Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 15:22

Maar als je het afspreekt, moet je je er ook aan houden. Zou een lekker soepzooitje worden als niemand zich aan de afspraken houdt.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 15:40

Mijn telefoonnummer wordt gebruikt voor spoofing en het is heel irritant, zowel voor mij als voor degene die gebeld wordt :\ KPN kan er ook niks mee, behalve een nieuw nummer geven, maar ook daarbij weer kans dat het alsnog gebeurt. Zo stom -O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:03

daantjuhhh schreef:
Op Schiphol storing met de paspoort controle.
Dikke chaos

Gelukkig eindelijk weer thuis.

O jee hoop dat het snel is opgelost want ik vlieg om 6 uur morgenochtend.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:07

Challenge voor flixbus om zonder vertraging te rijden..als er geen verdere vertraging komt ben ik morgen om 2 uur 's nachts thuis. Ik moet om half 8 het huis uit zijn naar school toe :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:18

Zwaar ongeluk op de Rijnbrug, wat echt vreselijk is. Dik verkeersinfarct rondon Rhenen nu. Er staat zelfs file bij de pont :').

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:21

Bloodymary schreef:
wyoming schreef:
Waarom houden mensen zich niet aan hun afspraken.
18 juni met iemand afgesproken dat ze 26 augustus iets af zou hebben. Was niet af.
Vorige week woensdag was ze dan ook nog eens gepikeerd dat ik vroeg waar het bleef want ze had die week ervoor toch gezegd dat het eraan kwam maar het zou echt voor vrijdag af zijn.
En nu is het maandag, 2 weken later dan de afgesproken tijd en het is nog steeds niet af.

Waarom denk je dan dat het is? Wellicht heeft ze zoals de meeste mensen het momenteel veel te druk en lukt het niet omdat er steeds spoedzaken tussen komen of zo? Heb ik ook vaak. Daarom spreek ik liever geen einddatums meer af, maar zeg ik "zo snel mogelijk".

Het gaat om de ib’r van school, er zijn geen spoedzaken. Als die er al waren zou dat mijn dochter zijn.
Maar afspraak is afspraak. Ze heeft al weken de tijd gehad. En het is ook weer niet zo’n tijdrovende taak dat het weken moet duren. De ib’r op school bij mijn zoon had het binnen een dag geregeld.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:24

Ik denk dat ik dat ook als reden op ga geven als ik een declaratie niet binnen de deadline af krijg: "Ja, sorry mevrouw, ik had het te druk." :')

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:30

Aan de kinderopvang waarbij ik dacht per uur te betalen maar waarbij je altijd tot 1800 uur betaald ongeacht hoelaat jij je kind ophaalt. Nu met een nieuwe baan betaal ik dus 400 euro per maand aan kinderopvang wat ik niet nodig heb.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 16:56

Telpeva schreef:
Siggislief schreef:
Ugh denk je een zak kattengrit mee te kunnen nemen, het was totaal niet tilbaar..
En dan ben je BIJNA bij de auto, hoor je het handvat van de tas waar ie in zat zo wat afscheuren.

Kon geen kattengrit in 1 hand houden en ook niet van hand veranderen dus ik moest hem wel in de tas doen.

Uiteindelijk in verschillende houdingen de tas met grit gedragen,
en precies bij de auto kon ik hem niet meer optillen door de pijn in de schouder en geen kracht in de hand. -O-

Goed bedoelde tip tussendoor, als tillen lastig is en je toch echt met enige regelmaat grote zakken van het een of andere moet kopen voor de dieren, heb je al eens overwogen om het online te bestellen en thuis te laten bezorgen? Ik doe dat met alles wat ik niet meer zelf kan tillen, werkt goed :)

Eigenlijk niet echt over na gedacht, wou mijn vader mee nemen maar die wou niet mee. :')
Maar denk dat ik voor het kattengrit echt naar Muiden moet gaan,
daar kan ik de auto bijna bij de ingang plaatsen en voor de andere dingetjes Gelderlandplein waar ik gisteren ben geweest.

En de zakken met Grit gaan de garage in, en als ik iets nodig heb kan ik het in een emmer doen en in de kattenbakken in huis verdelen.

Vandaag geërgerd aan Buienradar en BuienAlarm, je kijkt voor 12.30u nog hoe het weer word.
Het zal niet regenen, het is 0% kans op regen...we kijken naar de lucht het is wel iets donker maar niet met het gevoel nou het gaat regenen...

En de zon scheen nog heerlijk, dus we zijn met z'n allen in tuin gaan eten.

Kijk dus toch maar weer op BuienAlarm, en er stond ineens dat er regen kwam 3,7mm..
Het werd donker, werd koud en stonden ineens met z'n allen in stal want het kwam met bakken naar beneden. _O-

En last van mijn rechterarm met tintelingen in de duim/vingers.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:00

_San87_ schreef:
Zwaar ongeluk op de Rijnbrug, wat echt vreselijk is. Dik verkeersinfarct rondon Rhenen nu. Er staat zelfs file bij de pont :').

Ik wilde eigenlijk net naar stal gaan, maar gelukkig zei Google Maps dat de brug dicht is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:02

Ghostattack schreef:
_San87_ schreef:

Ik wilde eigenlijk net naar stal gaan, maar gelukkig zei Google Maps dat de brug dicht is :')

Ja, niet doen hoor. Is echt chaos. De pont Ingen- Elst is ook druk.

Kan er niks over vinden, maar hoorde over twee doden :\. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:04

_San87_ schreef:
Ghostattack schreef:

Kan er niks over vinden, maar hoorde over twee doden :. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg.

https://m.112rivierenland.nl/nieuws/257 ... op-de-n233

Zag net deze voorbij komen, vanmiddag om 16:30 dus al gebeurd! Heftig!

Ik sla maar over denk ik, zal voorlopig nog wel dicht blijven en omrijden kost me 50-55 minuten :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:07

Ghostattack schreef:
_San87_ schreef:

Kan er niks over vinden, maar hoorde over twee doden :. Het was ook echt een bizar zwaar ongeluk, voorkant van een busje compleet weg.

https://m.112rivierenland.nl/nieuws/257 ... op-de-n233

Zag net deze voorbij komen, vanmiddag om 16:30 dus al gebeurd! Heftig!

Ik sla maar over denk ik, zal voorlopig nog wel dicht blijven en omrijden kost me 50-55 minuten :=

Ja, ik stond er toen het net gebeurd was. Heb in totaal een uur vertraging gehad. Maar goed, dat is alles. Iemand krijgt straks het nieuws dat een kind/partner/ouder niet meer leeft.

Valt ook weer op hoeveel kijkers erop af komen. Ik ben via Kesteren naar Ingen gereden, maar de rotonde stond vol met kijkers.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:11

Vandaag super poedersuiker nieuws gehad. Zat er wel aan te komen, ik ben vrijwel elke dag bij hem geweest en heb gezien hij hoe zich voelde. Maar nu is het officieel, kogel door de kerk. Behandeling slaat niet aan, en Dancer wordt daarom ingeslapen. Het is het beste zo, want inmiddels is de status dat hij zou niet pijnvrij kunnen leven ongeacht hoe veel tijd, geld en moeite erin gestoken wordt. Maar het raakt wel. Ik ga m'n vriendje missen -O- .

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:13

wyoming schreef:
Het gaat om de ib’r van school, er zijn geen spoedzaken. Als die er al waren zou dat mijn dochter zijn.
Maar afspraak is afspraak. Ze heeft al weken de tijd gehad. En het is ook weer niet zo’n tijdrovende taak dat het weken moet duren. De ib’r op school bij mijn zoon had het binnen een dag geregeld.

Hier zou ik me ook echt boos om kunnen maken. Het is geen kerstbal die ze moet beschilderen….

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:24

Vleesvervanger die nog tot de 15e houdbaar zou moeten zijn, gisteren gekocht, beschimmeld was -O- Nu moet ik ineens wat anders bedenken qua avondeten.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:29

Balen! Straks of morgen mee terug gaan.. al heb je daar nu op dit moment niet veel aan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:29

Joh dat heb ik nu altijd met paprika's bij de aldi. Zo een mix pakket. Ik pak het vast, driedubbel check dat er niet weer een rotte tussen zit. Pak wegleghen en een andere nemen want twijfels. Weer driedubbel check.
Kom ik thuis, pak het zakje en poef, 1 van de paprika's een rotte natte plek. It's like magic. Ik snij hem eruit en maaknhet meteen op maar baal er van.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 17:58

fjordjes schreef:
Sintara schreef:
Ik ben deze week niet thuis en heb opeens een soort uitslag ofzo op mn hals. Ziet eruit als een net iets donkerder huidskleur vlek en voelt alsof ik net in de brandnetels ben gevallen ermee :=
Straks maar kijken of een apotheek wat wil geven..

Geen pigmentvlekken toevallig?

Ik heb er 1 binnen de vlek, maar pigmentvlekken doen geen pijn van de jeuk :(

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:02

Cambionn schreef:
Vandaag super poedersuiker nieuws gehad. Zat er wel aan te komen, ik ben vrijwel elke dag bij hem geweest en heb gezien hij hoe zich voelde. Maar nu is het officieel, kogel door de kerk. Behandeling slaat niet aan, en Dancer wordt daarom ingeslapen. Het is het beste zo, want inmiddels is de status dat hij zou niet pijnvrij kunnen leven ongeacht hoe veel tijd, geld en moeite erin gestoken wordt. Maar het raakt wel. Ik ga m'n vriendje missen -O- .

Heel veel sterkte :knuffel:

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:19

Cambionn schreef:

Wat een vreselijk nieuws, veel sterkte :knuffel:

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:20

Marocje schreef:
Balen! Straks of morgen mee terug gaan.. al heb je daar nu op dit moment niet veel aan.

Heb foto’s gemaakt en de verpakking weggegooid. Morgen maar ff langs inderdaad :j Nu maar broodje gezond gemaakt.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:27

Mensen die ergens achter de kassa staan en je iets willen uitleggen ofzo die alleen maar engels praten...
Sorry maar u bent in vlaamderen, wat is er mis met nederlands? Mijn engels bv is heel erg slecht

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:53

Niet schrikken. Wij zijn oke.
Vandaag in het zuiden van Frankrijk betrokken geraakt bij een verkeersongeval. Iemand kwam plots op onze weghelft. Airbags uit, ambu en politie erbij. Getverdemme.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:54

Aan de zuinigheid van een bejaarde buurvrouw,gras van het pad naar het huis is te lang,je kan er moeilijk met de auto door.Ik heb al gezegt geef 1 van de buurjongens 50 euro om het pad goed te maaien met de maaier van zijn vader.Maar te duur,haar zoon kon het wel met de zeis,maar of haar zoon dat ook wil?