Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:55

capopjekop schreef:
Haar baas heeft echter wel een probleem als het land verandert in een risicoland en ze 2 weken in thuisquarantaine moet. Of ze moet thuis kunnen werken. Dus ik snap de afweging wel.

Tsja maar dan kan je vrij weinig. Als ik morgen van de trap donder heeft m'n baas ook vrij weinig aan me. Of van m'n paard. Als ze ergens op de hoek van de straat in Nederland iets gegeten / wat gedronken heeft en het blijkt achteraf dat er iemand met corona is geweest moet je ook 2 weken in thuisquarantaine.

Ik snap ook heel goed dat je de mening van je ouders belangrijk vindt.. Lastig!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:57

Ik denk dat ik tegen mijn ouders misschien wel zeg dat ik met iemand ga van "reisgenoot gezocht" ofzo. Scheelt een hoop confrontatie, al ben ik verdorie 31 en zou ik me er niks van aan moeten trekken.. :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:59

Martine_R schreef:
Ik denk dat ik tegen mijn ouders misschien wel zeg dat ik met iemand ga van "reisgenoot gezocht" ofzo. Scheelt een hoop confrontatie, al ben ik verdorie 31 en zou ik me er niks van aan moeten trekken.. :')

Is zo! Maar het is toch wel wat gek ja. Ik ben laatst wel gewoon eerlijk geweest. Joh we hebben gedate, zien elkaar niet als partners voor de toekomst maar vindne het wel gezellig samen dus een vakantie lijkt ons wel leuk. En wie weet wat er opbloeit. Zoiets?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:00

Maar dan lieg je wel. Gaat dat niet aan je knagen?

Ik zou eerder zeggen dat je met een vriend gaat die je recent hebt leren kennen.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:04

Tja ik was net een maand in dienst toen ik van mijn paard viel en mijn knie brak.
Risico's zijn er overal.

Je gaat gewoon met een goede kennis, meer hoeven ze niet te weten.
Maar zou niet gaan liegen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:05

Haha oké, alsof mijn geweten aan het spreken is hier :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:09

Jester_ schreef:
Martine_R schreef:

Is zo! Maar het is toch wel wat gek ja. Ik ben laatst wel gewoon eerlijk geweest. Joh we hebben gedate, zien elkaar niet als partners voor de toekomst maar vindne het wel gezellig samen dus een vakantie lijkt ons wel leuk. En wie weet wat er opbloeit. Zoiets?

Dit vind ik ook een goede. Gedate, maar geen relatiemateriaal, wel vriendschappelijk. En de kans om nog lekker op vakantie te gaan met iemand waar je het mee kant vinden. ;)

Ik herken het trouwens wel hoor, ben ook 31, maar mijn ouders zouden ook vragen gaan stellen en misschien wel hun twijfels hebben. Soms stel ik iemand wel voor, de andere keer weten ze dat het geen relatie materiaal is, maar we wel vrienden zijn en dan is het geen probleem. (hoewel ze het voorstellen wel op prijs stellen als ik ermee weg ga, maar dat vinden ze met vriendinnen ook fijn)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:54

Dat stukje 'wat vertel ik mijn ouders' of 'voorstellen aan de ouders' hoef ik me helaas niet druk over te maken.
Ik ben het wel eens met de rest, ik zou niet liegen, maar als het je leuk lijkt, zou ik het ook niet afwijzen door wat mijn ouders eventueel denken. Gewoon zeggen dat je met een vriend gaat.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 17:57

Thanks voor de tips en Djinnie :(:)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 18:00

Nu ik het teruglees klinkt het wellicht niet zo vriendelijk, maar zo bedoel ik het niet hoor. Als mijn ouders nog geleefd hadden, had ik precies hetzelfde dillema gehad. :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 21:50

Ja ik heb heel lang smoesjes verzonnen en gelogen. Maar ik denk het is gewoon mijn leven, maar ik hou er niet van om te liegen. Straks gebeurd er wat en komen ze er op een gekke manier achger. Gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit, ze hebben er maar mee te dealen toch

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:13

Nee hoor Djinnie, valt reuze mee :*

Je hebt gelijk Jester. Moet ik ook, en ga ik ook niet doen. Maar het is zo jammer als bepaalde keuzes meteen conflicten veroorzaken. Maarja, ik woon niet thuis en inderdaad, ze hebben ermee te dealen.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 22:50

Zo, poging 2, dinsdag avond een date. Nog geen plannen, we kijken dinsdag even naar t weer.

Ik ben benieuwd. :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:00

Veel plezier vanavond, Djinnie! Hoe gaat het bij de rest?

Hier even helemaal niks, dit zachtgekookt ei is nog stééds aan het herstellen van Mr. Psychic-gekkie en ik was serieus even van slag toen onze conversatie ineens weg was. Krijg ik nu een trofee voor grootste sukkel uit het topic? _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:16

Imaginaerum schreef:
Veel plezier vanavond, Djinnie! Hoe gaat het bij de rest?

Hier even helemaal niks, dit zachtgekookt ei is nog stééds aan het herstellen van Mr. Psychic-gekkie en ik was serieus even van slag toen onze conversatie ineens weg was. Krijg ik nu een trofee voor grootste sukkel uit het topic? _O-

Nee een :(:) knuffel!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:57

Oh nee zeker niet!

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:50

Zeeeeker niet! Dat soort dingen hebben tijd nodig.

Ik kwam net, niet tinder gerelateerd, een super leuke gozer tegen in het tuincentrum die daar werkt. Had hem daar nog niet eerder gezien. Baal dan van mijzelf dat ik niet de ballen heb om subtiel op iemand af te stappen. Oh well. :+ Iemand ontmoeten in het “echte” leven is nu gewoon een stuk moeilijker dan op de middelbare schooltijd.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:01

Nou Inderdaad, ik durf dat echt niet

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:09

Monody schreef:
Zeeeeker niet! Dat soort dingen hebben tijd nodig.

Ik kwam net, niet tinder gerelateerd, een super leuke gozer tegen in het tuincentrum die daar werkt. Had hem daar nog niet eerder gezien. Baal dan van mijzelf dat ik niet de ballen heb om subtiel op iemand af te stappen. Oh well. :+ Iemand ontmoeten in het “echte” leven is nu gewoon een stuk moeilijker dan op de middelbare schooltijd.

Heb je het topic van Resistance wel eens gelezen? Daar gaf ze haar nummer aan een jongen in de tram. Leuk verhaal om te lezen en het is zeker niet heel raar! :P

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:15

Nee niet gelezen! Wel mega stoer zeg, ik weet niet of ik dat ooit zou durven. Veels te bang om een blauwtje te lopen of dat iemand al een partner heeft :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:50

Ah nee is een antwoord en daarna gaat het leven door joh. Blauwtjes horen erbij.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:00

Hoe was het Djinnie?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:27

Gewoon even een vraagje tussendoor he?
Zou dit topic niet naar Huiskamer kunnen? Of heeft dat bij jullie geen voorkeur?

Niet-leden kunnen op LZP namelijk makkelijk meelezen en op HK niet toch? :o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:49

Als mensen echt willen meelezen met je maken ze een account aan om je ook in de HK te kunnen volgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:08

Als je hier iets wil bespreken wat je niet openbaar wil hebben kun je het beter sowieso niet online gooien toch :+