Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik weet het ook niet, vooral de angst om echt vreemden te worden denk ik..
dan zouden ze dat merken en ‘kwam er drama van’.
Daarom hou ik zo van deze stad.

Wat goed. Weer iets om even naar uit te kijken en op te focussen. Kan me voorstellen dat het nu heel moeilijk is, maar ik zou zelf ook wel een klap verwachten als je eenmaal alleen bent. Dat gaat even moeilijk zijn, want dan is het plots echt. Fijn dat je even vrijaf neemt, ik zou je die periode vooral omringen met goede vrienden en familie, even steun zoeken bij de mensen die waardevol zijn voor jou en ook bij jou blijven.
Ik had 2 dates gehad met iemand maar merkte al snel dat hij heel gevoelig en geïnvesteerd was, dus heb daar (ik vind heel netjes) een punt achter gezet want ik wil op dit moment echt geen relatie. Vervolgens staat die kerel plots onverwachts op m'n werk zonder aankondiging, vroeg hij aan een collega waar ik was en wou hij met me praten als ik klaar was met werken. Nou daar ben ik even heel boos op geworden en vervolgens ook verwijderd.
Verder deze week ook wat sporadisch contact gehad met mijn ex, maar merk dat het me steeds minder doet. Ik mis hem soms wel en vraag me af wat hij allemaal doet, maar echt pijn doet het niet meer (voorlopig).

Hij zei toen tegen mij 'ik heb jou zelden zo gebroken gezien, dus je zal hem (ex) wel echt graag zien'
Maar het wordt echt beter met de tijd, zeker als je nog zo jong bent, er ligt nog zoveel voor je en je gaat nog zoveel mensen leren kennen!