Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Normaal heb rond deze periode overgewicht, maar rond de winter ben ik dat zo alweer kwijt (5 tot 10 kilo wat ik dan al snel kwijt ben). Als dat nu gebeurt kom ik zelfs onder de 58 kilo.![]()
Oh eet goed en ruime porties rond de 250 gram exclusief vlees waar ik ook wel van hou.
Suzanne F. schreef:Marcella schreef:Normaal heb rond deze periode overgewicht, maar rond de winter ben ik dat zo alweer kwijt (5 tot 10 kilo wat ik dan al snel kwijt ben). Als dat nu gebeurt kom ik zelfs onder de 58 kilo.![]()
Oh eet goed en ruime porties rond de 250 gram exclusief vlees waar ik ook wel van hou.
Hoe kan dat? Eet je ‘s zomers anders dan ‘s winters?
Robin_S schreef:Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.
Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk![]()
Ik haat spinnen
Robin_S schreef:Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.
Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk![]()
Ik haat spinnen