Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damelza schreef:x_Kaat_x schreef:
![]()
![]()
![]()
ik ook
Vooral als het echt 1 dag is nadat jij het hebt gekocht
Varekaj schreef:Geniaal xRoosss, gewoon geniaal die acties van je. Zoooo herkenbaar![]()
En maar hopen dat er niemand thuis is als er een pakje in aantocht is zodat je het zonder schaamrood kan aannemen van de postbode, of dat die doos onder je arm niet opvalt als je ze stiekem naar binnen probeert te smokkelen![]()
Zo heb ik paar weken terug 2 paar (goedkope) schoenen gekocht bij de schoenenreus. Was net een promo 1 paar kopen en 2e aan de rode prijs. Paar beige veterschoenen met hak gekocht en een stel heerlijke pumps in zwart met bandjes. Die liggen nog steeds in de kofferbak van m'n auto te wachten om kennis te mogen maken met mijn schoenenkast zonder dat vriendlief me erop betrapt
x_Kaat_x schreef:Damelza schreef:Vooral als het echt 1 dag is nadat jij het hebt gekocht
ik heb twee weken geleden een pull in de mango gekocht voor 30 euro...
Vorige week ga ik naar Maastricht solden shoppen en zie ik mijn pul liggen voor 15euro
Heb gelukkig wel de andere pull dan 45 euro die ik toen zooo mooi vond maar veels te duur nu kunnen kopen voor 18,50
xRoosss schreef:Rebeccaa schreef:Hahahahaa Roos, jij hebt echt een probleem ja..
Eigenlijk koop ik in de sale vooral dingen die ik bijna nooit aantrek, ben nogal een impulsieve koper en denk altijd; oh leuk! handig! moet ik hebben! en vervolgens valt het toch tegen.
RTin de sale ga ik ook compleet buiten m'n comfort zone. Of als het item alleen nog maar in mijn maat beschikbaar is. Dat maakt ook iets in mij los waardoor ik het moét hebben
![]()
Of wanneer ik iets bestel wat een beetje mèh is en het opeens uitverkocht is als ik wil betalen. Dan wordt het opeens ook een musthave en open ik de jacht op het item![]()
Confessions of a shopaholic lijkt het wel
CCCCC schreef:Leuk Macy! Ik ga het ook doen vanaf januari. Ik denk dat 2015 vooral een jaar wordt van goede basics kopen.