Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 11:57

Daar is de scooter iets te zwaar voor + dat die eigenlijk net wat te groot is voor mij (12 inch wielen, maar ja gekregen zo). Dus denk ik gewoon maar wat langzamer dan normaal rijden.

Heb met mijn 1.54 iets te weinig schoppen onder mijn kont gehad. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:07

Morgen heb ik een mysterie afspraak staan, geen ideeee wat het is. Mijn moeder heeft wat geregeld maar ze wil niet zeggen wat, ik word steeds zenuwachtiger nu

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:30

Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog (15% en 25%) en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...
Paspoorten moesten eigenlijk ook ingeleverd worden, maar een kopie was dan ook wel goed.
Nu wil tie ineens van alle paarden de schofthoogte weten. Ik vertrouw er echt helemaal niks aan.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 04-05-21 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:43

'Welke boeken van deze auteur heb je nog?'

'Ik denk nog twee'

Dat vroeg ik niet, vriend :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:45

Rambogirl schreef:
Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...
Paspoorten moesten eigenlijk ook ingeleverd worden, maar een kopie was dan ook wel goed.
Nu wil tie ineens van alle paarden de schofthoogte weten. Ik vertrouw er echt helemaal niks aan.

Heeft dat niet te maken met die registratie? (Ben even de naam vergeten)
Daar moeten ze ook erg veel van weten!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:48

En paspoort hoort sowieso op de plek te zijn waar het paard staat, dus zou er niet te veel achter zoeken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:52

Maar staat schofthoogte ook niet op de paspoort.

Waarom duurt wachten op pakketje zolang en hoop eigenlijk dat de wind nog gaat afnemen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 13:56

Rambogirl schreef:
Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog (15% en 25%) en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...

Heeft te maken met de ( verplichte) UBN registratie. Dat is sinds 21 April dit jaar verplicht.
Of ze daar ook de schofthoogte van willen weten geen idee overigens.
Maar sowieso de gegevens die ook in het paspoort staan over je paard.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:30

Die bedoelde ik idd Ineke2, kon niet op de naam komen haha!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:36

Dat bij een vacature er al iemand is aangenomen terwijl de sluitingsdatum nog niet is geweest! :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:38

Flying_Angel schreef:
Dat bij een vacature er al iemand is aangenomen terwijl de sluitingsdatum nog niet is geweest! :

Heb ik ook eens gehad. De dag voor mijn sollicitatie werd ik gebeld: "ja, de vacature is intern al vervuld. Het gesprek gaat niet meer door." -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:48

Bezorgmoment DHL 11.55 - 14.35 uur denk dat ik zo gewoon een niet thuis bericht gaat krijgen terwijl ik thuis zit te wachten. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:25

Vergadering van 15:30 tot 17:00... ik wil naar huissss

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:54

Bloed doneren hakt er vandaag meer in dan anders -O-. Misselijk :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:57

Beterschap. :(:)

Nog steeds geen pakket zo even brievenbus controleren dat ik niet voor niks zit te wachten. En kattennet los gewaaid op het balkon.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:58

Mijn pakketje staat nog steeds op: wordt bezorgd 30 april :7

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:04

Naar huis gestuurd omdat ik verkouden ben, in combinatie met de huidige corona maatregelen etc.

Maar ik ben niet verkouden en voel me top fit. :')
Nee is goed.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:05

Flying_Angel schreef:
Dat bij een vacature er al iemand is aangenomen terwijl de sluitingsdatum nog niet is geweest! :

Zou idd wel raar staan te kijken, maar bedrijven zouden ook gek zijn als de een perfecte match mis zouden lopen door eerst alle gesprekken af te willen maken.

@Esaqar: betaald thuis zitten en niks doen, ik zou er nu voor tekenen.

Ik twijfel echt om mn baan op te zeggen. Door een nieuwe medewerker mag er geen muziek meer aan op onze afdeling want hij heeft daar last van... Maar ik kan juist die k*tsfeer handelen door naar muziek te luisteren. Nu kom ik bijna depressief thuis elke dag omdat ik dat niet achter me kan laten. Misschien toch maar een gesprek aan gaan met mn manager. Die gaat blij zijn zo 1 week voor zn vakantie :(

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:13

Ineke2 schreef:
Rambogirl schreef:
Aan de stalhouder.

Heeft te maken met de ( verplichte) UBN registratie. Dat is sinds 21 April dit jaar verplicht.
Of ze daar ook de schofthoogte van willen weten geen idee overigens.
Maar sowieso de gegevens die ook in het paspoort staan over je paard.

Ik heb bij mijn ubn aanvraag/registratie van de paarden (particulier) geen schoft hoogte op moeten geven.

Maar voor bedrijf moet dat denk ik wel om je mestboekhouding/stikstofboekhouding op orde te hebben. Je hebt dan nml 2 catogorienen waarmee gerekend word bij volwassen paarden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:18

Rambogirl schreef:
Flying_Angel schreef:

Zou idd wel raar staan te kijken, maar bedrijven zouden ook gek zijn als de een perfecte match mis zouden lopen door eerst alle gesprekken af te willen maken.

@Esaqar: betaald thuis zitten en niks doen, ik zou er nu voor tekenen.

Ik twijfel echt om mn baan op te zeggen. Door een nieuwe medewerker mag er geen muziek meer aan op onze afdeling want hij heeft daar last van... Maar ik kan juist die k*tsfeer handelen door naar muziek te luisteren. Nu kom ik bijna depressief thuis elke dag omdat ik dat niet achter me kan laten. Misschien toch maar een gesprek aan gaan met mn manager. Die gaat blij zijn zo 1 week voor zn vakantie :(

Misschien een koptelefoon? Voor je collega dan wel, niet voor jou. Eentje met noise cancelling, dan heeft die ook geen last van geluiden als telefoneren, en andere geluiden die je op kantoor zoals hoort. Dat hij/zij er niet tegen kan daar hoeft die niet jullie probleem van te maken, en dikke kans dat hij zo'n ding juist heel prettig vindt voor de concentratie.
Ik had zelf het probleem dat mijn werkgever er niet tegen kon, tegen hem kon ik moeilijk in gaan haha. Ik droeg altijd 1 oortje met muziek, expres maar 1 zodat je ook wel nog alle gesprekken kan volgen, de telefoon kan horen enzo. Misschien dat dat nog een optie voor je is eventueel?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:48

Ik voel mezelf echt klein en verdrietig. Moet enorm veel werk nog doen voor de opleiding en ik begrijp voor een module totaal niet wat ik moet doen. Deze module is via e-learning zonder direct contact met de docent.
Net wel gebeld met de opleiding, maar niks mee opgeschoten. Nu een bericht gestuurd via de leeromgeving. Hopelijk wel snel antwoord. Ik had dit vak gekozen, omdat ik er moeite mee heb. Nou nu heel veel spijt van ;(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 16:58

Na maandenlang thuiswerken keek ik zo uit naar vrijdag waar we 1 dag met een paar collega's van eenzelfde team op locatie zouden gaan voor enkele presentaties, workshops en brainstormsessies. Dit op een prachtige locatie waar het echt wel coronaproof zou kunnen plaatsvinden (het gaat over nog geen tien man). Eén collega zag het toch niet zitten en hup, alles vindt nu digitaal plaats. Ik baal hier echt heel erg van. Aan de ene kant omdat ik er echt naar uitkeek om terug even uit mijn kot te komen en aan de andere kant omdat het nu echt een volledige dag naar je scherm staren gaat zijn.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:05

De reclame van Douglas.. Half Nederlands en half heel slecht Engels.. Echt kansloos.. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:25

Yep en niet geweest maar gewoon gedropt bij ophaalpunt. Wat ik vermoeden van had.

Ga maar contact opnemen met verzender, want ben dus ook voor niks thuis gebleven dus niks gemist. _-:( _-:( _-:( -:(- -:(-

Ophalen bij pick up point is zonder auto niet te doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 17:42

Dan zou ik ook contact op nemen met PostNL ( of via welke dienst het anders verzonden is) want de verzender kan niks doen aan het feit dat de bezorger niet is langs geweest.

Balen Gini ik kan mij je gevoel erg goed voorstellen.