Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maava schreef:Om de gele! de groene broek is gewoon casual.
EmmaK95: Heb je misschien een voorbeeld van een laarsje wat leuk zou staan?
SavannahNx schreef:maava schreef:Om de gele! de groene broek is gewoon casual.
EmmaK95: Heb je misschien een voorbeeld van een laarsje wat leuk zou staan?
Bobby Boots denk ik. Of idd sandaaltjes.
Ik denk dat zulke hakjes ook leuk zijn;
[ [url=m/Jq7h63.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze schoentjes heb ik als gewoon casual aan maar ze zijn echt superleuk voor ook iets sjieks.
maava schreef:Oef die schoenen vind ik nog wel wat vrouwlijk voor mij. De sandaal hakken die ik vandaag aandeed voelde ik me nog net geen bambi in![]()
Bobby boots zien er wel super leuk uit, thanks voor de tips! Ik houd jullie op de hoogte, leuk topic dit.
SavannahNx schreef:maava schreef:Oef die schoenen vind ik nog wel wat vrouwlijk voor mij. De sandaal hakken die ik vandaag aandeed voelde ik me nog net geen bambi in![]()
Bobby boots zien er wel super leuk uit, thanks voor de tips! Ik houd jullie op de hoogte, leuk topic dit.
Mag ook wel een beetje vrouwelijk toch?hakken zijn blok en niet heel hoog. Loopt echt heerlijk!
maava schreef:Ik kon geen "style tips" topic vinden, en weet niet of het hier ook mag, maar ik wil graag jullie advies.![]()
[ [url=m/McOMMB.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/6AT25V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek leuke schoenen voor onder mijn diploma uitreiking broek https://ibb.co/isXJPo, die ik normaal ook wil dragen.
Nu lijke deze schoenen mij er leuk onder, maar de zus van me vriend zegt "bij deze schoenen kan je alleen strakke broeken aan, ga eerder voor de "sandaaltjes" die je eerder aan had." https://ibb.co/c9aoPo
Maar die vind ik helemaal niet bij mij passenStaan wel leuk maar ik ben eerder een stoer meisje. Zal ik verder opzoek gaan of kan je dee laarsjes wel aan bij wijde broeken ed? Ik draag ook veel skinny jeans, maar wil wel wat multifunctioneels haha.
Dewirox die broek ziet er heerlijk uit, is die ook zacht?
Dandy200 schreef:Wat komen er weer leuke outfits voorbij![]()
Résistance, waar heb je je jurkje vandaan? Ik vind hem echt heel leuk.
Mijn outfit voor vandaag. Ik heb de hele dag geleerd voor mijn tentamen. Dus lekker makkelijk.
[ [url=m/l5WznI.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheNovelist schreef:Pluisje, jouw style is zo gaaf! Heb gewoon spontaan zin om een shop middag met jou te houden![]()
![]()
Liep vandaag door de stad en kon het niet laten om deze te kopen:
[ [url=m/ybWMg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik draag (buiten thuis) nooit korte broeken maar omdat deze wat langer zijn was ik er wel oke mee!
(Sorry voor de slechte en volle spiegel, dit is die van mijn kamer)
TheNovelist schreef:Pluisje, jouw style is zo gaaf! Heb gewoon spontaan zin om een shop middag met jou te houden![]()
![]()
Ik draag (buiten thuis) nooit korte broeken maar omdat deze wat langer zijn was ik er wel oke mee!
![]()