Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Bloodymary schreef:wyoming schreef:Waarom houden mensen zich niet aan hun afspraken.
18 juni met iemand afgesproken dat ze 26 augustus iets af zou hebben. Was niet af.
Vorige week woensdag was ze dan ook nog eens gepikeerd dat ik vroeg waar het bleef want ze had die week ervoor toch gezegd dat het eraan kwam maar het zou echt voor vrijdag af zijn.
En nu is het maandag, 2 weken later dan de afgesproken tijd en het is nog steeds niet af.
Waarom denk je dan dat het is? Wellicht heeft ze zoals de meeste mensen het momenteel veel te druk en lukt het niet omdat er steeds spoedzaken tussen komen of zo? Heb ik ook vaak. Daarom spreek ik liever geen einddatums meer af, maar zeg ik "zo snel mogelijk".
Telpeva schreef:Siggislief schreef:Ugh denk je een zak kattengrit mee te kunnen nemen, het was totaal niet tilbaar..
En dan ben je BIJNA bij de auto, hoor je het handvat van de tas waar ie in zat zo wat afscheuren.
Kon geen kattengrit in 1 hand houden en ook niet van hand veranderen dus ik moest hem wel in de tas doen.
Uiteindelijk in verschillende houdingen de tas met grit gedragen,
en precies bij de auto kon ik hem niet meer optillen door de pijn in de schouder en geen kracht in de hand.
Goed bedoelde tip tussendoor, als tillen lastig is en je toch echt met enige regelmaat grote zakken van het een of andere moet kopen voor de dieren, heb je al eens overwogen om het online te bestellen en thuis te laten bezorgen? Ik doe dat met alles wat ik niet meer zelf kan tillen, werkt goed

Ghostattack schreef:_San87_ schreef:Zwaar ongeluk op de Rijnbrug, wat echt vreselijk is. Dik verkeersinfarct rondon Rhenen nu. Er staat zelfs file bij de pont.
Ik wilde eigenlijk net naar stal gaan, maar gelukkig zei Google Maps dat de brug dicht is
. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg. _San87_ schreef:Ghostattack schreef:Ik wilde eigenlijk net naar stal gaan, maar gelukkig zei Google Maps dat de brug dicht is
Ja, niet doen hoor. Is echt chaos. De pont Ingen- Elst is ook druk.
Kan er niks over vinden, maar hoorde over twee doden. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg.
Ghostattack schreef:_San87_ schreef:
Ja, niet doen hoor. Is echt chaos. De pont Ingen- Elst is ook druk.
Kan er niks over vinden, maar hoorde over twee doden. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg.
https://m.112rivierenland.nl/nieuws/257 ... op-de-n233
Zag net deze voorbij komen, vanmiddag om 16:30 dus al gebeurd! Heftig!
Ik sla maar over denk ik, zal voorlopig nog wel dicht blijven en omrijden kost me 50-55 minuten
. wyoming schreef:Het gaat om de ib’r van school, er zijn geen spoedzaken. Als die er al waren zou dat mijn dochter zijn.
Maar afspraak is afspraak. Ze heeft al weken de tijd gehad. En het is ook weer niet zo’n tijdrovende taak dat het weken moet duren. De ib’r op school bij mijn zoon had het binnen een dag geregeld.
Nu moet ik ineens wat anders bedenken qua avondeten. fjordjes schreef:Sintara schreef:Ik ben deze week niet thuis en heb opeens een soort uitslag ofzo op mn hals. Ziet eruit als een net iets donkerder huidskleur vlek en voelt alsof ik net in de brandnetels ben gevallen ermee![]()
Straks maar kijken of een apotheek wat wil geven..
Geen pigmentvlekken toevallig?
Cambionn schreef:Vandaag super poedersuiker nieuws gehad. Zat er wel aan te komen, ik ben vrijwel elke dag bij hem geweest en heb gezien hij hoe zich voelde. Maar nu is het officieel, kogel door de kerk. Behandeling slaat niet aan, en Dancer wordt daarom ingeslapen. Het is het beste zo, want inmiddels is de status dat hij zou niet pijnvrij kunnen leven ongeacht hoe veel tijd, geld en moeite erin gestoken wordt. Maar het raakt wel. Ik ga m'n vriendje missen.
Cambionn schreef:Vandaag super poedersuiker nieuws gehad. Zat er wel aan te komen, ik ben vrijwel elke dag bij hem geweest en heb gezien hij hoe zich voelde. Maar nu is het officieel, kogel door de kerk. Behandeling slaat niet aan, en Dancer wordt daarom ingeslapen. Het is het beste zo, want inmiddels is de status dat hij zou niet pijnvrij kunnen leven ongeacht hoe veel tijd, geld en moeite erin gestoken wordt. Maar het raakt wel. Ik ga m'n vriendje missen.