Ik ben de laatste tijd niet meer te spreken over Only. 3 blousjes gekocht, gewassen op 30 graden (mogen op 40) en ik kom er met geen mogelijkheid meer in. Op de andere zaten na het wassen heel rare vlekken die ik er niet meer uit krijg. Sonde, beide 1 x aan gehad
Leuk jurkje! Vind alleen de kleur zwart een beetje moeilijk! Heb liever een andere kleur eigenlijk. Aangezien zwart niet echt een bruiloft kleur is natuurlijk
Het jurkje wat Sannens post hierboven aan de pagina vind ik nog wel leuk. Ik heb thuis nog wel een blauw/creme jasje voor erover heen. Dat zou eventueel een optie zijn.
Bruid en ik zijn close. Ze is de eigenaresse van de paarden en ik weet dat het niet een standaard bruiloft wordt. Zijzelf gaat ook niet in een jurk. Bedankt voor het meedenken dames!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-16 18:11
Wat voor een bikini broekje zouden jullie hierbij aantrekken? Ik vind de bijpassende broekjes heel erg lelijk en truttig, maar het topje wel heel leuk. Daarnaast kan ik echt mega moeilijk leuke bikini topjes in mijn maat vinden, dus ik wil hem eigenlijk wel bestellen.. Alleen zonder broekje kom ik ook niet echt ver natuurlijk.
Fair, welke van daniel wellington heb jij besteld? Ze zijn echt allemaal zo mooi Ik heb deze sinds een maandje ik ben er zo blij mee. Ik wou eerst een goude maar dat stond helaas echt niet bij de ring die ik pas heb gekregen Dus is het deze geworden Met deze ring
Anoniem
Geplaatst: 02-06-16 19:41
Bedankt! Ik denk dat ik dat gestreepte hipster broekje bestel en kijk hoe het erbij staat. Anders inderdaad gewoon een zwarte.
Mooi horloge Dizzy! Ik heb mijn DW nou een half jaar en ik ben er nog steeds gek op. Draag hem ook echt elke dag. Ik heb wel een gouden, met zwart leren bandje. Heb ook nog een nato strap bandje voor in de zomer, dus die moet ik er binnenkort maar eens om doen.
Weten jullie waar ik een rok als deze kan bestellen dat ik m maandag of dinsdag binnenkrijg? Of iemand die toevallig nog zoiets heeft liggen en er vanaf wilt?