Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:03

Nee, hij was altijd erg kieskeurig.. misschien om te testen wat ik zou doen.. maar door de afstand wist ik dat hij heeft geliked, dus X :+

Ailill, dat is hier al wel 1000x besproken ;) hij zat buiten mijn range qua km..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:14

Relaxed schreef:
Nee, hij was altijd erg kieskeurig.. misschien om te testen wat ik zou doen.. maar door de afstand wist ik dat hij heeft geliked, dus X :+

Ailill, dat is hier al wel 1000x besproken ;) hij zat buiten mijn range qua km..
Dat heb ik eerder gelezen ja, nu dus weer. Stille hint misschien ;)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:17

Ach goh :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:23

Toon ik (oprechte) interesse, is het weer niet goed _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:25

Nee tis een beetje sneu zo :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:37

:)ddd

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:38

Relaxed schreef:
Nee tis een beetje sneu zo :+
Helder :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 23:11

Wat een gezellige boel hierboven. Laat iedereen gewoon lekker in zijn/haar waarde en accepteer dat je anders bent/denkt.

Ik zat de volgende ochtend al op tinder (had het 's nachts uitgemaakt), en had direct een match met mijn huidige vriend, na een relatie van bij elkaar 3,5 jaar. 5 dagen later mijn eerste date met mijn huidige vriend.
Voor mij was het blijkbaar niet te snel.

Mijn vriend en ik hebben een tijdje terug voor het eerst onze tent op gezet (we gaan komende zomer 2 weken roadtrippen en met een tentje kamperen), het is dat we al in de lach schieten als we elkaar aan kijken maar ik denk dat het anders wel eens lekker kan gaan knetteren (als in ruzie/discussie's) op vakantie }> Nu de laatste dingen nog regelen en dan eind van de maand lekker op vakantie! Werd wel eens tijd, al 5 jaar geen echte zomervakantie meer gehad.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 06:33

Sterkte Marlinde :( Zelf heb ik na 4 maanden (na een relatie van 2,5 jaar) tinder geïnstalleerd. Misschien had ik het eerder gedaan als ik niet had gedacht dat het slecht zou zijn voor mijn zelfvertrouwen :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 08:34

Wat een gezelligheid hier soms.
Vind het op zich wel vermakelijk om te lezen. Maar het zijn wel hele persoonlijke aanvallen die in mijn ogen niet nodig zijn.

Tja wanneer met Tinder beginnen na een relatie. Dat is heel persoonlijk. Voor afleiding is het altijd leuk. Maar niet altijd fijn voor de andere tinderaar die wel al echt op zoek zijn. Maar goed als je daar open over bent kan het prima werken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 08:52

Door het steeds over de discussie te hebben, stook je het alleen maar op. Ik snap dat niet >;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 08:54

_O-

Nou date was gezellig maar dit is denk ik wel de laatste date, geen vonk, enkel vriendschappelijk gezellig.
Op naar een volgende date dan maar :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:00

Oh dat is jammer! Heb je hem er al over gesproken?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:01

Nee nog niet, maar ik denk dat hij er wel een beetje hetzelfde overdenkt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:03

Je had bij de deur een handje moeten geven en heel opgewekt moeten zeggen: "Nou, vrienden dan maar :D ".

Dat was ongemakkelijk maar ook hilarisch geweest.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:06

Als ik ooit weer vrijgezel wordt (en die dag komt snel als mijn man zo blijft snurken*) dan print ik FRIENDZONED stickers. En iedere faaldate krijgt dan die sticker op z'n borst.

*grapje, wij blijven 100% zeker bij elkaar.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:22

lieveli schreef:
Je had bij de deur een handje moeten geven en heel opgewekt moeten zeggen: "Nou, vrienden dan maar :D ".

Dat was ongemakkelijk maar ook hilarisch geweest.

Hahahaah _O- nee ik ben met hem meegelopen naar het station, en zelfs nog mee gewacht op zijn trein die 10 minuten vertraging had.
Echt banketstaaf om zoiets te doen :') had sowieso al niet echt vrienden gemaakt want ik heb hem half een hernia aangepraat O:)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:03

MarlindeRoos wat naar :(:) Ik denk dat het echt heel persoonlijk is, ik zat na een week weer op Tinder, maar dat was voornamelijk afleiding eigenlijk. Maar mijn relatie had 2 maanden geduurd dus dat is ook wel anders denk ik.

Jammer yonker! Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd. Hoe kun je iemand een hernia aanpraten :')

Ik weet niet meer wie het zei nav mijn bericht op de volgende pagina, maar het klopt dat het inderdaad meer is dat ik zeker van mijn gevoelens wil zijn voor ik er weer in ga, vond het best klote dat dat na 2 maanden alweer weg was.
Maar voor nu hebben we het heel fijn, gister was leuk, was half 3 pas thuis :+ Morgen blijft hij slapen en zondag gaan we naar de dierentuin dus dan heb ik hem 4 dagen gezien deze week, tot daar het hele rustig aan doen :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:06

Leuk Yvanka, gewoon van genieten!! Nu kan het gevoel ook weg zijn na 2 maanden natuurlijk :)

Uhm hij had last van zijn nek en uitstralingspijn naar zijn armen.... ging pas volgende week naar fysio want niet eerder plek, en toen zei ik... als je maar geen nekhernia hebt. Hij ging toch maar naar de huisarts vandaag daardoor _O- Nu issie panisch voor een nekhernia. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:11

Yvankaxx schreef:
MarlindeRoos wat naar :(:) Ik denk dat het echt heel persoonlijk is, ik zat na een week weer op Tinder, maar dat was voornamelijk afleiding eigenlijk. Maar mijn relatie had 2 maanden geduurd dus dat is ook wel anders denk ik.

Jammer yonker! Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd. Hoe kun je iemand een hernia aanpraten :')

Ik weet niet meer wie het zei nav mijn bericht op de volgende pagina, maar het klopt dat het inderdaad meer is dat ik zeker van mijn gevoelens wil zijn voor ik er weer in ga, vond het best klote dat dat na 2 maanden alweer weg was.
Maar voor nu hebben we het heel fijn, gister was leuk, was half 3 pas thuis :+ Morgen blijft hij slapen en zondag gaan we naar de dierentuin dus dan heb ik hem 4 dagen gezien deze week, tot daar het hele rustig aan doen :Y)

Heel slim! En enjoy the moment, yolo. Als het leuk is, is het leuk. En volgende week heb je het misschien drukker, dan zie je hem een keer wat minder.

Yonker, jij bent echt een wolf in schaapskleren. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:17

Nohhhhhh het was goed bedoeld, of ja het is positief dat die nu iig naar de huisarts gaat. En als die echt een nekhernia heeft dan...... is het niet mijn schuld _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:53

Beter een keer te vaak dan te weinig toch!

Lee, deze week was al vrij druk :+ Werk steeds vroege diensten, waardoor ik de avond ervoor eigenlijk al niks kan, nu zag ik hem gister en morgen als ik de volgende dag niet vroeg hoef, dat scheelt ook weer :j En na morgen kunnen we ook wat makkelijker eens afspreken om te blijven slapen ofzo.
Probeer er gewoon nu zoveel mogelijk van te genieten, we zien wel hoe het loopt :j

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:12

Marlinde, ahhh sterkte! Na mijn lange relaties (8 jaar, 1 jaar en 1,5 jaar) duurde het altijd wel een paar weken voor ik interesse had om weer te swypen. Maar dat was vooral omdat ik helemaal klaar was met de relaties (en met mannen) dus weinig behoefte. Nu ik merkte dat ik met de fwb moest stoppen maar dat heel moeilijk vond dus veel sneller geswyped en iemand anders 'gezocht'. Toch ineens meer behoefte aan rebound/afleiding :')

Yvanka genietze!

Yonker, prima als jullie er beide zo over denken toch!

Ik doe verder niet mee aan de discussie. Sta er denk wel een beetje hetzelfde in als LL (wellicht ligt het aan de naam := ), opzich open (op zoek) voor een relatie maar zo met een fwb of whatever ook prima. Geen haast, gewoon yolo :+

Hier nog steeds met spierenman. Wel al 2 keer discussie over onduidelijkheid wat betreft afspreken. Hij lijkt geen haar beter als ex-fwb maar er spelen bij mij nu geen gevoelens dus is makkelijk mee te dealen. Ik geloof dat ik het langzamerhand wel zat aan het worden ben, vind het nog steeds wel gezellig om met hem af te spreken dus als het er van komt zie ik hem nog wel. Gok dat dit langzamerhand wel over gaat, zeker omdat ik vanaf morgen 6 weken vertrokken ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:21

Hebben jullie nou inmiddels al gezoend? :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:58

Yonker, jammer maar helaas. Nu hopen dat hij geen hernia heeft haha.

Yvanka, klinkt goed hoor en inderdaad van genieten. Je ziet hem echt vaak haha.

Lieveli, friendzone stickers! Wat een uitkomst! Die ga ik ook maken! En bij het afscheid krijgen ze dan een stickertje inderdaad haha. Of niet natuurlijk ;)

Linda_fleur, ben benieuwd hoe het verder gaat na die 6 weken. Wat zegt hij daar over?