Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 04:20

EskeGirl schreef:
Rebecca schreef:
Wat vind hij leuk? , dan kan je hem daar mee lokken!

Niets wat met paarden te maken heeft in ieder geval :')

Hij vind jou toch iig leuk neem ik aan? Mssn kan je hem daar mee lokken :7

Captain

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 07:57

Gewoon nieuwe vriend zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:20

Olikea schreef:
5 centjes werken wel super goed :j :j

En kaneel strooien waar ze binnen komen. Vinden ze ook echt niet leuk.

Waarom zouden 5 centjes moeten werken?
Vlooienpoeder werkt volgens mij ook, net als antimieren/ kruipende insecten spul, en kokend water, en lokdozen/ strips.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:20

Veulen84 schreef:
khirshanta schreef:
Je kunt meestal wel minder tanken (al dan niet in overleg), maar zult dan voor 5 liter bijvoorbeeld moeten betalen

Dat zie je dan niet terug op de pomp. Maar misschien inderdaad wel bij het afrekenen.

Dat is het volgens mij ook niet, want ik heb wel eens minder getankt en ik hoefde ook alleen maar af te rekenen wat er op de pomp stond.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:11

Shanna schreef:
Olikea schreef:
5 centjes werken wel super goed :j :j

En kaneel strooien waar ze binnen komen. Vinden ze ook echt niet leuk.

Waarom zouden 5 centjes moeten werken?
Vlooienpoeder werkt volgens mij ook, net als antimieren/ kruipende insecten spul, en kokend water, en lokdozen/ strips.

koper vinden ze niet leuk, 1 en 2 centjes werken ook

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 10:20

Die minimum hoeveelheid is denk ik alleen om.zichzelf te kunnen indekken alsje bijvoorbeeld 3x en halve liter komt tanken

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 13:23

xMarieke schreef:
Die minimum hoeveelheid is denk ik alleen om.zichzelf te kunnen indekken alsje bijvoorbeeld 3x en halve liter komt tanken

Of wanneer je steeds de hoeveelheid voor 2 cent tankt en die contant afrekent. Kost wat tijd maar zou een gratis tank opleveren.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 13:32

EskeGirl schreef:
Rebecca schreef:
Wat vind hij leuk? , dan kan je hem daar mee lokken!

Niets wat met paarden te maken heeft in ieder geval :')

Zet er een motor naast.

Nee dwing hem niet met deze hobby wat duidelijk niet de zijne is. Meer kans dat ie tegen een paard van jou zelf is, mocht het zover komen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:32

Ik hoef hem ook niet altijd mee, gewoon 1x mee, hij hoeft er niet eens op :P. Hij heeft iig geen hekel aan dieren, maar met paarden heeft ie niks.
Wil hem gewoon aan m'n hobby voorstellen, 1x is genoeg. Ik kijk ook wel eens voetbal met hem :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:33

Waarom ik in de ochtenden (lees vrije dagen) zo vroeg wakker wordt van mijn rechterboven been. Branderig gevoel.

Ibuprofen helpt maar pas na 2 uur.
Ik loop hard, heb er tijdens training geen last van.

Mijn training al een tijdje in overleg bijgesteld (2x in de week training met begeleiding). En nu zelfs rust heb ingelast.

Terwijl ik het juist erger lijkt te worden.

Gevalletje HA of toch afwachten?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:34

Knert schreef:
Waarom ik in de ochtenden (lees vrije dagen) zo vroeg wakker wordt van mijn rechterboven been. Branderig gevoel.

Ibuprofen helpt maar pas na 2 uur.
Ik loop hard, heb er tijdens training geen last van.

Mijn training al een tijdje in overleg bijgesteld (2x in de week training met begeleiding). En nu zelfs rust heb ingelast.

Terwijl ik het juist erger lijkt te worden.

Gevalletje HA of toch afwachten?

Ik zou hiermee wel langs de HA gaan ja, als het zo aanhoudt.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:34

EskeGirl schreef:
Ik hoef hem ook niet altijd mee, gewoon 1x mee, hij hoeft er niet eens op :P. Hij heeft iig geen hekel aan dieren, maar met paarden heeft ie niks.
Wil hem gewoon aan m'n hobby voorstellen, 1x is genoeg. Ik kijk ook wel eens voetbal met hem :')

OW... Nou dan is het wel redelijk wat je hem vraagt.

Leg het zo uit. Vooral Lekker direct maar uiteraard wel vriendelijk.

Dat ie zelf niets engs hoeft te doen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:38

Vraag mij al een tijdje af van wie die paarden achter het voormalige oad pand te Holten zijn.

Niet dat ik wat van ze moet. Maar veulen nr 2 is al geboren en ik leef helemaal mee zo uitkijkend vanaf mijn werkplek.

Zou toch leuk zijn als het een bokker was...

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:00

EskeGirl, als je vriend wel van bv hardlopen houd, zou je samen een buitenritje kunnen maken, jij te paard en hij lopend mee.
Of anders afspreken dat hij je enkel een keer komt ophalen en je een laatste kwartiertje te paard treft ofzo. Daarna kan hij je paard aaien terwijl jij afzadeld en paard opbergt, en dan samen naar huis. Op die manier hoeft hij geen uur tegen het hek te hangen terwijl hij wacht tot je klaar bent, of eindeloos te helpen met de stal, poetsen, zadelen enz.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:09

Indy_Mouse_9 schreef:
EskeGirl, als je vriend wel van bv hardlopen houd, zou je samen een buitenritje kunnen maken, jij te paard en hij lopend mee.
Of anders afspreken dat hij je enkel een keer komt ophalen en je een laatste kwartiertje te paard treft ofzo. Daarna kan hij je paard aaien terwijl jij afzadeld en paard opbergt, en dan samen naar huis. Op die manier hoeft hij geen uur tegen het hek te hangen terwijl hij wacht tot je klaar bent, of eindeloos te helpen met de stal, poetsen, zadelen enz.

Ja das een mooie tip!
En wie weet....

Zou niet het eerste vriendje zijn de er niets mee heeft maar er uiteindelijk wel een uur mee staat te tutten.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:25

Indy_Mouse_9 schreef:

Dat is wel een goede! Zo afspreken is alleen lastig omdat hij in een andere stad woont (45-60min met ov) en stal niet met ov te bereiken is. Iets met hardlopen kan ik wel proberen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:25

Mijn vriend gaat ook wel eens mee op buitenrit op de fiets :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:06

Piekosjj schreef:
Ik denk dat als je zover bent dat je de Everest kan beklimmen dat je ook wel de risico's in kan schatten :))

Precies, en dan is het dus verwonderlijk imo dat mensen toch te grote risico's nemen.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:37

Nikass schreef:
Piekosjj schreef:
Ik denk dat als je zover bent dat je de Everest kan beklimmen dat je ook wel de risico's in kan schatten :))

Precies, en dan is het dus verwonderlijk imo dat mensen toch te grote risico's nemen.

De everest beklimmen is nou eenmaal altijd een heel groot risico, hoort er bij. Denk dat het aan de persoon zelf is om te bedenken of het risico TE groot is, die grens ligt voor ieder anders namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 23:09

Of je ook gewoon platte schoenen onder een jurkje aan kan doen... Ik kan absoluut niet op hakken lopen, maar zou graag weer eens een jurkje aan doen :o
En zo ja, wat voor schoenen? Iemand tips misschien? Ben zo niet modebewust |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 23:12

Zeker kan dat!
Welke soort schoenen is maar net welke look je wilt creeeren, balerina's zijn netjes, slippers wat meer zomers/ luchtig/ casual, sneakers en allstar wat sportiever/ nonchalanter, enkellaarsjes afhankelijk van het soort welke look ze geven, en dan heb je ook nog zat andere platte (veter)schoenen!

Zelf heb ik een kort rokje die ik enkel met platte schoenen draag, met hakken vind ik m echt niet kunnen ( :o ) maar met platte schoenen (allstars) is hij super leuk! :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 00:02

Ik ben zelf een mode drama, maar afhankelijk van het jurkje inderdaad ballerina's of slippers. Ballerina's zijn bijna altijd goed, en lopen prima.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 00:03

EskeGirl schreef:
Hoe krijg ik m'n vriend mee naar m'n verzorgpaard?

Koelbox vol bier naast de buitenbak?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:53

Zou je ook aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid fruit kunnen komen door Olvarit (of aanverwanten) te eten in plaats van echt fruit?
Ik heb veel allergieën voor de grove vezels in veel fruitsoorten.
Alleen appel,meloen en peer kan ik goed verdragen -maar ook niet te veel-. Babyvoeding gaat wel goed,zolang er geen banaan of aardbei in zit,en zo glad mogelijk gemalen is.

Zou dit qua vitamines het fruit kunnen vervangen? (Dat het de vezels niet kan vervangen snap ik :) )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:03

Vitaminepillen?