Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Maar om zo fanatiek tegen andere steeds te gaan zeggen dat ze hem op moeten doen, dan moet je er zelf toch ook wel van overtuigd zijn dat die dingen ontzettend veel nut hebben. Ik zou dat zelf niet kunnen, daar niet achter staan. Laat iedereen lekker zelf weten wat ze doen. De taak van een receptionist is om mensen te ontvangen, te zorgen dat mensen en goederen op de juiste plek terecht komen. Niet als een politie-agent optreden.
Pas op dat de mensen je achter je rug niet belachelijk maken, of een hekel aan je krijgen. Dat is dit niet waard.
tienus63 schreef:Sterkte en spoedig herstel voor je tante gewenst
Purny.
Ik vond het vanmiddag feestelijk momentje, dus in mijn nette, feestelijke jurk mijn eerste vaccinatie gehaald.
Maandagavond afspraak gemaakt, kon vandaag al terecht.
Medewerker die mij prikte was wel gevaccineerd, normaliter is diegene ok-assistent.
De meeste collaga’s die in het ziekenhuis werken, waren nog niet eens gevaccineerd.
Bizar.
tienus63 schreef:Sterkte en spoedig herstel voor je tante gewenst
Purny.
Ik vond het vanmiddag feestelijk momentje, dus in mijn nette, feestelijke jurk mijn eerste vaccinatie gehaald.
Maandagavond afspraak gemaakt, kon vandaag al terecht.
Medewerker die mij prikte was wel gevaccineerd, normaliter is diegene ok-assistent.
De meeste collaga’s die in het ziekenhuis werken, waren nog niet eens gevaccineerd.
Bizar.
Citaat:PVV-leider Geert Wilders snapt niet waarom juist voor déze versoepelingen is gekozen: ,,Ik vind het echt willekeur. Als jij met dertig man binnen kan sporten, waarom zou je dan niet in een restaurant ook met dertig man kunnen zitten?
Huertecilla schreef:Ben vanmiddag voor de dérde keer gebeld. Hier in de regio voor mijn leeftijdsgroep nog steeds AZ dus nog steeds nee.
Beetje vreemd omdat ik nu eigenlijk in de buurregio geregistreerd zou moeten zijn. Vanavond eens kijken op de overheids-app voor vaccin-afspraak.
Needje schreef:Waarom wil je geen AZ?
DuoPenotti schreef:Citaat:PVV-leider Geert Wilders snapt niet waarom juist voor déze versoepelingen is gekozen: ,,Ik vind het echt willekeur. Als jij met dertig man binnen kan sporten, waarom zou je dan niet in een restaurant ook met dertig man kunnen zitten?
Ik moet zeggen dat ik hier Wilders wel gelijk in geef.
Met eten hijgen mensen niet, wisselen minder vaak, dus denk zelfs dat het veiliger is.
Bloodymary schreef:Maar om zo fanatiek tegen andere steeds te gaan zeggen dat ze hem op moeten doen, dan moet je er zelf toch ook wel van overtuigd zijn dat die dingen ontzettend veel nut hebben. Ik zou dat zelf niet kunnen, daar niet achter staan. Laat iedereen lekker zelf weten wat ze doen. De taak van een receptionist is om mensen te ontvangen, te zorgen dat mensen en goederen op de juiste plek terecht komen. Niet als een politie-agent optreden.
Pas op dat de mensen je achter je rug niet belachelijk maken, of een hekel aan je krijgen. Dat is dit niet waard.