Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:23

Idd, ik val er ook gewoon echt niet op, voel me dan zo enorm.. Mijn ex was 2 meter, perfect :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:26

Pieter25 schreef:
Eske_B schreef:
*intimideert Pieter met 1.81m*
Ik ben de baas ~~}>

Bij voorkeur wil ik iemand die op z'n minst even lang is.

Nee hoor.. ben 1.87 :')

1.88 hier, officieel een intimiderende trut :))

Het is bij mij geen harde eis, een paar cm kleiner dan ik vind ik niet zo'n probleem. Maar ik geef absoluut de voorkeur aan een gast die langer en breder is dan ik (en dan het liefst breed in de zin van spekkies en niet spieren :D )

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:29

Emmaa_ schreef:
Pieter25 schreef:

Nee hoor.. ben 1.87 :')

1.88 hier, officieel een intimiderende trut :))

Het is bij mij geen harde eis, een paar cm kleiner dan ik vind ik niet zo'n probleem. Maar ik geef absoluut de voorkeur aan een gast die langer en breder is dan ik (en dan het liefst breed in de zin van spekkies en niet spieren :D )

Verdomme -O- :') 1.88 gaat nog wel, maar meiden die basketbal spelen en in de 1,90/2 meter zijn.. beetje bang van :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:31

Mijn ex was wat dat betreft ideaal... niet heel dik, wel lekker zacht en 3 cm langer. Ik mis hem zo, hoewel het wel beter gaat. Ik kan wel met blije herinneringen terug denken aan hoe hij mij m'n eerste zoen gaf (en later eerste keer gymmen...). Dus niet meer constant verdrietig, ups en downs, maar mis hem wel Y;(

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:07

Ik vind dat een man wel langer dan mij moet zijn hoor :)) Ikzelf ben 1,86 en houd niet van 'kleintjes'. Helaas kom je ze niet veel tegen, de lange mannen :~

Leeftijd vind ik ook belangrijk! Hij moet ouder zijn, want jonger betekent in mijn ogen ook meteen wat onvolwassener. Jk zoek wel echt een vent qua gedrag en hoe hij in het leven staat :Y) }>

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:45

Ik val niet op kleiner dus dat scheelt. :D Tinder date is toch wel minstens 12 cm langer dan ik ben en dat vind ik heel fijn.

Heb het mijn oma van 84 het Tinder concept uitgelegd maar die vindt het allemaal maar zeer gevaarlijk en onbetrouwbaar. :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:14

Hier is langer eigenlijk wel een must. Minimaal 190, liever groter :+ vind kleiner ook niet aantrekkelijk!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:31

Mijn ex was best klein, 175 cm.. ik ben zelf tegen de 1.70, hij wilde ook niet dat ik hakken aan trok enzo :')

Ik stem nu voor een langere man, dan kan ik tenminste een pump aan :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:45

Ik heb iemand gedate die even groot als ik was. Als we zaten of lagen was hij <3 maar als we stonden had ik echt geen behoefte om hem aan te raken, zooo onaantrekkelijk vond i het. Gebeurde natuurlijk wel omdat hij dat deed, maar dat voelde zo onwennig en vreselijk. Geen idee of dat had kunnen werken := iemand kleiner dan ik, kan ik al helemaal niet aantrekkelijk vinden. :+ ik val juist op mannelijk en voor mij heeft lengte daar veel mee te maken. Helaas bleek mijn twee meter lange, brede rugbyer niet altijd aardig te zijn :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:08

Mijn exen zijn juist bijna allemaal even groot als ik :)) maar ik had laatst gedate met een jongen die echt bijna een kop groter is, en dat vond ik toch ook wel wat fijns hebben! Iets beschermends ofzo..

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:23

Hier ook één van ouder en langer hoor!

Ik heb trouwens wel een gek vraagje.. ik heb nu twee leuke dates met een Tinderdate gehad en we appen nogsteeds dagelijks maar er is nog niks voor een derde date afgesproken. Hij zei wel dat hij het afgelopen dinsdag (4u lang wat gedronken) heel gezellig vond en we spraken dinsdag af omdat er allebei dit weekend heel druk zijn. Normaal zou ik dit allemaal rustig afwachten enzo... maaar.. er Is nog niks tussen ons gebeurt tijdens die twee dates. Eerlijk gezegd dacht ik via Tinder dat hij kwa uitstraling totaal niet mijn type was, maar in het echt Is hij gewoon een lekkerding en begint hij zelfs mijn gedachten soms over te nemen! Maaar.. wat moet ik nu doen? Moet ik wel iets doen of het juist hem laten bepalen/jagen? Of heeft hij überhaupt geen interesse en moet ik het laten voor wat het is?

Normaal Is zoenen of iets totaal geen issue voor me dus dit voelt stiekem een beetje vreemd.. alsof ik weer een jong onervaren meisje ben :p

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:48

Ik ben terug van mijn date!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:51

Het is volgens mij heel simpel bij mannen. Als ze zeggen dat ze het leuk vonden, vonden ze het leuk. :D

Maar verder is dit precies wat ik ook lastig vind. Ik wil duidelijkheid maar ook dat het vanuit hem komt. :') Denk alleen dat duidelijkheid bij veel mannen het beste werkt. Dus als je hem wilt zien stuur je dat gewoon en wanneer dat gaat gebeuren. Hoppa!

Oeh, hoe was het?

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:53

Had ik laatst ook. Gedate en daarna niet heel uitgebreid gekletst via de app. Dus gewoon gevraagd of hij nog eens wilde afspreken, en daar kwam zeker een positief antwoord op haha. Dus als hij het leuk vond, gewoon vragen :)

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 01:20

Petrichor schreef:
Ik ben terug van mijn date!

En? :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 01:23

Oké, hij is echt heel erg leuk! Is het raar om naar de eerste keer echt al zo'n gevoel te hebben?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 01:25

Welnee, ik wist na 2 minuten kletsen al dat Joon de vader van mijn kinderen wordt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 01:25

:)) :)) :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:39

Nee hoor niet raar. Ik wist ook vrijwel direct dat het wat mij betreft een blijvertje zou worden. :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:02

Bij mij was de eerste keer dat ik m zag m'n gedachte ook; wauw <3 . Ik was eigenlijk meteen verliefd.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:25

Ik had ook wel direct vlindertjes

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:27

Ik zag hem en dacht gelijk wow een keer dat iemand in het echt knapper is dan op de foto's.

Eerst was ik gespannen want ik heb heuze date-vrees, maar al heel snel voelde ik mij echt op het gemak bij hem. Hebben echt heel leuk gepraat etc. Ik vind hem gewoon echt leuk, hij zegt dat hij mij ook leuk vind en dat heeft hij ook laten blijken.

Helaas heb ik kwa mannen erg veel mee gemaakt waardoor het voor mij lastig is om dat te geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:33

Same here. Heb de jongen waarmee ik date erg lang laten wachten (veel te lang, bitchy ik) maar ik wist al vrij snel dat ik hem echt heel erg leuk vond.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:17

Ik lig in het ziekenhuis en mijn date komt mij bezoeken <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:43

Oei, niets ernstigs hoop ik?
Wel lief zeg.

Vriendlief is gisteren 30 km meegeweest op de mtb met m'n paard op de Veluwe <3
Hij gaat zo helaas al weer weg....
Morgen weer naar huis en dan zien we elkaar weer.