Ben te goedgelovig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:LinZZZZ schreef:Ja he .... denk het ook hahaha
Ben te goedgelovig
Volgende keer eerst zelf vragen of er verder nog verzoekjes zijn zoals rot fruit of panty's ofzo![]()
Dan weet je voor je de moeite gaat doen ook of het een echte geïnteresseerde is
Alja schreef:Van die bh werd ook aan mij gevraagd. Marktplaats naam was kees, drie weken actief en de mail was ondertekent met thamar
yellowtje8 schreef:Ik heb een hh pro leather cap die ik 2 keer op wedstrijd hebt gedragen op marktplaats staan.
Vraagprijs is 30 euro. (Np: 80 euro)
Hij heeft echt geen enkele beschadeging en is eigenlijk dus gewoon nieuw.
Kreeg ik een bod van 10 euro, sorry hoor... Maar dat is wel erg laag..
Janine1990 schreef:LinZZZZ schreef:Ja he .... denk het ook hahaha
Ben te goedgelovig
Volgende keer eerst zelf vragen of er verder nog verzoekjes zijn zoals rot fruit of panty's ofzo![]()
Dan weet je voor je de moeite gaat doen ook of het een echte geïnteresseerde is
LinZZZZ schreef:Nee ondergoed misschien niet maar zwemkleding??
Mijn moeder heeft de vraag weleens gehad of ze het eerst nog wou dragen
Sammie schreef:Waar zon fetisj toch vandaan komt he.. ik kan mij echt niks erotisch ofzo voorstellen aan laarzen die fruit kapot trappen
Sammie schreef:Waar zon fetisj toch vandaan komt he.. ik kan mij echt niks erotisch ofzo voorstellen aan laarzen die fruit kapot trappen
Sammie schreef:Denk het niet hoor ReneeEr is ook iemand die graag gedragen ondergoed heeft (ookal verkoop je het nieuw, dan krijg je de vraag of je het gedragen (en/of ongewassen(!)) op wil sturen) en ook iets met leren rijlaarzen ofzo.
Renee1991 schreef:Ieieieiuw, getver, dat vind ik wel echt ranzig hoor!
En ik vind dat allemaal maar raar.. Ook met die leren rijlaarzen, denkt men nu echt dat de verkoper zo dom is?
Renee1991 schreef:Ieieieiuw, getver, dat vind ik wel echt ranzig hoor!
En ik vind dat allemaal maar raar.. Ook met die leren rijlaarzen, denkt men nu echt dat de verkoper zo dom is?