Moestuin schreef:Waren ze nog goed?
Vandaag een voedseldroger aangeschaft. Een spotgoedkope uit de lidl (€35) Willen vooral even zien of het ons bevalt
Wat leuk! Laat je het weten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:Ik heb volgens mij ook een vrij simpel ding, duurt (vanzelfsprekend) wel even maar werkt goed.
Wat voor broedmachine heeft iedereen die er een gebruikt? Ben me aan het oriënteren maar het prijsverschil is best groot. Ik zoek iets (zo goed als) volautomatisch, voor minstens 20 eieren en liefst ook voor verschillende grootte eieren (daar apart iets voor moeten kopen is prima, zolang het maar kan).
Century schreef:Ik zit zelf te denken aan een Brinsea maar die zijn wel erg duur. Ze hebben wel een echt volautomatische, en als ik die jaren kan gebruiken kan het misschien wel uit. Maar ik wil niet alleen voor een naampje betalen, het moet het wel waard zijn.
Moestuin schreef:Nou ja, inslapen is wel erg drastisch hoor. Naar mensen is hij 100% lief en betrouwbaar. Draait perfect mee in het gezin en ook met andere, niet te kleine honden lukt het prima. Dus het is niet dat je er niets mee kunt. Hij weet prima wat wel en niet mag. Als ik hem strak aankijk doet hij niets. Maar als ik mijn hoofd weg draai zijn de poppen aan het dansen.
juval schreef:Wat naar moestuin.
Schapen aanvallen/doden is echt een no go. Als het onze hond was zouden we voor inslapen kiezen. Eenmaal bloed geproefd... blijven ze doen.
Succes, moeilijke beslissing.