Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:38

Ik vind dat ook vrij ruim hoor.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:55

Begrijp de ergernis, zeker als het niet is afgegeven bij een depot in de buurt maar 50 sec is lang. Zeker als je het druk hebt is 50 seconden stil staan langer dan je denkt :+

Ik irriteer me aan een collega van mij. Ze is vanaf het begin erg duidelijk dat zij een bepaalde collega écht niet mag. Toch waren ze van het weekend samen uit, inclusief mooie Insta post en waren ze van de week weer samen op pad.
Echt helemaal prima maar zeg dan niet 10x dat je haar absoluut niet mag want nu denk ik ook dat je gekke dingen achter mijn rug om zegt.
Ze ging zelfs nog uitleggen waarom ze met die collega op pad was, als verontschuldig naar mij toe :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:16

Er zit hier echt en enorm grote spin. Nou ben ik normaal niet bang voor spinnen maar ik zag Kevin op 4 meter afstand in een onverlichte kamer nog over de donkere vloerbedekking lopen. Dit huisje is te klein voor 2 volwassenen + Kevin.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:22

Nou je zal maar net zitten te pissen. Dan is 50sec net te kort in mijn geval :\

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:23

MarlindeRooz schreef:
Er zit hier echt en enorm grote spin. Nou ben ik normaal niet bang voor spinnen maar ik zag Kevin op 4 meter afstand in een onverlichte kamer nog over de donkere vloerbedekking lopen. Dit huisje is te klein voor 2 volwassenen + Kevin.

...dus... wie is er vertrokken?

:')

(ik denk ik.... in eenzelfde geval)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:25

Popstra schreef:
Nou je zal maar net zitten te pissen. Dan is 50sec net te kort in mijn geval :

Dan blehr je even dat je zit te pissen.

Ja weet je, soms heb je pech. Als bezorger kun je gewoon geen 5 minuten wachten tot iemand de broek opgehesen heeft.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:39

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:
Bestelling gedaan, verpakken ze het in 3 losse dozen. Doos 1 heeft 1 artikel, doos 2 2 en doos 3 4. Dat is al dom. Zouden alledrie vandaag komen. Nu maakt dat niet zo uit, zonde van het geld en de dozen, maar goed.
Ik kreeg er alleen maar 2 en de track and trace klopt voor geen meter. Er heeft er 1 vertraging, maar op de site staat dat dat een ander pakket is. Degene die ik niet heb heeft de T&t van 1 die ik dus wel ontvangen heb. Ze hebben ze dus onderling verwisseld oid.

Hopelijk komt die morgen, want dat zijn de belangrijkste spullen... Toch raar dat 1 pakket vertraging heeft als je ze tegelijk besteld en verzonden is en dat die t&'t niet klopt qua inhoud :+ Hoop ook dat dat geen problemen geeft als het fout gaat.

Zalando :+?

Hornbach :') Met allemaal isolatie dingen die ze in de winkel niet hadden haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:42

Cer schreef:
MarlindeRooz schreef:

...dus... wie is er vertrokken?

:')

(ik denk ik.... in eenzelfde geval)

Ik gok dat er buiten naast Kevin ook nog Jelano, Delano, Jylano en Djamilla leven. :brr:

Hij zit nu onder de kast denken we… Maar hij mag lekker zitten als hij stil zit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:46

kampioen2be schreef:
nicole_floor schreef:
Hond die vanaf alles sloopt als wij er niet zijn..

Vorige weken op een hond gepast die dit ook deed. RIP mijn goede schoenen :')

Die berg ik al goed op. Hij trekt alle zolen eruit. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 20:53

Popstra schreef:
Nou je zal maar net zitten te pissen. Dan is 50sec net te kort in mijn geval :

Als ik een pakketje verwacht en ik moet naar de wc dan check ik eerst bij het raam of er een busje staat, zo niet dan heb je weer extra 20-30 seconden. 8-)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 21:02

Maar als je het op de video kan terug zien, had je dan niet kunnen communiceren met de bezorger terwijl je naar de deur te liep?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 22:10

Ik had een foto gepost en gelijk had mijn zus het gescreend want "haha leuk belachelijk maken" :')
Het was gewoon een foto dat ik eyeliner op had -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 22:11

MarlindeRooz schreef:
Ik gok dat er buiten naast Kevin ook nog Jelano, Delano, Jylano en Djamilla leven. :brr:

Hij zit nu onder de kast denken we… Maar hij mag lekker zitten als hij stil zit.

Roep die namen maar niet te hard anders komen alle koters uit mijn wijk aan je deur om te vragen waarom je ze roept :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 22:27

Ik heb afgesproken om morgen m’n beste vriendin weer te zien na een hele lange tijd. Ik heb zin om haar weer te zien en te spreken in het echt. Alleen woont zij samen met haar vriend in een studentenkamertje van 10m2 waar het altijd een mega troep is. Ze zei dat het nog erger was dan normaal. Ik zie daar best wel tegen op. Ook omdat ik er zelf mega erg van overprikkeld raak.
Ik erger me aan de tweestrijd die ik voel. Ik wil haar graag zien maar zonder haar vriend en zonder de troep.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 22:38

Kan je haar geen lunch aanbieden ergens?En MarlindeRooz,neem Kevin niet per ongeluk mee in je koffer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 00:32

Ik heb vakantie en krijg alweer appjes over een van mijn banen. Ik drukte alleen per ongeluk op lezen wat ik niet wou doen want dan ben je haast alweer verplicht om te reageren.

Gelukkig was de cliënt zo aardig om te zeggen dat ik in Londen ben en daardoor later reageer.

Ik kan overigens niet kijken of ik kan invallen want van mijn andere baan is aan iedereen gevraagd niet meer in te loggen vanuit het buitenland na hackaanvallen door onder andere het zo leuke Rusland en meer van de Oostblok landen. Maar mijn principes zeggen ook gewoon appen dat ik maandag ga kijken als ik terug ben en nu vakantie heb en niet met werk bezig ben.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 03:05

Ik ben wakker geworden van 1 of ander Piepend alarm, dacht ik. Maakt mijn radiator dat geluid. Met geen mogelijkheid iets gevonden tot stoppen en ook 0 idee waarom het dit geluid maakt. Dat ding staat echt altijd uit omdat ik een warme slaapkamer haat. Maar na weken van slecht slapen en al bijna een jaar uit dozen leven omdat die kamer zo klein is dat er geen kast in past waar mijn kleding in kan, ben ik aardig klaar. Ik ben moe en wil gewoon slapen. -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 06:29

tirzasarah10 schreef:
Ik ben wakker geworden van 1 of ander Piepend alarm, dacht ik. Maakt mijn radiator dat geluid. Met geen mogelijkheid iets gevonden tot stoppen en ook 0 idee waarom het dit geluid maakt. Dat ding staat echt altijd uit omdat ik een warme slaapkamer haat. Maar na weken van slecht slapen en al bijna een jaar uit dozen leven omdat die kamer zo klein is dat er geen kast in past waar mijn kleding in kan, ben ik aardig klaar. Ik ben moe en wil gewoon slapen. -O-

Moet de radiator wellicht bijgevuld worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 06:45

Gisteren al flink ziek, vandaag ook. Zit al weer aan de pijnstillers om nog maar uit bed ge kunnen geraken.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 07:16

Overlast van bedelaars net, op weg naar de bus. En nee, betreffende bedelaars zijn geen zielige koetsjie mensen, zit een heel netwerk van geld binnenharken achter. Vaak zijn ze onder invloed van het een of ander en toen ik aangaf niks bij me te hebben wilde hij me vastpakken.

Lekker begin van de dag zo.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 08:03

Britta31 schreef:
Kan je haar geen lunch aanbieden ergens?En MarlindeRooz,neem Kevin niet per ongeluk mee in je koffer.

Zij werkt 40u per week doordeweeks, dus zou het in het weekend moeten. Alleen kan ik dan vrijwel nooit (werk, andere afspraken). Dus eet ik vanavond bij haar. Ik overleef het wel (met een wasknijper op m’n neus?).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 08:25

Nu paar dagen last van koppijn uit mijn nek wordt volgens mij weer tijd om kol te dragen. Maar energie niveau is ook behoorlijk laag en heb nog zoveel te doen. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 09:30

Doe je niet te veel met het inwekken.Je staat dan ook veel.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 10:27

Alles is poedersuiker en ik heb er geen zin meer in. Maar dat terzijde :+
Mijn planten gaan dood (rip) doordat ik het rolgordijn niet omhoog doe.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 10:32

Heb juist paar dagen niks gedaan (vanaf vrijdag). En probeer zoveel mogelijk zittend te doen. Zelfs aardappelen schillen zittend op de bank. Pan en afval emmer en schillen maar. Ontsappen ben zelfs zo lui geweest om alleen af te spoelen en ingesneden erin gemikt. En dan wachten tot je blubblub hoor, want dan zit de opvangbak voor sap vol. Ben je wel 3 uur verder nadeel van niet in stukken snijden. In de tussentijd van wachten flessen gepakt en afgespoeld. Dus genoeg gezeten tussentijd.

Prut net een gat getrokken in mijn neteldoek. Nadeel van prut uitknijpen, maar nog wel 3 kwart fles erbij. Schoonmaken is dan wel weer makkelijk. We gooien de neteldoek leeg in de emmer voor compost. Eerste deel van de ontsapper staat nu in de voorweek soda en in de tussentijd jongste kat in de gaten houden en banaan opgegeten. Om nu net dus jongste kat in het nekvel te grijpen voor ze er vandoor is.