Heb met mijn 1.54 iets te weinig schoppen onder mijn kont gehad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...
Paspoorten moesten eigenlijk ook ingeleverd worden, maar een kopie was dan ook wel goed.
Nu wil tie ineens van alle paarden de schofthoogte weten. Ik vertrouw er echt helemaal niks aan.
Rambogirl schreef:Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog (15% en 25%) en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...
Paspoorten moesten eigenlijk ook ingeleverd worden, maar een kopie was dan ook wel goed.
Nu wil tie ineens van alle paarden de schofthoogte weten. Ik vertrouw er echt helemaal niks aan.
Flying_Angel schreef:Dat bij een vacature er al iemand is aangenomen terwijl de sluitingsdatum nog niet is geweest!
Ineke2 schreef:Rambogirl schreef:Aan de stalhouder.
Ineens moet een maand geleden het stalgeld omhoog (15% en 25%) en kwam tie met allerlei verklaringen over instanties waardoor nu alles geregistreerd moet staan etc, maar een naam geven...
Heeft te maken met de ( verplichte) UBN registratie. Dat is sinds 21 April dit jaar verplicht.
Of ze daar ook de schofthoogte van willen weten geen idee overigens.
Maar sowieso de gegevens die ook in het paspoort staan over je paard.
Rambogirl schreef:Flying_Angel schreef:Dat bij een vacature er al iemand is aangenomen terwijl de sluitingsdatum nog niet is geweest!
Zou idd wel raar staan te kijken, maar bedrijven zouden ook gek zijn als de een perfecte match mis zouden lopen door eerst alle gesprekken af te willen maken.
@Esaqar: betaald thuis zitten en niks doen, ik zou er nu voor tekenen.
Ik twijfel echt om mn baan op te zeggen. Door een nieuwe medewerker mag er geen muziek meer aan op onze afdeling want hij heeft daar last van... Maar ik kan juist die k*tsfeer handelen door naar muziek te luisteren. Nu kom ik bijna depressief thuis elke dag omdat ik dat niet achter me kan laten. Misschien toch maar een gesprek aan gaan met mn manager. Die gaat blij zijn zo 1 week voor zn vakantie