Net nog een keer een uurtje geslapen had ik schijnbaar nodig.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 26-08-25 21:15
Ik heb mijn opleiding ook zelf betaald, maar naar mijn idee waren dat ook andere tijden, ik kon dat ook betalen van mijn studiefinanciering waardoor ik eigenlijk ook gewoon niks tekort kwam. Volgens mij is dat hele systeem inmiddels zodanig op de schop gegaan dat dat bijna niet meer te vergelijken is?
Een basisverzameling aan ontwerp gerelateerde schoolspullen en de pc daar hebben mijn ouders wel mee geholpen, want dat had ik er niet bij kunnen hebben financieel. Ergens wel grappig, een aantal van de markers die ik toen van mijn ouders heb gekregen daar zit ik nu tegenaan te kijken want die wonen op mijn bureau, wat dat betreft was het een goede aankoop want ze doen het nog steeds. Love Copic markers
Qua studiefinanciering is de basisbeurs wel weer terug gelukkigr, en ik heb heus geen extra tussenjaar genomen zodat ik daar meteen recht op zou hebben ofzo...
Maar met basisbeurs en de extra studiefinanciering waar ik recht op heb zit ik op nog geen 300 euro per maand. Studiegeld voor dit jaar zit goed richting de 2500 euro, dus als iemand alleen maar recht zou hebben op de basisbeurs moet die flink aanpoten om alles zelf te kunnen betalen
Ik had toen alleen basisbeurs gezien mijn vader teveel verdiende. En ik weigerde om te lenen.
Nyaleti
Geplaatst: 26-08-25 22:34
Wat lief van je ouders Polarize!
- Ik heb al 2 jaar kapotte schouders (ff simpel gezegd) en bepaalde bewegingen vermijd ik dan ook. Soms ook echt bang voor pijn, bang voor een flare up en daardoor weer spanning, dingen vermijden blabla.
Vandaag voor het eerst een oefening in de sportschool mee gepakt die precies de zwakste punten triggert en het gaat gewoon nog steeds goed en ook een beetje trots op mezelf dat ik rustig bleef en niet in hyperfocus in mezelf keerde "voel ik iets? Zie je wel doet pijn" etc.
Veel te veel redenen om blij te zijn! 2 weken terug mijn Siri goed verkocht, vandaag begonnen op m’n nieuwe opleiding, de auto van m’n vriend goed verkocht en een lief vriendinnetje is zwanger!
- auto zonder hoge kosten door de APK (20.000 km gereden en auto is 15 jaar oud) - mooi weer - huis is opgeruimd en schoon - was is gedaan - ik voel me mentaal super - BHV gehaald gisteren - migraine lijkt niet door te zetten - vanavond komt een pakketje met iets wat ik al heel lang wil
3 dagen weekend, en morgen beginnen we wel om 8.30u bij de fysio.
flintstones
Geplaatst: 28-08-25 22:17
dat ze het op het werk niet goed meer wisten... klint raar maar het is zo
op vrijdag ben ik normaal altijd thuis, nou vroegen ze of ik evt een paar uurtjes kon komen werken (ik kon zelf maar tot 13u) nouja oke geen probleem... kom ik er later achter dat collega heel veel werk van vandaag terug bij had en ik dat morgen mocht meenemen...
krijg ik later telefoon dat ik morgen toch thuis mag blijven gelukkig
Dat ik na een week ziek te zijn geweest me eindelijk weer wat beter begin te voelen! Halleluja, wat ben ik blij dat deze week voorbij is Ziek zijn is echt stom, saai en vervelend!