Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 18:09

Morgen mijn laaste dag op werk, ik erger mij zo aan mijn collega's, ik mag alle rot klusjes opknappen. En omdat er morgen niemand is van onze leiding moet ik zelf de sleuteloverdracht gaan regelen( ja maar dan breng je de sleutel toch op je vrije dag terug) en ga zo maar door. Nog 8 uurtjes en dan daag!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 19:07

Zó moe en zo klaaaarrrrr met deze verkoudheid van hell. Ziek gemeld op werk omdat het licht gewoon echt uit was gegaan, maar in plaats van opknappen met een paar dagen rust word ik alleen maar minder fit :roll: En nu helemaal high van de codeine := Gelukkig wil m’n vriend me naar stal brengen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:31

Ugh ik heb net geërgerd aan mijn vader.

Mijn vader wilt op vakantie maar het ging niet zoals hij het wou..

Dus ik mocht naar zijn gevloek luisteren, en dan wilt ie het op zijn manier maar dat gaat niet.
En dan mag ik het gaan oplossen..ben na zijn 2 vloek serenades maar weer terug gekomen om te helpen.

Hij moest een app downloaden om het goed te kunnen keuren,
en heb ik het geregeld dat hij zo kan inloggen. En uiteindelijk ook aan hem verteld
van als je dit niet opslaat of bij je hebt moet je niet mij boos opbellen omdat JIJ je code vergeten/kwijt bent.

Heb hem ook wel even verteld tijdens zijn gevloek dat het niet hoefde,
want als ik of wie dan ook vloekt dan hoeft dat niet maar zelf mag ie dan alles.. 8)7 :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:18

M’n energielevel

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:27

Mn baas die alles laat afweten, mensen tegenwerkt en dan nu gaat zeggen dat "we" het allemaal zo fijn samen voor elkaar hebben gekregen 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:45

Ik moet denk ik aankomende week weer ongesteld worden en mijn lijf begint nu al extra vervelend te doen. Heb ik helemaal geen zin in. Al wil ik liever wel voor mijn vakantie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:51

Normaal heb rond deze periode overgewicht, maar rond de winter ben ik dat zo alweer kwijt (5 tot 10 kilo wat ik dan al snel kwijt ben). Als dat nu gebeurt kom ik zelfs onder de 58 kilo. -O-

Oh eet goed en ruime porties rond de 250 gram exclusief vlees waar ik ook wel van hou.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:53

Marcella schreef:
Normaal heb rond deze periode overgewicht, maar rond de winter ben ik dat zo alweer kwijt (5 tot 10 kilo wat ik dan al snel kwijt ben). Als dat nu gebeurt kom ik zelfs onder de 58 kilo. -O-

Oh eet goed en ruime porties rond de 250 gram exclusief vlees waar ik ook wel van hou.

Hoe kan dat? Eet je ‘s zomers anders dan ‘s winters?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:59

Hoelang ben je en heb je een diëtiste of daar al eens contact mee gehad? Wat zegt je huisarts ervan?

Suzanne dat zal met de kou te maken hebben. Kost meer energie. Dat is bij mij ook zo.
Ik weeg nu trouwens ook nog ( veel) minder dan normaal en heb daarom bloed laten prikken en maandag eerste afspraak bij een diëtiste ( ook onderdeel van de revalidatie voor mij )

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 22:08

Één van mijn nieuwe fosters maakte er een spelletje van.
"Ik ben niet super bang, maar heb er nu geen zin in, dus doei!!"

De katers gaan echt heel snel qua tam worden.
Ze zijn nu geschat op 3,5 a 4 maanden, en heel bang binnen gekomen afgelopen zaterdag. Dat is morgen dus een week geleden.

Katers kruipen al op schoot. Poesjes doen er iets langer over.

Afgelopen donderdag ook weer een bange rode kater van acht weken er bij gekregen. Heeft al meerdere medewerkers gaatjes in de vinger geboord :')
Tot nu toe accepteert ie mij en ook steeds beter!
Die heb ik over drie weken echt wel recht :') hahah

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 22:26

Suzanne F. schreef:
Marcella schreef:

Hoe kan dat? Eet je ‘s zomers anders dan ‘s winters?

Nope ben gewoon een bunkerschip die bunkerd en flink ook. Eet normaal en snoep flink ernaast.

Jep heb daarvoor al een keer eerder voor bij de huisarts geweest. Ze weten het niet.

En de druiven die nu verkleuren en rijp zijn halen huis niet. Zelfde geldt voor de frambozen. :9

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 22:33

Mezelf: ik had het huis opgeruimd en nu ga ik morgen op een rommelmarkt staan, en heb ik heel stoer de trailer ook vol geladen en nu zit ik de hele avond al doemscenario’s te bedenken over het klem rijden van een trailer…
Laatst bijgewerkt door Caira op 18-08-23 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 22:52

Vuurwerk in de papier container beneden. _-:(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 23:10

@Marcella klinkt voor mij als een te hard werkende schildklier of anders iets mis met de opname van voedingsstoffen in je bloed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 23:13

Schildklier was het al niet volgens huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 01:36

Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.

Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk :brr:

Ik haat spinnen |(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:33

Robin_S schreef:
Er bestaan 2 soorten huisspinnen. Gewone huisspinnen en grote huisspinnen. Die laatste soort zat nu op de muur bij de slaapkamers. Wil je niet meemaken. Het zijn net zo'n grote bruine harige spinnen als gewone huisspinnen maar dan met extreme XXL-poten.

Mijn vriend is nu een klopjacht aan het houden en ik zit huiverig beneden op de pianokruk :brr:

Ik haat spinnen |(

Oh ja die grote huisspinnen vind ik ook zo eng. Maar als je alleen woont dan moet je wel hè?
In een vorig huis waar ik gewoond heb hadden we er echt heel veel, dat was echt niet leuk. Iedere keer een hartverlamming als je de trap opliep of zelfs als je ‘s nachts wakker werd en een grote donkere vlek op de muur zag.
In dit huis heb ik ze eigenlijk niet (1 in de 8 jaar dat ik hier woon).

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:38

Dat Extinction rebellion vanaf 9 september de A12, die ik over moet om bij mijn paard te komen, elke dag gaat blokkeren. Hoeven die mensen niet te werken >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:43

Kan je misschien in overleg thuiswerken? Ik weet niet wat voor werk je doet? Drama zeg… Als het nou nog enig nut zou hebben…
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 19-08-23 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:43

Een half uur later wakker dan doordeweeks,
pup flink gekakt in de kamer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:47

prompter schreef:
Dat Extinction rebellion vanaf 9 september de A12, die ik over moet om bij mijn paard te komen, elke dag gaat blokkeren. Hoeven die mensen niet te werken >;)

Rij eroverheen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 07:55

Of ze zijn al weggehaald als je pas later naar paard gaat? Dat hoop ik voor je!

Weet ik iig dat ik ook niet de a12 moet gaan pakken dan haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:02

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:07

Op de bank geslapen vanwege de hitte. Dan kan het keuken raam open blijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 08:21

Robin_S schreef:

Ik haat spinnen |(

Ah de grote huis spin. Ik kwam zo'n engerd een keer tegen toen ik nog op een camping werkte en meehielp met de schoonmaak. Ik trok een koelkastje weg en ik schrok mij helemaal rot en dacht dat ik een ontsnapte vogelspin had gevonden :') Ik ben de tent uitgerend en heb gewacht op mijn collega _O- Ik heb er daarna nooit weer 1 gezien.