ik ga me niet dommer voordoen dan ik ben omdat jij toevallig het IQ van een dode krekel hebt. :evaw:

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:24

MarlindeRooz schreef:
Gezeik met hockey. Ik ben serieus op vakantie en kon dus niet trainen. En nu hebben ze teveel mensen en omdat ik 1x niet ben wezen trainen van de 2x mag ik direct niet mee op wedstrijd.

Terwijl er vrijdag weer training is. Waar ik wel bij ben. Dus als de mensen dan niet komen heeft het geen geen invloed en mogen ze gewoon spelen.

En ik betaal echt goed geld hè. Om te mogen spelen.

Hockey is volgens mij overal gezeik joh. Mijn team ook. Ik twijfel echt hoe lang ik nog wil doorgaan.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:31

Pfft wat een gezeik met stallen, kunnen op zoek naar plekje voor paard en 2 shetten, loods met verharde uitloop zou al fijn zijn. Letterlijk overal is t wat...

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:35

Mensen die paarden van 25 verkopen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:38

Ja, die zag ik ook. Nog kreupel ook.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 19:47

MarlindeRooz schreef:
Fly_high schreef:

Ik sterf nog liever heel langzaam dan dat ik zo word.

Het ergste is dat ik zat te overwegen om bij het bedrijf te gaan werken waar die dames vandaan komen... nu durf ik het niet meer :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:49

Ziek, moe, dus ik wil naar bed. Maar er komt zo nog een pakketje als het goed is (tussen 17.30-21.30uur) dus kan nog niet naar bed.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:05

Mensen met grote praatjes, maar nooit daad bij woord voegen

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:11

Mijn eigen onzekerheid, stom iets…