Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Jolien87 schreef:Mensen met een instagram- en/of facebookpagina die een bepaald product promoten of een speciale pagina hebben met een bepaald thema waardoor ik ze volg. Nu is dat natuurlijk niet mijn ergernis maar er zijn van die mensen die zwanger raken waardoor vanaf dat moment de pagina steeds meer en meer verandert in een zwangerschaps-/babypagina.
Als ik in een winkel loop dan hoef ik toch ook geen foto's te bekijken van de zwangere buik of de baby van de winkelmedewerkster?
Ik denk dat ik weet over welke pagina je het hebt. Heb dezelfde ergenis namelijk![]()
"Zal ik vanaf nu elke dag een outfit van de baby delen?" nou alsjeblieft niet
casperzazoe schreef:Dat ze bij Jinek met z'n 5en aan tafel zitten? Wat?
En vervolgens mag je niet naar de psycholoog gaan want 1 op 1 is.. ja.
Lestrange01 schreef:casperzazoe schreef:Dat ze bij Jinek met z'n 5en aan tafel zitten? Wat?
En vervolgens mag je niet naar de psycholoog gaan want 1 op 1 is.. ja.
Dat mag wel, ik ben vanochtend nog geweest met mijn moeder om met de psycholoog van mijn zusje te spreken. En binnenkort heb ik een intake bij een psycholoog. Zaten overigens vanochtend ook gewoon mensen in de wachtkamer dus het is ook niet een uitzondering of zo.
casperzazoe schreef:Lestrange01 schreef:
Dat mag wel, ik ben vanochtend nog geweest met mijn moeder om met de psycholoog van mijn zusje te spreken. En binnenkort heb ik een intake bij een psycholoog. Zaten overigens vanochtend ook gewoon mensen in de wachtkamer dus het is ook niet een uitzondering of zo.
Echt? Dan hoop ik dat ze dat hier ook snel doen. Ik zou m'n intake telefonisch hebben en daar zit ik echt niet op te wachten.
AnnexUdith schreef:Niet dat ik er een corona erger topic van wil maken maar goed hier heb ik mij toch aan geërgerd vandaag...
Ik heb een elektrische gitaar verkocht via marktplaats en was op zoek naar een goede stevige doos met bubbeltjesplastic dus op naar de Praxis. Expres al rond half 5 in de hoop dat het rustig was. Helaas jemig wat een mensen en vooral oudere mensen. En Praxis is ook nog zo slim om een soort bloemenverkoop te houden waar je ook karren moest pakken. Dus ongelooflijk weinig ruimte heel slim weer. In de Praxis natuurlijk niks kunnen vinden op bubbeltjesplastic na. En daar vond een man het ook weer nodig om gelijk een grote mond op te zetten naar iemand die bij de deur staat te controleren wie of wat er naar binnen komt. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen doe even gewoon je bent echt niet de enige die hierin zit maat.
Goed op na de tweede bouwmarkt Gamma. Nergens duidelijke aanwijzingen qua kar gebruik en nergens schoonmaakmiddelen te bekennen of schoonmakers. Ik dus maar een kar gepakt en natuurlijk ook geen doos kunnen vinden die paste. Weer naar buiten en nergens bordjes waar die kar heen moest dus tja gewoon maar terug gezet bij de rest. Lijkt mij handig dat daar nog even controle komt echt slecht geregeld.
laatste bouwmarkt was helemaal drama eerst een kar pakken en dan zelf schoonmaken. Totaal zinloos iedereen zit aan de spuitbus om de karren schoon te maken zonder handschoenen wat heeft het dan überhaupt voor zin om te ontsmetten zit dan toch al aan je handen. Dus eerst aan een kar met bacteriën en dan aan een spuitbus nou ik dacht oké gewoon gezicht maar even niet aanraken.
En natuurlijk ook geen doos kunnen vinden echt waardeloos weer en nu maar echt hopen dat ik niet ziek wordt ( en door mijn angst denk ik dat al snel dus in mijn hoofd zie ik mij al liggen op de bank met hoge koorts. Vaak op het moment boeit het mij niet zo maar tja zodra ik tijd krijg om na te denken gaat het weer mis) gelukkig valt het aantal besmettingen hier nog mee dus ik moet ook niet direct zo panisch doen.
Zo weer even lekker gezeurd
MarJon schreef:AnnexUdith schreef:Niet dat ik er een corona erger topic van wil maken maar goed hier heb ik mij toch aan geërgerd vandaag...
Ik heb een elektrische gitaar verkocht via marktplaats en was op zoek naar een goede stevige doos met bubbeltjesplastic dus op naar de Praxis. Expres al rond half 5 in de hoop dat het rustig was. Helaas jemig wat een mensen en vooral oudere mensen. En Praxis is ook nog zo slim om een soort bloemenverkoop te houden waar je ook karren moest pakken. Dus ongelooflijk weinig ruimte heel slim weer. In de Praxis natuurlijk niks kunnen vinden op bubbeltjesplastic na. En daar vond een man het ook weer nodig om gelijk een grote mond op te zetten naar iemand die bij de deur staat te controleren wie of wat er naar binnen komt. Ik heb dan zo de neiging om te zeggen doe even gewoon je bent echt niet de enige die hierin zit maat.
Goed op na de tweede bouwmarkt Gamma. Nergens duidelijke aanwijzingen qua kar gebruik en nergens schoonmaakmiddelen te bekennen of schoonmakers. Ik dus maar een kar gepakt en natuurlijk ook geen doos kunnen vinden die paste. Weer naar buiten en nergens bordjes waar die kar heen moest dus tja gewoon maar terug gezet bij de rest. Lijkt mij handig dat daar nog even controle komt echt slecht geregeld.
laatste bouwmarkt was helemaal drama eerst een kar pakken en dan zelf schoonmaken. Totaal zinloos iedereen zit aan de spuitbus om de karren schoon te maken zonder handschoenen wat heeft het dan überhaupt voor zin om te ontsmetten zit dan toch al aan je handen. Dus eerst aan een kar met bacteriën en dan aan een spuitbus nou ik dacht oké gewoon gezicht maar even niet aanraken.
En natuurlijk ook geen doos kunnen vinden echt waardeloos weer en nu maar echt hopen dat ik niet ziek wordt ( en door mijn angst denk ik dat al snel dus in mijn hoofd zie ik mij al liggen op de bank met hoge koorts. Vaak op het moment boeit het mij niet zo maar tja zodra ik tijd krijg om na te denken gaat het weer mis) gelukkig valt het aantal besmettingen hier nog mee dus ik moet ook niet direct zo panisch doen.
Zo weer even lekker gezeurd
Tip: ik heb, toen ik een elektrische gitaar moest verzenden, verhuisdozen opengeknipt en als het ware om de gitaar heen gevouwen. De gitaar wel eerst even in tig laagjes bubbeltjesplastic gewikkeld. De dozen vervolgens in elkaar geschoven en aan elkaar vastgeplakt met duc-tape.
Anoniem schreef:MarlindeRooz schreef:Extreem nare nachtmerries weer. Ga wel nooit meer slapen wat een ellende.
Oh walgelijk kan dat zijn he?
Ben je er wel een beetje van bijgekomen al?
Nayomie schreef:zigranta schreef:Volgens mij hou je van een overspannenheid lang last......en kom je nooit meer helemaal op je oude energieniveau terug.
Muhh dat zou wel echt een domper zijn.![]()
Ik erger me momenteel aan iemand die mijn fotografie plezier compleet verknalt en al mijn foto's loopt af te branden.