Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Er zit hier echt en enorm grote spin. Nou ben ik normaal niet bang voor spinnen maar ik zag Kevin op 4 meter afstand in een onverlichte kamer nog over de donkere vloerbedekking lopen. Dit huisje is te klein voor 2 volwassenen + Kevin.
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Bestelling gedaan, verpakken ze het in 3 losse dozen. Doos 1 heeft 1 artikel, doos 2 2 en doos 3 4. Dat is al dom. Zouden alledrie vandaag komen. Nu maakt dat niet zo uit, zonde van het geld en de dozen, maar goed.
Ik kreeg er alleen maar 2 en de track and trace klopt voor geen meter. Er heeft er 1 vertraging, maar op de site staat dat dat een ander pakket is. Degene die ik niet heb heeft de T&t van 1 die ik dus wel ontvangen heb. Ze hebben ze dus onderling verwisseld oid.
Hopelijk komt die morgen, want dat zijn de belangrijkste spullen... Toch raar dat 1 pakket vertraging heeft als je ze tegelijk besteld en verzonden is en dat die t&'t niet klopt qua inhoudHoop ook dat dat geen problemen geeft als het fout gaat.
Zalando?
Cer schreef:MarlindeRooz schreef:Er zit hier echt en enorm grote spin. Nou ben ik normaal niet bang voor spinnen maar ik zag Kevin op 4 meter afstand in een onverlichte kamer nog over de donkere vloerbedekking lopen. Dit huisje is te klein voor 2 volwassenen + Kevin.
...dus... wie is er vertrokken?
(ik denk ik.... in eenzelfde geval)
tirzasarah10 schreef:Ik ben wakker geworden van 1 of ander Piepend alarm, dacht ik. Maakt mijn radiator dat geluid. Met geen mogelijkheid iets gevonden tot stoppen en ook 0 idee waarom het dit geluid maakt. Dat ding staat echt altijd uit omdat ik een warme slaapkamer haat. Maar na weken van slecht slapen en al bijna een jaar uit dozen leven omdat die kamer zo klein is dat er geen kast in past waar mijn kleding in kan, ben ik aardig klaar. Ik ben moe en wil gewoon slapen.
Britta31 schreef:Kan je haar geen lunch aanbieden ergens?En MarlindeRooz,neem Kevin niet per ongeluk mee in je koffer.