Van 1 iemand weet ik dat het eerste crisis gesprek van op locatie is verplaatst is naar video bellen.
Maar wellicht scheelt het persoon bij wie ze is aangemeld en de bereidwilligheid van de therapeut?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Photograph schreef:Lekker verhaal dit, ik was gister bij een vriendin. Eerst zegt ze dat een kennis van hun corona heeft, ik vroeg of ze in contact was geweest maar dat was niet zo. Uurtje later zegt ze: “mijn moeder heeft waarschijnlijk corona.” Hallo, die moeder gaat nog steeds overal naar toe en als die moeder corona heeft zal mijn vriendin grote kans het ook hebben. En dan laat ze mij nog op visite komen..
Photograph schreef:Klopt. Maar stel ik wist dat mijn moeder een test voor corona heeft gedaan en we wachten op een uitslag zou ik niemand meer me huis binnenlaten, maar die moeder gaat ook gewoon nog overal en nergens en laten ook gewoon alles nog op visite komen
Cer schreef:Photograph schreef:Lekker verhaal dit, ik was gister bij een vriendin. Eerst zegt ze dat een kennis van hun corona heeft, ik vroeg of ze in contact was geweest maar dat was niet zo. Uurtje later zegt ze: “mijn moeder heeft waarschijnlijk corona.” Hallo, die moeder gaat nog steeds overal naar toe en als die moeder corona heeft zal mijn vriendin grote kans het ook hebben. En dan laat ze mij nog op visite komen..
Je mag het zelf weten, maar ga dan niet zitten piepen...
Als die mensen zo met het virus omgaan, wíl je er dan zelf nog wel naartoe?
Destination schreef:Photograph schreef:Klopt. Maar stel ik wist dat mijn moeder een test voor corona heeft gedaan en we wachten op een uitslag zou ik niemand meer me huis binnenlaten, maar die moeder gaat ook gewoon nog overal en nergens en laten ook gewoon alles nog op visite komen
Ja, maar dat gedrag kun je niet veranderen en moet je maar voor lief nemen. Je moet zelf de afweging maken of het zien van vrienden belangrijker is dan je gezondheid.
Sheran schreef:Photograph schreef:Jezus is toch me eigen keuze dat ik naar haar toe ga? Ik kom nergens behalve bij me vrienden, ik zou nog depressief worden als 2 maanden lang op me kont tv zou moeten zitten kijken. Mijn ouders krijgen ook nog steeds elke week visite van de buren.
Ik weet niet of je het tegen mij had, maar ik ben het dus met je eens
Photograph schreef:Jezus is toch me eigen keuze dat ik naar haar toe ga? Ik kom nergens behalve bij me vrienden, ik zou nog depressief worden als 2 maanden lang op me kont tv zou moeten zitten kijken. Mijn ouders krijgen ook nog steeds elke week visite van de buren.
PSvanLot schreef:Photograph schreef:Jezus is toch me eigen keuze dat ik naar haar toe ga? Ik kom nergens behalve bij me vrienden, ik zou nog depressief worden als 2 maanden lang op me kont tv zou moeten zitten kijken. Mijn ouders krijgen ook nog steeds elke week visite van de buren.
Jij bent volgens mij steeds hard aan het roepen hoe de regels zijn, maar je doet het zelf anders?
En inderdaad je eigen keuze, maar een hele domme keuze...
Photograph schreef:PSvanLot schreef:
Jij bent volgens mij steeds hard aan het roepen hoe de regels zijn, maar je doet het zelf anders?
En inderdaad je eigen keuze, maar een hele domme keuze...
Je haalt me in de war met iemand anders, want ik zeg bijna nooit iets in dit topic
Photograph schreef:Janine1990 schreef:Maar de consequenties zijn dan de schuld van een ander?
Dat vind ik een kromme redenatie en geeft mij niet echt vertrouwen in jouw dedication tot het samen indammen van het virus. Dus ik begrijp een hele hoop reacties heel erg goed.
Deels, want je gaat toch niemand in huis laten als je waarschijnlijk corona hebt.
kiki1976 schreef:Oh ff wat anders waar je in deze tijd zo blij van kan worden.
NH nieuws had net een livestream naar fb. Normaal is het hier in de regio bij veel boeren zo dat je welkom bent als de koeien voor het eerst naar buiten gaan. Nu natuurlijk niet.
Nu kon je dat volgen via de livestream.
Blije koeien die zo aan het rennen en hupsen zijn.Misschien dat wij straks net zo gek doen als we weer naar buiten mogen
sureido schreef:kiki1976 schreef:Oh ff wat anders waar je in deze tijd zo blij van kan worden.
NH nieuws had net een livestream naar fb. Normaal is het hier in de regio bij veel boeren zo dat je welkom bent als de koeien voor het eerst naar buiten gaan. Nu natuurlijk niet.
Nu kon je dat volgen via de livestream.
Blije koeien die zo aan het rennen en hupsen zijn.Misschien dat wij straks net zo gek doen als we weer naar buiten mogen
Denk dat er een compleet nieuwe feestdag ontstaat en iedereen op straat staat te feesten