Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:35

Auto’s zonder verlichting op dagen als dit
Serieus hè....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:48

Sonja_vR schreef:
Auto’s zonder verlichting op dagen als dit
Serieus hè....

Bizar vind ik dat ja, je ziet ze mega laat daardoor. >;)

Ergernis... de TV zelf doet het wel, maar ik kan geen tv kijken :x
En uiteraard is het zondag dus geen klantenservice bereikbaar ( meestal lost dat niks op maar he dan kan ik wel mijn frustratie kwijt O:) )

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 18:15

Dat ik niet voor uit te branden ben. En dat ik een kleding crisis heb.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 18:26

Dat de kinderen terug zijn van het logeren en dat tijdens het uitpakken van de tassen er dus achter kwam dat ze hun tandenborstels en tandpasta vergeten zijn...
En even ophalen gaat niet want ze liggen aan de andere kant van het land..

Dus nu maar weer nieuwe kopen.
Echt hoor je kan als opa en oma toch niet verwachten dat een kind van 4 en 8 alles onthouden wat weer mee naar huis moet. :x :\

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:55

Mijn vriend moet leren minder aan zichzelf te denken.

Hij gaat straks weg en vraagt niet even of ik mee wil, terwijl als ik ergens heen ga altijd vraag of die mee wil.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:57

‘Ah, das weer duidelijk dat ik niet mee kan’ }:)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:58

Heeft helaas geen zin want dat snapt hij dan echt niet...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:59

Hij snapt de zin “ waarom denk je alleen aan jezelf?” vast wel

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 20:00

Mijn vriend die snapt dan wel degelijk wat ik bedoel, alleen wordt hij pissig als ik het zo zeg :')

Vervelend Valerie dat hij jou niet mee vraagt en jij hem regelmatig wel. Misschien gewoon op de man af vragen en gewoon zeggen, 'hé luister, ik vraag jou regelmatig mee als ik wegga, waarom doe jij dat niet?'

Wellicht heeft hij dat niet eens in de gaten (als hij op mijn vriend lijkt) en/of weet hij niet dat je het heel vervelend vind. Mannen missen dat soort puzzelstukjes nogal eens :+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:04

Heb het hem gezegd wat wil je dat ik ga doen?

Oh wil je mee dan?? Dus ben benieuwd want hij vroeg waar mijn auto sleutel lag.

Edit; we zitten in auto.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:15

Foaly schreef:
Als iemand nog behoefte heeft aan een aggressieve en overijverige baarmoeder: gratis af te halen in Den Haag. Wel even zelf een mes enzo meenemen %)
Heel herkenbaar, het gevoel alsof ie zichzelf uitwringt ...
Gelukkig net de hele ellende weer achter de rug voor drie weken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 20:27

Hopelijk is het iets leuks Valerie!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:05

@ de reacties van 2 pagina's geleden:

Lief voor de fijne reacties! Ik probeer er wel over te praten hoor met een vriendin van me, maar het is gewoon lastig. Maar het komt wel goed allemaal!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:12

Gelukkig Lestrange :(:) fijn dat je wel een luisterend oor hebt, dat scheelt veel!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:18

Castilja schreef:
Steeph schreef:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kun je èn en studentenOV meer krijgen èn en half ton schuld hebben..?

Oh dat is niet zo ingewikkeld hoor. Ik zit momenteel in mijn vijfde studiejaar, hiervoor twee eerdere propedeuses (eerste jaren) gedaan van andere studies. De derde studie was raak. Wilde daar altijd al heen, maar met plek voor 19 mensen van de 800 auditanten is dat vrij lastig. Uiteindelijk toch gelukt, maar ik studeer dus 6 jaar in totaal. Omdat mijn ouders financieel niet helpen en ik aanwezigheidsplicht heb van 09:00-18:00 ben ik genoodzaakt het maximale te lenen om rond te komen omdat ik maar 1 dag per week kan werken. Ik woon in een andere stad dus een bijbaan doordeweeks gaat niet. Nou, dit allemaal. Je hebt maar 5 jaar recht op studenten OV en volgend jaar vervalt hij dus. 4 Jaar vol lenen zorgt voor een studieschuld van een halve ton. ;)

Maar als je op jezelf woont dan is het toch veel makkelijker om naar de stad te verhuizen waar je opleiding zit (of in de buurt), en als je nog bij je ouders woont snap ik niet waar je een half ton aan spendeert... (dat betekend niet dat je me dat moet vertellen, maar ik probeer alleen te zeggen dat ik niet snap hoe je èn èn voor elkaar krijgt...)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:31

Iets bestelt op thuisbezorgd duurde 1,5 uur voordat het bezorgd werd en het was ook nog eens lauw. :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:44

Dat mijn telefoon kapot is, maar nog niet niet kapot genoeg om een nieuwe te kopen |o eigenlijk wel mooi want heb geen geld, maar dit is echt geen doen zo :=

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:52

@ Steeph: No oliebol Sherlock, in al die jaren heb ik me nooit bedacht dat het misschien makkelijker is om in de stad te gaan wonen waar ik studeer :') 't Gaat om Amsterdam, daar betaal je zo'n 600 euro voor een kamer van 15 m2. Zit nu relatief goedkoop in de stad waar ik ben opgegroeid, Amsterdam is onbetaalbaar voor me. Woon al een jaar of 6 niet meer bij mijn ouders. Ik weet niet hoe jouw situatie is, maar volgens mij heb je het prima voor elkaar als je het knap vindt hoe ik een halve ton gespendeerd krijg? Well darling, als je geen papa en mama hebt die je ondersteunen, je niet veel kunt werken naast je studie en je álles zelf moet betalen gaat dat snel hoor. Alles wat ik niet verbruik zet ik op mijn spaarrekening om het volgende jaar collegegeld weer te kunnen betalen en een buffer te hebben voor nood uitgaven. Tabee en de groeten thuis. :')
Laatst bijgewerkt door Castilja op 29-09-19 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:59

Ik dacht ik ga even 2 wasjes draaien... nou wasje 1 zat er in en was klaar. Dus ik er heen. Foutmelding, afvoer kapot en moest geleegd worden. Maar dit is een gedeelde machine met een hele flat. Dus ik pissig want ja ik wil mijn was. En die deur gaat pas over als het water afgevoerd kan worden.
Ik dus schroevendraaier halen en die klep eraf, water strooomt eruit met macht 4. Dus bij de internationale studenten (Spaans) om een emmer gevraagd. Die snapten er niks van... dus ik met dat klepje als een soort trechter alles in die emmer proberen te mikken. Alsnog stond de hele toko blank. Dus ik oude handdoeken halen en de boel opdweilen steeds. Zodat de machines niet onder water staan. (3 machines en 3 drogers). Nou sloop ik die emmer van een wildvreemde dus ook nog eens. :=
Maar toen het water eruit was kreeg ik met veeeel moeite de filter eruit. En die was super smerig. :=

Heb ook nog eens 2x de machine aan moeten zetten dus die euro ga ik terugeisen... doei. Onderhoud verzuimen en ook nog eens dubbele wasbeurt dokken.
Afbeelding
Afbeelding

Nu hopen dat die zo wel open gaat. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:05

Dat mijn laptop enkele dagen geleden kapot is gegaan terwijl ik hem echt nodig heb. Hoopte dat hij gewoon een paar dagen 'rust' nodig had maar helaas. -O-

Morgen even bellen over een eventuele reperatie. Heb echt geen geld voor een nieuwe en er staan superveel (/al mijn) bestanden op die ik anders niet meer terug krijg. Onder andere foto's van een overleden pony. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:07

Vergeten de deksel van een kattenbak te halen , nu moest mevrouw nodig en heeft ze het tegen de deur van de wc gedaan ><

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:11

OH EN DE ROUTER DOET HET OOK NIET GOED. appelflap KAN NIKS VAN DE WONINGSTICHTING HET DOEN.

En nee kan geen eigen router kopen want dat ding is in de muur verwerkt ofzo heel vaag.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:13

MarlindeRooz schreef:
OH EN DE ROUTER DOET HET OOK NIET GOED. appelflap KAN NIKS VAN DE WONINGSTICHTING HET DOEN.

En nee kan geen eigen router kopen want dat ding is in de muur verwerkt ofzo heel vaag.

:(:) :(:) :(:) Soms zijn er van die dagen dat alles mis gaat.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 22:17

MPR4 schreef:
Dat mijn laptop enkele dagen geleden kapot is gegaan terwijl ik hem echt nodig heb. Hoopte dat hij gewoon een paar dagen 'rust' nodig had maar helaas. -O-

Morgen even bellen over een eventuele reperatie. Heb echt geen geld voor een nieuwe en er staan superveel (/al mijn) bestanden op die ik anders niet meer terug krijg. Onder andere foto's van een overleden pony. -O-

Dat is waarschijnlijk goed mogelijk, om je bestanden terug te halen. Hangt er vanaf wat er kapot is aan je laptop, maar als er geen partities op de harde schijf onomkeerbaar beschadigd zijn dan is er niks aan je hand met je bestanden :(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:18

Castilja schreef:
@ Steeph: No oliebol Sherlock, in al die jaren heb ik me nooit bedacht dat het misschien makkelijker is om in de stad te gaan wonen waar ik studeer :') 't Gaat om Amsterdam, daar betaal je zo'n 600 euro voor een kamer van 15 m2. Zit nu relatief goedkoop in de stad waar ik ben opgegroeid, Amsterdam is onbetaalbaar voor me. Woon al een jaar of 6 niet meer bij mijn ouders. Ik weet niet hoe jouw situatie is, maar volgens mij heb je het prima voor elkaar als je het knap vindt hoe ik een halve ton gespendeerd krijg? Well darling, als je geen papa en mama hebt die je ondersteunen, je niet veel kunt werken naast je studie en je álles zelf moet betalen gaat dat snel hoor. Alles wat ik niet verbruik zet ik op mijn spaarrekening om het volgende jaar collegegeld weer te kunnen betalen en een buffer te hebben voor nood uitgaven. Tabee en de groeten thuis. :')

Nou, 'darling'; mijn papa en mama betalen ook geen cent mee met mijn opleiding hoor. Ik woon uit huis, dop mijn eigen boontjes en regel alles zelf. Naast mijn fulltime studie werkte ik in het eerste jaar 12 uur per week, het tweede jaar 6 uur en nu vaak 3-6 uur per week. Ik zit nu dus in het derde jaar van mijn studie, ik leen veel maar aan 50K ga ik echt niet komen hoor. Ik ben juist in de stad gaan wonen omdat ik wilde vermijden om enorm veel te reizen wat tijd en energie kost die je meestal noet nuttig kan gebruiken als je in de spits reist. Daarnaast heb je om Amsterdam heen genoeg kleine plaatsjes van waaruit het prima fietsbaar of met de bus is.
Dus 'darling', dat. Groeten terug :evaw: