Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merexa schreef:Aan een boertje die 17 jarige friese ''ster'' merrie aanbied met een echt extreem ingezakte rug, ook nog eens drachtig en er dan nog 5250 euro voor durven te vragen. Ik vind dit echt bij dierenmishandeling in de buurt komen. En er ook ''Voor voor de kar en onder het zadel'' bij heeft gezet. Als mensen echt denken dat je hier nog op kan rijden..
Marije_1997 schreef:Merexa schreef:Aan een boertje die 17 jarige friese ''ster'' merrie aanbied met een echt extreem ingezakte rug, ook nog eens drachtig en er dan nog 5250 euro voor durven te vragen. Ik vind dit echt bij dierenmishandeling in de buurt komen. En er ook ''Voor voor de kar en onder het zadel'' bij heeft gezet. Als mensen echt denken dat je hier nog op kan rijden..
Toevallig echternerbrug? Zie ook regelmatig een boer Friese paarden aanbieden op marktplaats, ook jonge beestjes. Nu ik er zelf vlakbij m'n paard heb zie ik dus dat die arme beesten vanaf 2 weken terug niet meer buiten komen tot eind winter. Of in iedergeval zeer weinig.
En mijn ergenis is dat ik niet kan wachten tot volgend weekend. Heb gister avond met iemand afgesproken en we hebben het super leuk gehad, ga volgend weekend naar hem. Maar idk ik wil te snel ofzo denk ik haha
corinep schreef:Ik erger mij dood aan de (aankomende ) mondkapjesplicht...
.
oomens schreef:corinep schreef:Ik erger mij dood aan de (aankomende ) mondkapjesplicht...
Die plicht verandert als het goed is niet zoveel in de praktijk, toch?
Het dringende advies is er nu ook al.
Zolang je dat netjes opvolgt, zal het verbod voor jou weinig uitmaken.
Deed je dat niet, dan ben jij zelf één van de redenen waarom die plicht er moet komen.
oomens schreef:corinep schreef:Ik erger mij dood aan de (aankomende ) mondkapjesplicht...
Die plicht verandert als het goed is niet zoveel in de praktijk, toch?
Het dringende advies is er nu ook al.
Zolang je dat netjes opvolgt, zal het verbod voor jou weinig uitmaken.
Deed je dat niet, dan ben jij zelf één van de redenen waarom die plicht er moet komen.
LukieBradley schreef:Bij veel supermarkten kom je gewoon zonder kapje binnen hoor.
Ik zet hem uit fatsoen voor anderen op maar niet overal is controle en hebben mensen hem op.
Ik vind het zelf nog steeds eigen keus.
Zebrastreep schreef:LukieBradley schreef:Bij veel supermarkten kom je gewoon zonder kapje binnen hoor.
Ik zet hem uit fatsoen voor anderen op maar niet overal is controle en hebben mensen hem op.
Ik doelde eigenlijk op 1 december dan wordt het namelijk verplicht om een mondkapje te dragen
Zebrastreep schreef:LukieBradley schreef:Bij veel supermarkten kom je gewoon zonder kapje binnen hoor.
Ik doelde eigenlijk op 1 december dan wordt het namelijk verplicht om een mondkapje te dragen
lenaa_tje schreef:Als jij het prima vind om daar een bekeuring voor te krijgen is dat prima.