Zo zonde...
Hopenlijk lukken de chocolade cip koekjes wel. Die mogen er in als de oven wat is afgekoeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
grapje, jammer dat ze niet zijn gelukt
ben doodmoe, laat me lekker EVEN op de bank liggen a.u.b.

Miesemuisje schreef:Mooi weer en weer constant de buurkinderen aan de deur omdat er ballen over de schutting vliegen![]()
Jep ik heb zelf ook kids, ik weet dat t kan gebeuren, maar zou ook niet willen dat ze constant bij de buren aan de deur zouden staan, inc middelvingers en grote monden.
En vervolgens is m’n vriend boos dat ik niet zo aardig tegen ze wasben doodmoe, laat me lekker EVEN op de bank liggen a.u.b.
nafkedemi schreef:Lieser schreef:Lichtflitsen in mijn linkeroog. Volgens internet niets ernstigs, maar ik word er wel chagrijnig van.
Zou toch even een HAP bellen.lijkt het op kleine elektrische flitsers? Bij mij was het toen een netvliesloslating.
Miesemuisje schreef:Mooi weer en weer constant de buurkinderen aan de deur omdat er ballen over de schutting vliegen![]()
Jep ik heb zelf ook kids, ik weet dat t kan gebeuren, maar zou ook niet willen dat ze constant bij de buren aan de deur zouden staan, inc middelvingers en grote monden.
En vervolgens is m’n vriend boos dat ik niet zo aardig tegen ze wasben doodmoe, laat me lekker EVEN op de bank liggen a.u.b.