Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:41

Jullie zijn snel! Haha. Basic hempjes heb ik genoeg van, haal ik altijd bij de H&M. Draag ik vrijwel onder alles. Binnenkort maar even langs de only dus!

CCCCC

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:42

WE heeft ook fijne basics trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:47

Haha grappig De, ik heb ook een aantal vriendinnen die echt overal hemdjes onder dragen.. Zelf vind ik het heel vervelend zitten dus ik draag ze echt nooit haha

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:47

Oh my arme bankrekening. Kom net super vette adidas fluxjes tegen!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:49

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:57

Ik draag ook bijna onder alles een hemdje, haha. Ik ben dan wel een enorme koukleum.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:00

Damelza schreef:
x_Kaat_x schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ik ook :')

Vooral als het echt 1 dag is nadat jij het hebt gekocht :')

ik heb twee weken geleden een pull in de mango gekocht voor 30 euro...
Vorige week ga ik naar Maastricht solden shoppen en zie ik mijn pul liggen voor 15euro :+
Heb gelukkig wel de andere pull dan 45 euro die ik toen zooo mooi vond maar veels te duur nu kunnen kopen voor 18,50 *\o/*

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:01

elkee schreef:
Woow dan heb je veel over voor je zadel! Ik zou echt ongelukkig worden als ik een hele tijd niet kon shoppen..

oh ik wel :j ik heb veel over voor mij paardrijden :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:02

Varekaj schreef:
Geniaal xRoosss, gewoon geniaal die acties van je. Zoooo herkenbaar :')

En maar hopen dat er niemand thuis is als er een pakje in aantocht is zodat je het zonder schaamrood kan aannemen van de postbode, of dat die doos onder je arm niet opvalt als je ze stiekem naar binnen probeert te smokkelen :o
Zo heb ik paar weken terug 2 paar (goedkope) schoenen gekocht bij de schoenenreus. Was net een promo 1 paar kopen en 2e aan de rode prijs. Paar beige veterschoenen met hak gekocht en een stel heerlijke pumps in zwart met bandjes. Die liggen nog steeds in de kofferbak van m'n auto te wachten om kennis te mogen maken met mijn schoenenkast zonder dat vriendlief me erop betrapt }>

:') _O- _O-

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:03

x_Kaat_x schreef:
Damelza schreef:
Vooral als het echt 1 dag is nadat jij het hebt gekocht :')

ik heb twee weken geleden een pull in de mango gekocht voor 30 euro...
Vorige week ga ik naar Maastricht solden shoppen en zie ik mijn pul liggen voor 15euro :+
Heb gelukkig wel de andere pull dan 45 euro die ik toen zooo mooi vond maar veels te duur nu kunnen kopen voor 18,50 *\o/*

Ik had dat River Island jurkje voor 80 euro + 14 euro verzendkosten (moest het snel binnen hebben). En nu is hij in de aanbieding voor 35 euro :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:04

xRoosss schreef:
Rebeccaa schreef:
Hahahahaa Roos, jij hebt echt een probleem ja.. _O-

Eigenlijk koop ik in de sale vooral dingen die ik bijna nooit aantrek, ben nogal een impulsieve koper en denk altijd; oh leuk! handig! moet ik hebben! en vervolgens valt het toch tegen. :+

RT :') in de sale ga ik ook compleet buiten m'n comfort zone. Of als het item alleen nog maar in mijn maat beschikbaar is. Dat maakt ook iets in mij los waardoor ik het moét hebben :')

Of wanneer ik iets bestel wat een beetje mèh is en het opeens uitverkocht is als ik wil betalen. Dan wordt het opeens ook een musthave en open ik de jacht op het item _O-

Confessions of a shopaholic lijkt het wel :')

God wat zijn jullie geweldig :') _/-\o_
Dat probleem heb ik nog niet :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:06

Het nadeel met die sales vind ik wel altijd de maten :(
alle s-jes zijn altijd al weg van de leuke dingen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:07

Met sale heb ik altijd juist heel erg veel geluk :') Draag alles baggy en groot dus vind het chiller om sowieso gewoon overal een L van te kopen, en heb belachelijk grote voeten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:25

Ik heb altijd pech, schoenmaat 36/37 is altijd weg, onderkleding maat 34 of 36 ook vaak weg en bovenkleding draag ik s of m en is ook altijd weg. :')

Ik draag ook vaak hemdjes ergens onder. Haal ze bij de primark, voor 3 euro? geloof ik. Die hebben hele smalle bandjes en zijn heel erg laag bij je rug, dus dan zie je ze niet zitten onder kleding. Heb het snel koud, dus lekker een extra laagje en ik vind het fijn dat als ik buk dat je dan niet gelijk tegen m'n bh aan zit te kijken. :+ Heb er ook een hoop van h&m, maar die draag ik tegenwoordig alleen nog maar met slapen en heb er ook een paar van only, maar die vind ik te lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:27

Ik heb het niet super snel koud als ik jullie zo hoor :') Draag regelmatig gewoon blousjes ofzo zonder dat ik er iets onder heb. Dikke jas erover en het komt wel goed! Ik heb trouwens wel echt altijd een sjaal om als het kouder dan 15 graden is.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:40

Ik draag altijd een thermo hemd onder m'n kleding :D normale hemdjes vind ik irritant want die gaan bij mij altijd samensmelten met m'n boven T-shirt of hemdje. Krijg je van die rare kreukels :+

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:13

Ik heb de knoop doorgehakt, vanaf volgend jaar begint mijn 5 piece french wardrobe! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:18

Leuk Macy! Ik ga het ook doen vanaf januari. Ik denk dat 2015 vooral een jaar wordt van goede basics kopen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:19

Leef ik onder een steen? Wat is dat in godsnaam weer? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:19

Haha ik wens jullie succes :') Zou mezelf nooit zo'n koopverbod op kunnen leggen, daar zou ik ernstig depressief van worden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:20

Lous schreef:
Leef ik onder een steen? Wat is dat in godsnaam weer? :?

Wel gehoord van het fenomeen google?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:22

Echt een koopverbod is het niet hé. Basics kopen vind ik ook leuk, zeker als het goed past, mooi valt en misschien zelfs nog iets goeds bijdraagt aan de wereld (fair trade, organic). En 10 items per jaar mag je kopen die totaal niet basic zijn.

In januari ga ik op zoek naar een perfecte zwarte blazer, mocht ik nog budget over hebben dan koop ik ook simpele zwarte all stars. Anders komen die er in februari.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:22

CCCCC schreef:
Leuk Macy! Ik ga het ook doen vanaf januari. Ik denk dat 2015 vooral een jaar wordt van goede basics kopen.

Ik ben nu bezig met een lijstje maken van dingen die ik al heb en nog moet kopen. Vind het toch wel prettig om shirtjes te passen etc, dus ga het nieuwe jaar ook basics shoppen! Tof dat je er ook aan begint! :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:23

Macyy schreef:
Ik heb de knoop doorgehakt, vanaf volgend jaar begint mijn 5 piece french wardrobe! :D

Aaah, zou ik eigenlijk ook moeten doen! Heb echt veel te weinig basics atm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:23

Als ik er een restrictie op hang voor mezelf (max 10 per jaar) dan is het voor mij al een koopverbod. Ik wil gewoon kunnen uitgeven als ik daar even gigantisch veel behoefte aan heb. Heb nou voor de sale een hele tijd niks gekocht, maar de afgelopen week weer een hele hoop. Als ik me aan de french wardrobe zou houden dan zou ik nu de rest van het jaar niks meer mogen kopen. Uhh.... No thanks :')