Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:11

Bovenste is niet mijn ding maar vestje voor baby vind ik erg leuk lautje :j

Dat wordt nog lastig gok ik bayja.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:19

_lautje_ schreef:
[ [url=m/oKYuMq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ObJIa2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/l72Dl9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Shirt met vestje is voor Juul voor het najaar (hele mooie zachte theegroene kleur) en vestje is voor de baby.

Supermoppig!

Bayja, ik hoor goede dingen over Salt water sandals!

Liezel1

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 16:22

Weet je al wat het gaat worden Lau?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 17:20

Nee hopelijk weten we dat donderdag. Vorige week lag de navelstreng precies tussen de pootjes.
Maar manlief wil het geheim houden.

Dit vestje kan altijd wel. Is eigenlijk voor een meisje en kan anders evt nog als kraamcadeautje.

Ben zelf helemaal weg van het wollige vestje. Dat is zo zacht. Juul ook. Die had m gelijk te pakken en liep met enkel luier en vest en mocht niet meer uit.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:41

Ik ben naar aanleiding van hier genoemde merken ook eens gaan rondzoeken en volgens mij wel lekker geslaagd voor zoonlief in de sale. Mijn smaak is toch wel met name de kleding die wat mij betreft een volwassene ook aan zou kunnen, kleine twists toegestaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:55

Is er iemand die een meisje krijgt! :o
Ik heb namelijk voor geslachtsbepaling een broekje en shirtje gehad maar het is een jongetje :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:17

@ lautje mooi spul heb je weer!

Ik heb wel wat los gemaakt met mijn onderbroekjes. Ik ben nog steeds zoekende naar goedkopere versie. Meneer rolt en schuift op zijn rug door het huis. Kan dweilen en stofzuigen maar met een hond en katten is dat onbegonnen werk. Broekjes en rompers vliegen erdoor

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:32

#onderbroekengate

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 20:15

Leuk spul veerle! Van LCEE hebben ze bij kleertjes ook nog wat overhemdjes in de sale. Ik mag niet meer O:)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:31

Goed geslaagd veerle :j

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:36

Hier boxers van Hema voor een heel smal mannetje en dat gaat prima, hemden een maat groter ivm de lengte.
Geen bouwvakker je kan ze goed hoog optrekken.
Die witte onderbroeken is ook zo niet mijn smaak.

Mijn blonde gebruinde kind ook lekker in neon kleurtjes. De naturel kleuren staan hem heel flets. Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:45

Polo is van retour toch.

Staat hem leuk :j

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:49

IMJ schreef:
Zo wil mijn dochter heel graag een bikini aan met bovenstukje :+
Slaat natuurlijk nergens op maar man wat is ze er blij mee!
[ [url=m/QoHFLW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en nagellak. Terwijl ik dat niet eens draag :D

Wat een leuke foto en mooie bikini!

Pantykous, haha ik denk inderdaad dat je niet bij een jongen van 14 met zulke onderbroeken moet aankomen.
Persoonlijk vind ik ze ook niet echt mooi :o Ik ben dan meer van de kleurtjes haha.

keet, wat zonde dat het zo snel lelijk is geworden, ben je daar niet mee terug gegaan dan? Zijn niet de goedkoopste kleren.
Oh.. zie volgends mij al dat het terug gegaan is.

Verleden, wat een leuke kleertjes heb je gekocht!

Friesam,wat een leuk shirtje heeft hij aan zeg!

Hier vandaaag huis in romertje gelopen. Vanmorgen om half 7 haar naar de oppas gebracht maar was nog erg koud. Toen. Maar wel heen gebracht in een legging met een shirtje die wat lang valt ( Maatje te grooot hhaha)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 21:58

Dank! Ze is er ook zo blij mee! Echt Hema! :D

Hier maakt te licht ook wat flets. Vooral in de winter als ze witter is. Dus de kleutertjes kan ik me ok in vinden. Bovendien vindt ze het zelf zo mooi..

Ook hier veel Hema ondergoed, bevalt prima. nu maat 98/104. Van de week 4 hempjes en 8 onderbroekjes voor 4euro... heerlijk zulke aanbiedingen!
Prima ondergoed hoor!

Lekker dat het in de ochtend wat fris is hè? Alles open op mijn vrije dagen!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:03

Pfoei wat een hitte toch steeds! Kleine hier ligt alleen in rompertje, of romperpakje van Claesens. Als we al de deur uitgaan dan ook zo'n pakje, of een leukerd van de h&m.

Heb net haar kast even doorgekeken, aardig wat broekjes (die ze al WEKEN niet aanheeft natuurlijk eruit gehaald, echt wel te klein. Aantal longsleeves er ook uit.
Heb nu wel eea aan longsleeves liggen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat ze die gaat dragen. Meeste is via mp, en niet enorm favoriet dus kan ermee leven haha en de komende tijd zal het, als het normalere temperaturen worden, toch een shirtje met evt vestje worden.

Maar ze gaat best hard. 74 van tumble zit nu goed...

Witte slips is niet zo mijn ding, maar he, als het goed zit en aan de wensen voldoet.

Neon vind ik ook niet altijd leuk, maar alleen maar flets, zachte kleuren ook niet. Z8 vind ik weinig leuk, vingino ook niet. Tumble vaak wel, mexx en imps ook. Net als zara, hm en hema.

Veerle, leuke spulletjes zeg!

En dat bikinitje, TE schattig!

Romperpakje van claesens (en in druk gesprek met dr oom)
Afbeelding

Like flo shirtje
Afbeelding

Setje Tumble
Afbeelding

Hm hoedje en pakje (hoedje wordt te krap, maar ze hebben deze kleur niet meer...)
Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:08

Leuk weer michelle. Prachtig meisje :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:12

Schattig Mies, mooie setjes!

Dat oranje shirt is echt precies niet mijn smaak. Er is een groot gebied tussen neon en aardetinten en daar zit ik *D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:13

Heel leuk Michelle!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 22:25

Er is zoveel aan stijl en kleuren beschikbaar.
Ik hou er zelf wel van om niet op de crèche te komen en mijn kind amper te herkennen omdat ze ongeveer hetzelfde aanheeft als de andere kinders.
Dus ik zoek echt bewust buiten de mainstream kleertjes. Hadden wij als kind ook altijd. Wik droegen nooit zoals alle andere kinderen Salty Dog of C&A, maar hadden dan Kneeltje.

Het mag van mij altijd wel een twist hebben of juist heel klassiek zijn.
En ik hou wel van zachte kleuren.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:40

Dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. 1 keer hetzelfde shirt als haar nichtje. Die kochten we dan ook samen. :)
Maar goed. Ik heb van alles wat. Ben totaal niet merkvast en vind dat ook niet zo belangrijk, heb van alles wat.
Van duur tot goedkoop. Nieuw en tweedehands. Ik koop wat ik (en vooral mijn dochter! ) leuk vind. :) En als het buurmeisje dan hetzelfde heeft zou ik dat totaal niet erg vinden hoor.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:45

Hier dus het tegenovergestelde. Hier dus wel bewust c&a of hema kleertjes, zowel kwa budget ( en niet omdat het niet anders gaat maar omdat ik niet wil) maar ook omdat ik "gewoon" al goed genoeg vind, zeker zolang ze er zelf nog geen inbreng in hebben.
Zowel het overklassieke al overspeciale kleding vind ik niet zo mooi.
Kwa kleur lig ik ook ergens er tussen in, geen fletse kleuren maar ook geen felle.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 01:06

Hier mix ik Zara en H&M met wat duurder. Ik bestel eigenlijk alleen nog maar rompers bij Sleep No More. Ondergoedrompers wel bij H&M en HEMA. En ik ben OBSESSED door LHedonist, Oshkosh...

Voor mezelf houd ik ook van bijzondere en mooie spullen, ik vind het leuk dat mijn toetie er apart uitziet. Wij (de huisjood et moi) zien er ook bijzonder uit. Ik zeg altijd, ik heb geen baby genomen om hem er goedkoop uit te laten zien. := (vooral om zo mijn schoonfamilie te zieken, ahhh nare lieveli, he bah)

Maar goed, ieder z'n hobby, ieder z'n smaak. En ik weet echt wel hoe oppervlakkig het is. Maar het is gewoon een hobby van me, mijn baby kleden. Ik geef er graag geld aan uit en ik doe er niemand kwaad mee. Sterker nog, als ik niet iedere vrijdag zou winkelen (voor mezelf) valt de hele economie in Bergen/Heiloo op z'n gat.

Verder vind ik het trouwens helemaal niet zo nodig om te benoemen of ik iets van een ander mooi vind. Ik merk dat ik er in meegesleept raak, maar eigenlijk vind ik het maar een treurig verschijnsel, volwassen vrouwen die elkaars babykleding afkraken. Dus, dat was voor mij de laatste keer. Ik zal wel zeggen of een merk me aanspreekt of niet maar daar laat ik het bij. Vind ik iets mooi dan zul je dat lezen, vind ik het niet mooi, dan niet.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 01:23

Zo is het maar net Li. Zoveel smaken zoveel meningen. Hoop dat iedereen zijn aankopen ook vooral blijft posten.

Ik ga straks even A haar kledingkast uitmesten. Merk dat een aantal rompertjes al aan de kleine kant word, dus even kijken wat ik al op voorraad heb aan grotere.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 01:28

J kwam vandaag met een intens grote curverbox aan om alle te kleine spullen 62/68 in te ruimen. Dat mag hij doen want de vorige keer eindigde ik overstuur tussen alle maatjes 56 :') wat een hel.

Heb je leuke babywinkels in Texas?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 02:36

Dat heb je dan nog vrij lang uit weten te stellen ja :P. zit O niet al in 80?

Het verschilt een beetje. Of het is heel amerikaans of het is heel basic. Daarentegen vind je wel Ralph Lauren of Tommy Hilgifer (en merkschoentjes) voor leuke prijzen. Ik merk dat ik bij H&M en Zara de meeste leuke dingen zie. Maar soms vind ik 'heel Amerikaans' ook wel leuk :D