denisesilver schreef:Telt last van hooikoorts ook?
Hahahha foaly, hopelijk werd je op tijd wakker die eerste keer
Dat mag je ook wel mee tellen, je bent toch een soort van verstopt dus dan gaan je holtes ook mee doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sintara schreef:Ik heb een leuk weekend gehad in Nederland, maar mijn moeder gedroeg zich echt vreemd. Als in, ze heeft toen we uit eten waren drie kuipjes roomboter leeggegeten zonder het brood erbij te eten, 1 kuipje kruidenboter omgekeerd op de tafel vallen en is toen met haar vingers al die boter van de tafel gaan aflikken.
Er waren nog wel meer gekke dingen maar deze stak wel boven de rest uitik maak me wel een beetje zorgen
Jolliegirl schreef:Sintara schreef:Ik heb een leuk weekend gehad in Nederland, maar mijn moeder gedroeg zich echt vreemd. Als in, ze heeft toen we uit eten waren drie kuipjes roomboter leeggegeten zonder het brood erbij te eten, 1 kuipje kruidenboter omgekeerd op de tafel vallen en is toen met haar vingers al die boter van de tafel gaan aflikken.
Er waren nog wel meer gekke dingen maar deze stak wel boven de rest uitik maak me wel een beetje zorgen
Huh... Dat is wel vreemd gedrag ja...
Zou dit gedrag toch in de gaten houden..
Daphne__ schreef:Zo'n heftig beeld op het nieuws.. Ongeluk met een paard.Spoiler:
Paard uit trailer gevallen op snelweg, moet ter plekke ingeslapen worden en ze lieten zien hoe eigenaresse het paard een kus gaf, terwijl die ingeslapen werd
Waarom laten ze dat zo ineens zien man
Jolliegirl schreef:Wauw wat een boel antwoorden!!
Wat fijn!
Ik heb idd niet vaak last van hoofdpijn of erger.
Ja diegene was zwaar stellig overtuigd..
Dit betrof een werkgever van me...die het dus ook niet accepteerde als iemand zich ziekmelde met migraine...want volgens hem kon je dan niet meer zelf bellen/appen enzovoorts...
Heel bijzonder...
Vandaar dat ik geen mening heb en hier de vraag stelde.
Siggislief ik heb dit nooit als aanval naar jou bedoeld hoor
Jolliegirl schreef:Wauw wat een boel antwoorden!!
Wat fijn!
Ik heb idd niet vaak last van hoofdpijn of erger.
Ja diegene was zwaar stellig overtuigd..
Dit betrof een werkgever van me...die het dus ook niet accepteerde als iemand zich ziekmelde met migraine...want volgens hem kon je dan niet meer zelf bellen/appen enzovoorts...
Heel bijzonder...
Vandaar dat ik geen mening heb en hier de vraag stelde.
Siggislief ik heb dit nooit als aanval naar jou bedoeld hoor
Jolliegirl schreef:Ik ga mee met bovenstaand.
Als jij echt migraine hebt zit je in het donker volledig out.
Er word veel te makkelijk gegooid met migraine.. Vind het echt niet kunnen en zeer laag tegenover degene die weldegelijk te kampen hebben met 3 dagen verplicht in het donker en continu moeten overgeven.
Ik vind het wel vervelend voor je dat je zo gespannen bent...
2 paracetamol erin.. Onder de wol in het donker.. Slapen gaan.
En dan morgen zien.
MarlindeRooz schreef:Ik ben gestopt met roken en met m’n medicatie. Beiden, maar vooral die medicatie onderdrukten enorm mijn eetlust.
Wat er dus in resulteert dat ik na elke maaltijd na een uur weer enorme honger heb. Geen trek, echt MOETEN eten. Ongeacht wat ik eet.
Dus ik ga nu maar lunch maken want anders word ik gek.
fleurtjeuh schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ben gestopt met roken en met m’n medicatie. Beiden, maar vooral die medicatie onderdrukten enorm mijn eetlust.
Wat er dus in resulteert dat ik na elke maaltijd na een uur weer enorme honger heb. Geen trek, echt MOETEN eten. Ongeacht wat ik eet.
Dus ik ga nu maar lunch maken want anders word ik gek.
Je weet het vast al, maar veel eiwitten en vezels eten.
Die zorgen sneller en langer voor een vol gevoel.
Vooral koolhydraten (suikers) laten staan
denisesilver schreef:Fijn siggislief!
Ik heb zere tanden. Heb bijna het idee dat het eerder vanuit mijn kaak komt dan iets anders.