[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 00:19

Luxorvalkje schreef:
@LWDaisy kun je niet ‘per ongeluk’ met de sproeier / tuinslang over de heg / schutting spuiten?
Ouders horen dat volgens mij niet meer. Net als dat ze met hun neus tegen de luier van de wurm moeten zitten om te ruiken dat hij vol zit. Terwijl wij dat aan de andere kant van de tafel al ruiken.

Laurora schreef:
gaat de moeder aan de picknicktafel ernaast haar kind lopen verschonen, óp tafel >;)

Dat snap ik ook niet. Eerder schreef ik over een moeder die haar kind verschoonde op zo’n picknick bank in een pretpark (in het zicht, waar mensen zaten te eten). De luier opgerold daar liet liggen en zelf binnen gaat zitten eten met haar gezin.

En laatst was ik in de Efteling (doordeweeks, ideaal). Kwam ik uit een restaurant lopen, keek ik recht in de ster van een kind. Een moeder vond het nodig om het jong te verschonen naast de uitgang (binnen was een toilet met verschoningsruimte). :r
Ze was net met een wet wipe bezig. Gelukkig had ik niet mijn eten in mijn handen.

Ik weet helaas niet welke tuin het is, het zijn niet de naaste buren - kun je je voorstellen hoe hard die het horen 8)7
Idd haha, wij ruiken zoiets van op een afstand al - en die ouders hun neus maar in die luier duwen, ew.

Laurora - bahbahbah. Een tafel dient om te eten, niet om luiers op te verschonen.
De ex van mijn broer flikte dat eens op mijn eettafel (niet mijn broer zijn kinderen). Ranzig, echt waar - ik moet hier eten, doe normaal zeg.

Amber_anne ik heb ooit een "its a-borted" feestje gegeven. Niet iedereen vond dat "kunnen". Dan kom je lekker niet haha, je kan ook blij zijn voor mij, want ik was nl. héél blij dat ik mijn foutje kon rechtzetten.
Ik heb bij mijn weten geen "ikwilkinderenmaarkanzenietkrijgen" vriendinnen uitgenodigd, zo grof zou ik nooit zijn. Maar blijkbaar "doe je dat niet". Jammer dan - ik wel. Rauwkost en preparé voor iedereen, hoera!

Dammie

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 08:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 09:05

Hahahahahahahaha, neeeeee :') :')

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 09:17

_O- O die zijn erg, en veel te leuk := :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 19:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 19:36

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 19:45

En waarom krijsen ze altijd tijdens het spelen? En hoe horen die moekes het verschil tussen ''kind is leuk aan het spelen'' en ''kind wordt bruut uit elkaar getrokken door een gestoorde kindermoordenaar''? Klinkt imo exact hetzelfde.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:20

Dat viel me op bij een speeltuin in Duitsland: geen gekrijs. En als er eentje het volume wat omhoog gooide, zei moeder gelijk dat het iets rustiger moest.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:23

Nou ik was toch laatst in een speeltuin in Duitsland (don't ask) en het was een gekrijs van jewelste. Zo fijn met die kater van me.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:24

Verkeerde Duitsland dus :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:25

Roosch schreef:
Nou ik was toch laatst in een speeltuin in Duitsland (don't ask) en het was een gekrijs van jewelste. Zo fijn met die kater van me.

Nederlanders op vakantie zeker?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:27

We hebben in een dierentuin in Polen midden op een speelplaats ijsjes zitten te eten terwijl een hele bus van groep 2 kinderen aan het spelen was. Heerlijk rustig :o

Maar ik weet tegelijk net iets te goed wat het geheim is om de kinderen zo stil en gehoorzaam te krijgen :+ :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:38

Femke_Tweety schreef:
Roosch schreef:

Nederlanders op vakantie zeker?

Grensgebied :D :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 22:40

Fly_high schreef:
We hebben in een dierentuin in Polen midden op een speelplaats ijsjes zitten te eten terwijl een hele bus van groep 2 kinderen aan het spelen was. Heerlijk rustig :o

Maar ik weet tegelijk net iets te goed wat het geheim is om de kinderen zo stil en gehoorzaam te krijgen :+ :=

Ze slapen ook goed, denk ik....

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 23:09

Oh nee ik doelde gewoon op kinderen af en toe een mep geven. Lekker ouderwets zeg maar :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 07:19

Oh jongens, ik heb een date gehad. Was erg leuk en ook maar meteen het onderwerp kinderen aangehaald.
Hij zou kinderen wel leuk vinden maar in het gesprek bleek dat hij het zo vreselijk onderschat wat het is om kinderen te krijgen. Wat het met mijn lijf zou doen, ja dat heeft iedere vrouw toch?

Dat betekent dan toch niet dat ik ook incontinent wil zijn met striemen en een verruineerde onderkant? Vond die een heel raar concept.

Dat wordt dus 1 van de prioriteiten komende dates om uit te zoeken of hij het echt wil want dan stop ik er gewoon mee. Ik wil er geen, ook niet als ze vrij kunnen opgroeien op een boerderij.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 07:24

Als hij aangeeft kinderen eigenlijk wel leuk te vinden,

Dan klinkt dat vooral alsof hij ze wel wil maar het een beetje voorzichtig bracht om eerst jouw reactie te peilen.

Het kán mee vallen, dat hij het echt oke vindt zonder.
Maar de kans is ook groot dat hij nu een poosje zegt het wel 'ok' te vinden, maar het er uiteindelijk wel om uitmaakt.

(Heb je echt op date 1 van alles gezegd over striemen, incontinentie en uitscheuren en zo? Zou ik never gedaan hebben, als ik al het gevoel heb me tot op dát niveau te verdedigen voor mijn keus dan was het gewoon direct klaar. Gesprek dood laten bloeden, vragen om rekening en ajuuu.)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 08:09

Fly_high schreef:
Oh nee ik doelde gewoon op kinderen af en toe een mep geven. Lekker ouderwets zeg maar :=

Oh, dat kan natuurlijk ook. :=
Maar dan nog zullen ze daar beter slapen denk ik, en niet blijven krijsen dat ze niet naar bed willen.

Schuur, ik hoop dat hij je niet aan het lijntje houdt, en eerlijk tegen je is.
Succes

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 08:15

Schuur.
Zoals jij het nu verteld is mij duidelijk dat hij wel kinderen wil.
Ook bij dat antwoord heeft elke vrouw wel.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 10:02

Vrij opgroeien op een boerderij? Is hij een boer of agrariër soms, nou reken maar dat er dan waarschijnlijk wel koters moeten komen. Wil niet bagataliseren maar als er ergens een taboe op ligt in die sector is het wel op de keuze bewust kindervrij te zijn. Boerenbedrijf draait op de familie, schijnbaar dat er onmiskenbaar vanuit wordt gegaan dat er altijd kinderen moeten komen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 10:33

Als hij ze wel wil is het net zo irritant als jij hem moet overtuigen dan andersom.

Ik zou gewoon op de rode knop drukken en verder zoeken.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:49

Ik denk hetzelfde als de rest hier, Schuur. Ben bang dat het toch echt erop uit gaat lopen dat hij toch wel kinderen wil.
Jaren geleden, ik was begin 20, en in mijn eerste serieuze relatie, wilde hij wel kinderen. Ikke niet, lijkt me duidelijk :D Hij heeft nooit gezegd dat het daarom uit was gegaan. Maar echt bijna 30 jaar later eens contact met hem gehad, en hij vroeg me toch echt of ik geen kinderen had gekregen. Vaak is het toch wel dat mannen die het niet in eerste instantie afwijzen, er in een relatie moeite mee hebben als de andere helft geen kinderen wil.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 11:58

Guys, we hebben precies een half bericht om op af te gaan hier :') Wie weet twijfelt hij gewoon nog en komt daarna tot de conclusie dat hij ze niet wil. Of juist de conclusie dat hij ze wel wilt, nou ja dan hebben hij en Schuur misschien in ieder geval een tijdje leuk gedate/een leuke relatie gehad.

Als je alleen relaties aangaat met iemand waar je het op geen enkel vlak mis ziet gaan in de toekomst wordt je pooltje wel klein hoor. Van elke relatie leer je dingen en neem je dingen mee als het uitgaat. Betekent niet dat de hele relatie verspilde tijd is.

Kijk Schuur, als hij nou zou zeggen 'ik wil absoluut kinderen' dan zou ik niet verder gaan inderdaad. Maar doen wat je nu gaat doen, gewoon de komende dates uitkristalliseren, lijkt me een hele goede!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:03

Ik heb het op de tweede date gezegd, mijn man had er niet echt een mening over/over nagedacht hoe hij er tegenover stond.

Nu is hij heel blij dat we ze niet hebben.

Was hij een ander tegengekomen die ze wel wilde dan was hij misschien wel overstag gegaan/er anders over gaan denken. En had hij een heel ander (klote) leven gehad :+ (zijn woorden haha)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:05

Voor mij zou kinderen willen toch echt einde daten betekenen.
Kan gezellig zijn maar wat heb je daar dan aan?