Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotthje schreef:De vis is een groot succes hier :’)
Katten zijn er helemaal blij mee!! Dankjewel CastaMickey.
[ [url=m/nfI406.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat fijn Jolien! Gelukkig maar dat je aan de betere hand bent.
Citaat:Snoopydog, in jouw berichten leest Santa dat nog niet alle opdrachten uit de wandeling gelukt zijn, dus hierbij de hints die je daaruit had kunnen halen:
- Santa rijd graag dressuur
- haar paard is donkerbruin
- je kunt haar vinden in Las Vegas
snoopydogy schreef:en volgens mij doet roulette niet mee als ik haar berichten lees dan heeft al lang niet meer gereageert
M_D_H schreef:Rambogirl schreef:@snoopydogy: Ik ben echt heel slecht in hints, maar na t zien van bovenstaande hint weet ik direct wie je SS is. Ik denk dat je te moeilijk denkt. Wat vind je in Las Vegas en wat kan je daar doen?
In Rusland kan je het ook doen...
Al heb je dan een pistool en 1 kogel nodig![]()
M_D_H schreef:Rambogirl schreef:@snoopydogy: Ik ben echt heel slecht in hints, maar na t zien van bovenstaande hint weet ik direct wie je SS is. Ik denk dat je te moeilijk denkt. Wat vind je in Las Vegas en wat kan je daar doen?
In Rusland kan je het ook doen...
Al heb je dan een pistool en 1 kogel nodig![]()
_KiMbErLeY_ schreef:Nou jongens... ik die toch een poging
Neonlight... jij bent niet zo gek geweest om mij een rituals pakket na te sturen he?!?!
Ik heb een rituals pakket gekregen... afzender onbekend... en ik heb echt GEEN idee van wie dat pakket komt... collegas hebben niks gekregen... en van de sportschool heb ik nog NOOIT wat gehad, dus ga er niet vanuit dat ik dan ineens zon duur pakket krijg...
Dus jullie zijn mn laatste hoop hahaha
Blinnii schreef:M_D_H schreef:Een klein vogeltje fluisterde mij net in, dat als het goed is, jouw pakketje vandaag aan komt
Oeeeh, spannend!
@Jolien: oooooh wat fijn dat je klachtenvrij bent!En nu dan de quarantaine voor je vriend? Sterkte ermee hoor!
snoopydogy schreef:ja die heb ik gelezen maar kom er niet uit met die 3 hints als ik ga zoeken
of ik ben te blond om ergens nog over heen te lezen