Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zigranta

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:57

Volgens mij hou je van een overspannenheid lang last......en kom je nooit meer helemaal op je oude energieniveau terug.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:00

Mijn vriend doet zn eerste stream en besef nu pas hoe irritant ik het imago vind wat ie wilt creeren :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:21

N0a schreef:
Jolien87 schreef:
Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?

Ik denk dat ik weet over welke pagina je het hebt. Heb dezelfde ergenis namelijk :')
"Zal ik vanaf nu elke dag een outfit van de baby delen?" nou alsjeblieft niet :+

Hm, ik denk het niet. Ze heeft het nog niet over outfits gehad en haar kindje is ook nog niet geboren maar in plaats van foto's in de trant van "Kijk, dit is mijn keuken" is het nu constant "Kijk, dit is mijn babybuik in mijn keuken". En dan altijd dezelfde houding: tevreden lachend naar beneden kijkend met één hand bovenop de buik en één hand onder de buik.
Begrijp me niet verkeerd: hartstikke leuk dat je zwanger bent maar de laatste keer dat ik checkte was dit een interieurpagina.
En zij is één van de velen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:43

Dat ze bij Jinek met z'n 5en aan tafel zitten? Wat?
En vervolgens mag je niet naar de psycholoog gaan want 1 op 1 is.. ja.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:04

Een man die op supermarktpersoneel loopt te kafferen dat ze niet goed de mandjes schoonmaken.... Man, er staat een tafel vol doekjes en spray, kun je t zelf nog een keer doen. Ik kan echt níet tegen autoritaire boomers die menen zo tekeer te kunnen gaan tegen een meisje van 16... ga je ego elders oppoetsen :=

Vervolgens kan ik mijn waffel weer niet houden tegen zo’n figuur := moet leren me niet te bemoeien met zulke zaken maar het is sterker dan ik :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:04

casperzazoe schreef:

Dat mag wel, ik ben vanochtend nog geweest met mijn moeder om met de psycholoog van mijn zusje te spreken. En binnenkort heb ik een intake bij een psycholoog. Zaten overigens vanochtend ook gewoon mensen in de wachtkamer dus het is ook niet een uitzondering of zo.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:16

Aan de overbuurman die elke ochtend rond 04.00 de auto in stapt om z'n ochtend kranten op te halen. Maar die auto is een oude verrotte diesel die herrie maakt!

En de stank hier. Hier is die natuurbrand geweest en het is nog niet uit en de wind is weer gedraait dus heel m'n slaapkamer stinkt naar de rook.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:43

Lestrange01 schreef:
casperzazoe schreef:

Dat mag wel, ik ben vanochtend nog geweest met mijn moeder om met de psycholoog van mijn zusje te spreken. En binnenkort heb ik een intake bij een psycholoog. Zaten overigens vanochtend ook gewoon mensen in de wachtkamer dus het is ook niet een uitzondering of zo.

Echt? Dan hoop ik dat ze dat hier ook snel doen. Ik zou m'n intake telefonisch hebben en daar zit ik echt niet op te wachten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:51

casperzazoe schreef:
Lestrange01 schreef:

Echt? Dan hoop ik dat ze dat hier ook snel doen. Ik zou m'n intake telefonisch hebben en daar zit ik echt niet op te wachten.

Ik hoop het ook voor je! Heb een aantal maanden terug wat online sessies gehad via videochatten, dat ging op zich best wel goed maar het voelt heel anders dan wanneer je elkaar ziet. Die connectie miste ik echt wel (vandaar de overstap).

Tijdens de afspraak de 1.5 meter afstand houden, maar dat is heel makkelijk, als je met twee mensen in een kamer zit kan je die afstand goed bewaren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:56

Pies stiekem in mijn broek van het lachen. Maar een docent heeft als feedback neergezet (in zotero voor mensen die het kennen) wat extra informatie en daarna over de auteur van de bron. "Berteloot is daarnaast een echte baas".

Why kerel why. Die man is Mediëvist (en dan als sub dinges dialectoloog). Hoe "baas" kun je dan zijn. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:40

Niet dat ik er een corona erger topic van wil maken maar goed hier heb ik mij toch aan geërgerd vandaag...

Ik heb een elektrische gitaar verkocht via marktplaats en was op zoek naar een goede stevige doos met bubbeltjesplastic dus op naar de Praxis. Expres al rond half 5 in de hoop dat het rustig was. Helaas jemig wat een mensen en vooral oudere mensen. En Praxis is ook nog zo slim om een soort bloemenverkoop te houden waar je ook karren moest pakken. Dus ongelooflijk weinig ruimte heel slim weer. In de Praxis natuurlijk niks kunnen vinden op bubbeltjesplastic na. En daar vond een man het ook weer nodig om gelijk een grote mond op te zetten naar iemand die bij de deur staat te controleren wie of wat er naar binnen komt. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen doe even gewoon je bent echt niet de enige die hierin zit maat.

Goed op na de tweede bouwmarkt Gamma. Nergens duidelijke aanwijzingen qua kar gebruik en nergens schoonmaakmiddelen te bekennen of schoonmakers. Ik dus maar een kar gepakt en natuurlijk ook geen doos kunnen vinden die paste. Weer naar buiten en nergens bordjes waar die kar heen moest dus tja gewoon maar terug gezet bij de rest. Lijkt mij handig dat daar nog even controle komt echt slecht geregeld.

laatste bouwmarkt was helemaal drama eerst een kar pakken en dan zelf schoonmaken. Totaal zinloos iedereen zit aan de spuitbus om de karren schoon te maken zonder handschoenen wat heeft het dan überhaupt voor zin om te ontsmetten zit dan toch al aan je handen. Dus eerst aan een kar met bacteriën en dan aan een spuitbus nou ik dacht oké gewoon gezicht maar even niet aanraken.

En natuurlijk ook geen doos kunnen vinden echt waardeloos weer en nu maar echt hopen dat ik niet ziek wordt ( en door mijn angst denk ik dat al snel dus in mijn hoofd zie ik mij al liggen op de bank met hoge koorts. Vaak op het moment boeit het mij niet zo maar tja zodra ik tijd krijg om na te denken gaat het weer mis) gelukkig valt het aantal besmettingen hier nog mee dus ik moet ook niet direct zo panisch doen.

Zo weer even lekker gezeurd :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:54

Aan dat sommige mensen gewoon echt even niet zo lekker bezig waren vandaag. Was in de hornbach (we zitten midden in een verbouwing) en moest iets hebben en zag trapmatten die we ook nog moeten voor goedkoop. Dus ik voor de zekerheid vragen hoeveel er in een pak zitten want ik telde er 12 maar we hebben er 14 nodig. Zegt diegene aan wie ik het vraag, vraag maar aan mn college. Dus ik doe dat, die kijkt ernaar, draait t een keer om en zegt “8”. Ik vroeg maar of hij het zeker wist want ik wist wel dat t er meer dan 8 waten, want ze zaten om en om maar hij wist het zeker. Toch nog iemand anders gevraagd, die heeft het voor me open gemaakt, geteld en opnieuw verpakt. Waren er 15 dus heb ze meegenomen maar pfff wilde snel weg zijn maar alleen dit grapje kostte me al 10 minuten.

En de eenrichtingsverkeer Paden. Opzich niet erg maar ik had plinten van bijna 2,5 meter op mn kar en kon nergens door omdat t ingericht was op kar breedte en ik naast de kar moest lopen ivm die plinten. Ik haat bouwmarkten.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:06

AnnexUdith schreef:
Niet dat ik er een corona erger topic van wil maken maar goed hier heb ik mij toch aan geërgerd vandaag...

Ik heb een elektrische gitaar verkocht via marktplaats en was op zoek naar een goede stevige doos met bubbeltjesplastic dus op naar de Praxis. Expres al rond half 5 in de hoop dat het rustig was. Helaas jemig wat een mensen en vooral oudere mensen. En Praxis is ook nog zo slim om een soort bloemenverkoop te houden waar je ook karren moest pakken. Dus ongelooflijk weinig ruimte heel slim weer. In de Praxis natuurlijk niks kunnen vinden op bubbeltjesplastic na. En daar vond een man het ook weer nodig om gelijk een grote mond op te zetten naar iemand die bij de deur staat te controleren wie of wat er naar binnen komt. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen doe even gewoon je bent echt niet de enige die hierin zit maat.

Goed op na de tweede bouwmarkt Gamma. Nergens duidelijke aanwijzingen qua kar gebruik en nergens schoonmaakmiddelen te bekennen of schoonmakers. Ik dus maar een kar gepakt en natuurlijk ook geen doos kunnen vinden die paste. Weer naar buiten en nergens bordjes waar die kar heen moest dus tja gewoon maar terug gezet bij de rest. Lijkt mij handig dat daar nog even controle komt echt slecht geregeld.

laatste bouwmarkt was helemaal drama eerst een kar pakken en dan zelf schoonmaken. Totaal zinloos iedereen zit aan de spuitbus om de karren schoon te maken zonder handschoenen wat heeft het dan überhaupt voor zin om te ontsmetten zit dan toch al aan je handen. Dus eerst aan een kar met bacteriën en dan aan een spuitbus nou ik dacht oké gewoon gezicht maar even niet aanraken.

En natuurlijk ook geen doos kunnen vinden echt waardeloos weer en nu maar echt hopen dat ik niet ziek wordt ( en door mijn angst denk ik dat al snel dus in mijn hoofd zie ik mij al liggen op de bank met hoge koorts. Vaak op het moment boeit het mij niet zo maar tja zodra ik tijd krijg om na te denken gaat het weer mis) gelukkig valt het aantal besmettingen hier nog mee dus ik moet ook niet direct zo panisch doen.

Tip: ik heb, toen ik een elektrische gitaar moest verzenden, verhuisdozen opengeknipt en als het ware om de gitaar heen gevouwen. De gitaar wel eerst even in tig laagjes bubbeltjesplastic gewikkeld. De dozen vervolgens in elkaar geschoven en aan elkaar vastgeplakt met duc-tape.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 01:45

Corona shoppen. Net $1000+ uitgegeven aan een grill. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 01:49

MarJon schreef:
AnnexUdith schreef:

Tip: ik heb, toen ik een elektrische gitaar moest verzenden, verhuisdozen opengeknipt en als het ware om de gitaar heen gevouwen. De gitaar wel eerst even in tig laagjes bubbeltjesplastic gewikkeld. De dozen vervolgens in elkaar geschoven en aan elkaar vastgeplakt met duc-tape.

Thanks voor de tip die ga ik denk ik maar gebruiken scheelt mij weer een hals los schroeven

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 06:18

Dat ik om 5 uur klaarwakker was en nu spijt heb dat ik eruit ben gegaan :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:15

Extreem nare nachtmerries weer. Ga wel nooit meer slapen wat een ellende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:49

MarlindeRooz schreef:

Oh walgelijk kan dat zijn he?
Ben je er wel een beetje van bijgekomen al?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:30

Ons nieuwe buurmeisje die de dag standaard met een schreeuwconcert begint. Meisje lijkt sowieso alleen maar standje luchtalarm te hebben als ze wil communiceren :\.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:00

Net in mijn supersexy huispak naar buiten gelopen om de chauffeur van nijhof wassink de weg te wijzen _O- ongekamde haren etc... Maarja een veevoercollega kan ik niet zo laten staan.... Ik moet hem de weg vertellen _O- _O-
Hij was op de juiste weg alleen onze straat doodlopen en geen bruggetje over de snelweg meer. Dus moest ie de volgende brug even nemen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:10

Mijn buurman 8)7
Hun maken er een sport van om mijn kliko binnen te zetten.
Prima als dat je uitje is.
Nu is de restafval pas geweest maar ik ben aan het ruimen en bijzit weer vol.
Een buurman verderop is vuilnisman en pauzeert thuis dus die zei ik leeg hem dan wel extra voor je als je hem voor de deur zet (vandaag dus)
Rij dat ding net voor de deur en de buren maar zeuren van dat is niet vandaag en dit kan niet blabla.

Hallo dat bepaal ik zelf wel :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:30

zigranta schreef:
Volgens mij hou je van een overspannenheid lang last......en kom je nooit meer helemaal op je oude energieniveau terug.

Muhh dat zou wel echt een domper zijn. -O-

Ik erger me momenteel aan iemand die mijn fotografie plezier compleet verknalt en al mijn foto's loopt af te branden.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:32

Nayomie schreef:
Ik erger me momenteel aan iemand die mijn fotografie plezier compleet verknalt en al mijn foto's loopt af te branden.

Dat zegt meer over die persoon dan over jouw fotografie :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:37

Anoniem schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh walgelijk kan dat zijn he?
Ben je er wel een beetje van bijgekomen al?

Heb nog eventjes een half uurtje "normaal" kunnen slapen. Maar helaas ben ik nog steeds moe. Vanmiddag maar lekker met de PS4 op de bank hangen. 8-) <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:37

Nayomie schreef:
zigranta schreef:

Muhh dat zou wel echt een domper zijn. -O-

fiets die persoon! Als ik even zo grof mag zijn. Net zoals Jinx Monsoon altijd zegt, water of a duck's back. Gewoon van je af laten glijden. Het gaat erom dat jij er gelukkig mee bent!

En over je overspannenheid, ik heb dik een jaar thuis overspannen gezeten. Het heeft gewoon tijd nodig en dat is voor iedereen anders.