Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJitskee schreef:Als iemand bij mij betaalt krijg ik direct een melding dat de koper heeft betaald en dat je het op kan sturen.
xLovesPower schreef:Wat zijn jullie ervaringen met "gelijkoversteken" op marktplaats?
Ik had namelijk net een koper die een boek alleen wilde overnemen via gelijk oversteken.
Ik heb toen aangegeven alleen aan betalingen te doen zonder tussenkomst van marktplaats.
Aangezien ik vind dat door gelijk oversteken het risico van verzenden bij mij ligt inplaats van de koper.
Je raad het al mevrouw vertrouwde het dan niet, achja dan niet.
_Cassidy schreef:Dit hoort misschien niet helemaal in dit topic, maar ik stel mijn vraag toch maar
Ik heb gister mijn eerste marktplaats-aankoop gedaan () en de verkoper zou 't vandaag op de post doen. Nu heb ik er vandaag niks over gehoord. Is het vreemd om aan de verkoper te vragen of het al op de post gedaan is?
Daarnaast vroeg ik mij af hoe lang de ervaren verkopers hier er meestal over doen om iets te posten, en wachten jullie daarbij ook tot het geld op de rekening staat? In mijn situatie hebben de verkoper en ik andere banken waardoor het geld er dus nog niet direct bij staat.
Zoals jullie lezen ben ik nog een flink marktplaats-groentje