Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:rien10 schreef:“Man, ik luister niet meer naar wat jij voorleest. We verschillen hierover van mening. Ik ga nu iets anders doen”. Zoiets?
Ook geprobeerd... heel vriendelijk ook. Maar ze neemt dat direct als een soort van aanval. Ze is dan meteen boos.
Sizzle schreef:Doet me aan mijn moeder denken die ineens uit het willekeurige niets vanuit achterin de auto zei: ik heb spijt dat ik jullie vroeger zomaar voor BMR heb laten inenten (what the fiets...we zijn rond de 40 en niet autistisch).
Ik zou inderdaad dringend verzoeken om de propaganda voor zichzelf te houden en er verder niet al te veel over te praten als dat lukt. Lastig hoor.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Doet me aan mijn moeder denken die ineens uit het willekeurige niets vanuit achterin de auto zei: ik heb spijt dat ik jullie vroeger zomaar voor BMR heb laten inenten (what the fiets...we zijn rond de 40 en niet autistisch).
Ik zou inderdaad dringend verzoeken om de propaganda voor zichzelf te houden en er verder niet al te veel over te praten als dat lukt. Lastig hoor.
Nu schijnt juist de BMR vaccinatie het verschil tussen leven of dood te kunnen betekenen als je corona oploopt. Althans er zijn vermoedens in die richting dat het de ernstigste verschijnselen kan voorkomen.
zonnebloem18 schreef:elnienjo schreef:
Nu schijnt juist de BMR vaccinatie het verschil tussen leven of dood te kunnen betekenen als je corona oploopt. Althans er zijn vermoedens in die richting dat het de ernstigste verschijnselen kan voorkomen.
Wat een onzin. Er gaan juist vermoedens dat het BMR vaccin zorgt voor een milder ziekteverloop.
LadyMadonna schreef:Marcella schreef:Of zitten financieel slecht.![]()
Ben al een aantal jaren niet op vakantie geweest geen geld voor en dan hou het op.
Jij ging dus sowieso niet, bericht van Susan is dus niet op nou van toepassing.
imaudy schreef:Gewoon laten gaan. Was even nieuwsgierig en ben eens gaan googlen op corona en hoax. Naja, de griep van winter 2017/2018 was ook erg heftig, 9500 mensen overleden daaraan. Daar hoorde je bijna niks over. Dat zijn dingen waarvan ik wel denk huh..?
Resistance schreef:Thanks voor de tips, Shadow!En wat je zegt; als het niet over Corona gaat is het gewoon gezellig. Ik heb ook oprecht een hele leuke, gekke moeder en heb een fijne jeugd gehad. Maar ze heeft gewoon een handje van helemaal opgaan in bepaalde dingen. Vandaag is het er tot m'n grote verbazing nog niet over gegaan, dus m'n vader en ik houden ook echt onze mond erover.