Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Ik persoonlijk snap niet dat je je laat beïnvloeden door je partner tenzij je geen eigen inkomen hebt.
Dan vind ik overleg wel handig maar verder hoeft mijn partner zich niet te bemoeien met de hoeveelheid kleding.
Alja schreef:caro29 schreef:Ja dat was ik! Ik ga van de week de fiets even bekijken maar dat lijkt mij wel wat. De groene is wel geschikt voor een jongen
Iemand op de babyverkoophoek van Emmen bied ook zo n verretti fiets aan ( of hoe heet dat merk, waar iedereen hier zo lyrisch over is)
tita schreef:Ik persoonlijk snap niet dat je je laat beïnvloeden door je partner tenzij je geen eigen inkomen hebt.
Dan vind ik overleg wel handig maar verder hoeft mijn partner zich niet te bemoeien met de hoeveelheid kleding.
Hij mag wel mening hebben en soms kan ik niet kiezen en vraag ik zijn mening maar verder koop ik wat ik wil kopen.....voor de kinderen kwa kleding
MarcoBorsato schreef:tita schreef:Ik persoonlijk snap niet dat je je laat beïnvloeden door je partner tenzij je geen eigen inkomen hebt.
Hij mag wel mening hebben en soms kan ik niet kiezen en vraag ik zijn mening maar verder koop ik wat ik wil kopen.....voor de kinderen kwa kleding
Ook met eigen geld zit je toch samen in een relatie, heb je samen een kind. Ik persoonlijk snap niet dat je je er iets van moet vinden hoe anderen het doen.
IMJ schreef:Mijne ook niet. Hij vindt het meeste gewoon leuk dat ik koop voor haar. Vooral als ze er zelf blij mee is.
Maar hij mag van mij best een mening hebben hoor, zeker als het om geld of smaak gaat, graag zelfs. Je bent toch met elkaar.