Luxorvalkje schreef:@LWDaisy kun je niet ‘per ongeluk’ met de sproeier / tuinslang over de heg / schutting spuiten?
Ouders horen dat volgens mij niet meer. Net als dat ze met hun neus tegen de luier van de wurm moeten zitten om te ruiken dat hij vol zit. Terwijl wij dat aan de andere kant van de tafel al ruiken.Laurora schreef:gaat de moeder aan de picknicktafel ernaast haar kind lopen verschonen, óp tafel
Dat snap ik ook niet. Eerder schreef ik over een moeder die haar kind verschoonde op zo’n picknick bank in een pretpark (in het zicht, waar mensen zaten te eten). De luier opgerold daar liet liggen en zelf binnen gaat zitten eten met haar gezin.
En laatst was ik in de Efteling (doordeweeks, ideaal). Kwam ik uit een restaurant lopen, keek ik recht in de ster van een kind. Een moeder vond het nodig om het jong te verschonen naast de uitgang (binnen was een toilet met verschoningsruimte).![]()
Ze was net met een wet wipe bezig. Gelukkig had ik niet mijn eten in mijn handen.
Ik weet helaas niet welke tuin het is, het zijn niet de naaste buren - kun je je voorstellen hoe hard die het horen

Idd haha, wij ruiken zoiets van op een afstand al - en die ouders hun neus maar in die luier duwen, ew.
Laurora - bahbahbah. Een tafel dient om te eten, niet om luiers op te verschonen.
De ex van mijn broer flikte dat eens op mijn eettafel (niet mijn broer zijn kinderen). Ranzig, echt waar - ik moet hier eten, doe normaal zeg.
Amber_anne ik heb ooit een "its a-borted" feestje gegeven. Niet iedereen vond dat "kunnen". Dan kom je lekker niet haha, je kan ook blij zijn voor mij, want ik was nl. héél blij dat ik mijn foutje kon rechtzetten.
Ik heb bij mijn weten geen "ikwilkinderenmaarkanzenietkrijgen" vriendinnen uitgenodigd, zo grof zou ik nooit zijn. Maar blijkbaar "doe je dat niet". Jammer dan - ik wel. Rauwkost en preparé voor iedereen, hoera!