Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 20:11

Mwoa, ik snap wel dat voor veel mensen carnaval nu al een eeuwigheid weg lijkt te zijn en ze zien overal foto's van anderen opduiken. Maar wel vervelend als ze zo aan je hoofd zeuren

Ik erger me aan mijn eigen demotivatie. Vandaag hebben ze de zolder (ja die hellepoort) volgespoten met PUR en hoef ik er NOOIT meer op. Alleen is nu mijn huis weer vies en moet ik nog minimaal stofzuigen en dweilen maar heb vandaag al zoveel gedaan en nu een halve fles wijn op. Het gaat hem echt niet meer worden :( Ik vrees dat de afwas al wat veel gevraagd is. Zorgen voor morgen dus.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 20:15

Tsja, dan moeten ze niet mij nemen met een volledige studio-opzet als ze niet willen wachten. Ik vind het nogal heftig om mij zes, acht en tien dagen erna te gaan appen wanneer ik het af krijg terwijl ik al drie keer aangegeven heb dat ik er pas dit weekend tijd voor heb en hoop het dan af te krijgen. Dan moet je wat mij betreft wat meer geduld kweken.

Ik ben ook gewoon fulltime student, het is niet mijn werk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 20:23

Ja dat is ook irritant, zeker als je al hebt gezegd dat je dit weekend pas tijd hebt. Maar, to be honest, mensen zijn vaak ook gewoon zo kortzichtig. Ik kan er ook heel slecht tegen :(

Wij hebben deze week ons bedrijf moeten dichthouden voor een groot onderhoud. 2,5e dag geen auto wassen maar ze staan tot in de hal om te vragen waarom het niet open is. Bellen rustig 2x per dag of het nu misschien wel open is. Gaan de monteurs aanspreken dat het schandalig is dat het niet open is met zo een weer.
We hebben een mail gestuurd, staat op de socials, op de website, een gigantisch LEDscherm aan de straat, pionnen voor de slagboom en een bord waarop staat dat het dicht is én nog hebben we 2 klanten gehad die bijna neus aan neus kwamen staan om te eisen dat we de tunnel open zouden doen. Net alsof het ons geen pijn doet om een hele dag klanten te zien wegrijden |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 21:04

Nog vier weken... Nog vier weken... :x

Ik ben dat wijf van hierboven zo zat he :x.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 21:25

Marocje schreef:
Aan het schoonmaken: emmer sop naast een opstap en zo telkens een stukje verplaatsen. Toen ik het laatste gedeelte schoon had, stap ik vol in die emmer :

_O- _O- _O-

Sorry :o :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 22:15

Vader die mij niet geloofd met hoe erg m'n klachten zijn. Die vind vast dat ik me aanstel en maar gewoon per direct weer 40 uur aan het werk moet.
Doet behoorlijk zeer als zo iemand je niet gelooft.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 22:19

Voel het gewoon weer waaien onder de vensterbank, maar kan niet volgens woningbouw en renovatie is pas 2024.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:01

Nyaleti schreef:
Vader die mij niet geloofd met hoe erg m'n klachten zijn. Die vind vast dat ik me aanstel en maar gewoon per direct weer 40 uur aan het werk moet.
Doet behoorlijk zeer als zo iemand je niet gelooft.

Mijn moeder was ook zo. Gemiddeld altijd 60 à 80 uur in de week gewerkt van d'r 16de af. Tot dat haar lichaam op 45-50 jarige leeftijd aan gort was gewerkt. Toen zag ze het ineens anders.

Maar het is inderdaad heel klote als iemand zulke uitlatingen doet :(:)

Ik heb een stuk eten niet goed gekauwd en nu doet m'n keel pijn :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:35

Stom spierpijn van al dat gehoest , ik twijfel dan over mijn longen maar dat heb ik een keer eerder gehad en ik was toen echt zo ziek dat ik 4,5 week op de bank / bed lag.

Nu huppel ik redelijk vrolijk rond en voel mij verder wel oké had alweer de intentie om morgen weer een paar uur te gaan werken.

Al mag ik in mijn handjes knijpen geen oorontsteking gehad

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:40

Domme reclame van whiskas...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 00:14

Iemand die nu een feestje geeft met harde bas muziek.... Het is verdorie donderdag!! Zet dan je muziek op zn minst wat zachter en niet op standje; gehoorschade... :(

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 01:26

Scooter die afknapte onderweg. Gelukkig zelfde avond nog kunnen maken. :P

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 03:07

Mensen die anno 2023 nog niet helemaal begrijpen dat "ik heb niks tegen homoseksualiteit zolang ik er geen last van heb" en "ik heb niks tegen homoseksualiteit zolang mijn kind maar niet op hetzelfde geslacht valt" zo enorm kwetsend zijn..

Én ik kruip weer eventjes terug in mijn kast :evaw:

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 06:09

Vrij zijn vandaag maar mijn biologische klok zegt wakker worden _-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 07:55

HopeMyDay schreef:
Mensen die anno 2023 nog niet helemaal begrijpen dat "ik heb niks tegen homoseksualiteit zolang ik er geen last van heb" en "ik heb niks tegen homoseksualiteit zolang mijn kind maar niet op hetzelfde geslacht valt" zo enorm kwetsend zijn..

He wat poedersuiker dit zeg :(:)
Dikke knuffel voor jou

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:04

HopeMyDay schreef:

Ik verbaas me er over dat dat nog bestaat. Bah.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:30

"Ik ben niet homofobe maar.."
Dan haak ik eigenlijk altijd al af

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:46

Ik word verdrietig van zulke berichten… Het zou zo normaal moeten zijn. Gewoon 2 mensen die van elkaar houden, van welk geslacht ze zijn doet er niet toe. De liefde telt <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:47

Koppijn en nu ook nog beroerd worden van de koppijn. Is voorhoofd en vanuit de nek. Te laat opgemerkt gisteren dat ik te krampachtig met mijn hoofd liep door de koude wind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:57

HopeMyDay schreef:

Eén van mijn favoriete dingen om te doen als een heterostel elkaar staat uit te hollen in het openbaar, is nét iets te hard zeggen “ik heb niks tegen hetero’s hoor, zolang ik het maar niet hoef te zien.” :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 09:58

Held _O_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:04

Mkango schreef:
HopeMyDay schreef:

Eén van mijn favoriete dingen om te doen als een heterostel elkaar staat uit te hollen in het openbaar, is nét iets te hard zeggen “ik heb niks tegen hetero’s hoor, zolang ik het maar niet hoef te zien.” :+

_O-

Ik hoef dat ook niet te zien. Sommige dingen horen in het prive van je eigen huis. Vieze hetero's ook.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:05

'Als ik 1 trein eerder pak, ben ik zeker op tijd!'

Wie reist nu de hele rit in vol tarief? -O- Echt, trein ging een paar minuten voordat het daltarief in ging weg.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:07

HopeMyDay schreef:

Pfoe, ik vind dit toch wel een beetje lastig, en ik ga vast heel bokt nu over mij heen krijgen maar...
Die meningen mogen er wel zijn.
We hebben het tegenwoordig allemaal over acceptatie, begrip, liefde voor elkaar, maar daarin zijn wij zo krampachtig bezig met de groepen die jarenlang ondergesneeuwd zijn/verkeerd behandeld zijn, dat wij mensen die er wellicht anders over denken, niet meer accepteren of begrijpen of überhaupt nog willen liefhebben.

In mijn optiek, mag iedereen een mening of een gevoel hebben. Als jij wil dat jouw mening of keuze of gevoel geaccepteerd wordt, moet je dat ook voor de ander doen.

Kijk, die laatste opmerking in jou bericht, die valt totaal niet goed te praten, maar die eerste... Dat doet mij een beetje denken aan mijn man. Mijn man heeft niks tegen homoseksualiteit, heeft ook een boel vrienden die op hetzelfde geslacht vallen, kan het enorm goed vinden met mijn beide ooms, waarvan ik durf te betwijfelen of je ooit iemand gayer kan vinden dan hun, heeft een leidinggevende die gay is en dat is allemaal prima, maar als ze zoenen maakt hem dat ongemakkelijk en daar kijkt hij liever niet naar, ook niet als 2 mensen van hetzelfde geslacht op tv zoenen (knuffelen is trouwens prima).
Hij heeft er echt niks tegen, maar het maakt hem gewoon enorm ongemakkelijk. Waarom zou zijn gevoel er niet mogen zijn? Dat maakt hem niet een homofoob, het geeft hem gewoon een ongemakkelijk gevoel.

Daar is een mooi spreekwoord over: Wat ge wil dat gij niet schiet, doet ge ook een ander niet.
Of te wel, zoals jij behandeld wenst te worden, zo behandel je ook een ander.

En dit is geen aanval of iets dergelijks op jou HopeMyDay, maar iets wat mij enorm opvalt in de maatschappij van tegenwoordig.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:11

Mkango schreef:
HopeMyDay schreef:

:') _/-\o_
Get a room!