EskeGirl schreef:Rebecca schreef:Wat vind hij leuk? , dan kan je hem daar mee lokken!
Niets wat met paarden te maken heeft in ieder geval
Hij vind jou toch iig leuk neem ik aan? Mssn kan je hem daar mee lokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:khirshanta schreef:Je kunt meestal wel minder tanken (al dan niet in overleg), maar zult dan voor 5 liter bijvoorbeeld moeten betalen
Dat zie je dan niet terug op de pomp. Maar misschien inderdaad wel bij het afrekenen.
Shanna schreef:Olikea schreef:5 centjes werken wel super goed![]()
En kaneel strooien waar ze binnen komen. Vinden ze ook echt niet leuk.
Waarom zouden 5 centjes moeten werken?
Vlooienpoeder werkt volgens mij ook, net als antimieren/ kruipende insecten spul, en kokend water, en lokdozen/ strips.
Knert schreef:Waarom ik in de ochtenden (lees vrije dagen) zo vroeg wakker wordt van mijn rechterboven been. Branderig gevoel.
Ibuprofen helpt maar pas na 2 uur.
Ik loop hard, heb er tijdens training geen last van.
Mijn training al een tijdje in overleg bijgesteld (2x in de week training met begeleiding). En nu zelfs rust heb ingelast.
Terwijl ik het juist erger lijkt te worden.
Gevalletje HA of toch afwachten?
EskeGirl schreef:Ik hoef hem ook niet altijd mee, gewoon 1x mee, hij hoeft er niet eens op. Hij heeft iig geen hekel aan dieren, maar met paarden heeft ie niks.
Wil hem gewoon aan m'n hobby voorstellen, 1x is genoeg. Ik kijk ook wel eens voetbal met hem
Indy_Mouse_9 schreef:EskeGirl, als je vriend wel van bv hardlopen houd, zou je samen een buitenritje kunnen maken, jij te paard en hij lopend mee.
Of anders afspreken dat hij je enkel een keer komt ophalen en je een laatste kwartiertje te paard treft ofzo. Daarna kan hij je paard aaien terwijl jij afzadeld en paard opbergt, en dan samen naar huis. Op die manier hoeft hij geen uur tegen het hek te hangen terwijl hij wacht tot je klaar bent, of eindeloos te helpen met de stal, poetsen, zadelen enz.
Indy_Mouse_9 schreef:EskeGirl, als je vriend wel van bv hardlopen houd, zou je samen een buitenritje kunnen maken, jij te paard en hij lopend mee.
Of anders afspreken dat hij je enkel een keer komt ophalen en je een laatste kwartiertje te paard treft ofzo. Daarna kan hij je paard aaien terwijl jij afzadeld en paard opbergt, en dan samen naar huis. Op die manier hoeft hij geen uur tegen het hek te hangen terwijl hij wacht tot je klaar bent, of eindeloos te helpen met de stal, poetsen, zadelen enz.
Nikass schreef:Piekosjj schreef:Ik denk dat als je zover bent dat je de Everest kan beklimmen dat je ook wel de risico's in kan schatten
Precies, en dan is het dus verwonderlijk imo dat mensen toch te grote risico's nemen.