Ik heb een Chanelva in m'n klas gehad, super leuke meid en ook een hele leuke moeder. Dan wen je snel aan de naam was geen blond meisje trouwens, dat scheelt ook wel
Faas is in opkomst, in dezelfde categorie als mees, roos, teun etc. Korte krachtige namen dus eigenlijk Die bananen naam is wel heel sneu..
Saskia9 schreef:Faas is in opkomst, in dezelfde categorie als mees, roos, teun etc. Korte krachtige namen dus eigenlijk Die bananen naam is wel heel sneu..Bananen naam
De verkoopster bij de bakker bij mij beneden heet Jozelien. Dat is vast vaak mis gegaan aan de telefoon.
Targaryen schreef:Zag vandaag ook weer een bijzondere: Vester (meisje)!Ik vind Vesper wel echt super tof voor een meisje
Vesper? Doet me denken aan de fietsen, dus nee.Hier op facebook, vermist, Jefta. Ik heb even drie keer moeten lezen..
Mijn "makke" is dat ik alles op een A altijd heel hard vind klinken. Zeker als je dat nog eens laat accentueren.
Jij zat ook Pregnant in Heels te kijken :pWij zoeken nog een jongens naam. Maar deze werden het allemaal niet