Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moska schreef:Marcella schreef:Mensen met eigen bedrijf die denken het boekhoudkundig zelf te kunnen. Om uiteindelijk bij ons terecht te komen en dan mogen we het weer recht breien.
Om vervolgens te klagen over de rekening en er daarna een nog grotere puinhoop van maken. Ben zo blij dat ik dat werk niet meer doe
rien10 schreef:Eens met Moska. En ook: drink je rode wijn? Dat kan ook een trigger zijn. Alcohol in het algemeen, rode wijn springt er bij veel mensen uit, in negatieve zin.
Marcella schreef:Moska schreef:
Om vervolgens te klagen over de rekening en er daarna een nog grotere puinhoop van maken. Ben zo blij dat ik dat werk niet meer doe
Ach ik vind het aan de ene kant wel lachen, maar ook soms irritant. Zeker mensen die bedrijfspinpas ook prive gebruiken.
Alja schreef:Jij kunt als administratief werkster toch dan gewoon de bonnen splitsen ?
Echt je werkt nog maar net en klaagt er nu al over…
MarlindeRooz schreef:Fly_high schreef:Hartstikke brak maar wel moeten werken, waarom doe ik het mezelf weer aan![]()
En ik wil patat maar zie mezelf voorlopig nog niet de deur uit gaan dus zit hier maar patatloos te lijden
Thuisbezorgd?
MyWishMax schreef:Nog steeds niet opgelost met instantie. Doen al bijna 11 weken over een aanvraag waar je binnen 8 weken iets over hoort.En vooral niet overdragen aan collega als je zo achterloopt joh. Gewoon zelf doen en wat maakt het uit dat er mensen zitten te wachten op je die het nodig hebben en expres dus op tijd aanvragen....