Ik met mijn blonde hoofd net.... Mijn winter-rijjas buiten gehangen na het wassen, dacht is ie snel droog..... Komt het met bakken uit de lucht zetten, nu is ie nog natter dan toen ik hem ophing.
Stap ik braaf snel in de auto en het gaat los!!!!!! Hagelstenen tegen mijn voorruit dat ik me af vraag of die het wel gaat houden..... Arme paarden dacht ik nog Ik me haasten als een idioot om die beestjes te redden......maar bij aankomst was het ergste al voorbij. Loop ik naar de wei.......leeg Hebben stalgenootjes of de staleigenaar al het spul al binnen gezet. En aan hem te zien heeft hij geen druppel mee gekregen
Maar de bui was mooi hoor Flitsen en hagelstenen en je zag gewoon geen hand meer voor ogen zo hard ging het. Overal afgebroken takken op de weg........
Nu schijnt de zon weer alsof het zomer is
MachoPablo
Geplaatst: 09-05-14 15:41
Zo ziet al heel de ochtend en 10 min veder is gewoon zo regenactig vind prima ben alleen verwaaid.
Anoniem
Geplaatst: 09-05-14 15:41
Hier waaide mn raam net bijna uit zn voegen had even het raampje aan het haakje open gedaan, man man t leek wel of een op hol geslagen paard er aan hing, zo hard ging t tekeer net. Wat een wind zeg.
BigOne
Geplaatst: 09-05-14 15:42
Jammer voor veel verenigingen, dit weer, op veel plaatsen zijn wedstrijden afgelast want je kunt er beter zwemmen dan rijden en gezien de voorspellingen voor morgen en zondag zullen er nog wel veel meer afgelastingen komen.