Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Ik heb ook wel eens een paar maanden gedate waarbij ik niet het gevoel kreeg dat hij mij leuk vond maar hij bleef wel komen. Zei ook dat het dat niet wat maar acties waren er niet naar. Dat is echt een mindfuck. Ik ben dan van de eerlijkheid ipv iemand zn tijdverdrijf.
Biks2 schreef:Jaa, ik snap het van die andere kant ook heel goed! Heb er na mijn 5 jarige relatie ook zo in gestaan; niks serieus. En ben daar misschien ook niet altijd super duidelijk in geweest, wel eerlijk.
Het is niet zo eenvoudig.
Ik hoop ergens wel dat ie me vandaag belt of appt met dat hij er toch voor wilt gaan maar oké ik weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren en dat het ook gewoon beter is zo!
Ailill schreef:Ik zag op een ander forum een post van een vrouw die een bericht kreeg van een tinder select lid die ze al weggeswiped had. Kennelijk kunnen ze maximaal 2 mensen per week een DM sturen die ze geliked hebben.Nee joh, serieus?
Janine1990 schreef:Dat doe ik wel vaker. Maar als je even een googletje er tegenaan had gegooid had je geweten dat dat hier niet het geval is.Volgens mij overdrijft Rawr een beetje.
Janine1990 schreef:Biks2 schreef:Wow, weird. Hebben veel mannen dat?
Volgens mij overdrijft Rawr een beetje. Als je naar abonnementen gaat kost het duurste een goede 20 euro per maand.
Ik snap wel dat je dat een keer probeert.
Rawr schreef:Ailill schreef:Ik zag op een ander forum een post van een vrouw die een bericht kreeg van een tinder select lid die ze al weggeswiped had. Kennelijk kunnen ze maximaal 2 mensen per week een DM sturen die ze geliked hebben.Nee joh, serieus?
En ja het kost echt $500/€464 per maand.Janine1990 schreef:Dat doe ik wel vaker. Maar als je even een googletje er tegenaan had gegooid had je geweten dat dat hier niet het geval is.Volgens mij overdrijft Rawr een beetje.