Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sizzle schreef:bigone schreef:Ik word toch wel droevig van de oplaaiende gewelddadigheden in Israel, corona onder controle en nu knallen ze elkaar weer af.
Nou zeg dat. Echt verschrikkelijk.
Popstra schreef:Gebed zonder einde daar maar het was wel Israel die weer een stuk grond wilde toe eigenen voor het escaleerde. Ik vind ze niet zielig in Israel.
ingedebruijn schreef:Tja ik heb er ook familie wonen.. Die kiezen hier echt niet voor maar konden in hun tuin wel de raketaanval bewonderen. Het feit dat ze zich hier weer druk om kunnen maken, geeft wel aan hoe goed de vaccins werken tegen corona.
ingedebruijn schreef:Popstra schreef:Gebed zonder einde daar maar het was wel Israel die weer een stuk grond wilde toe eigenen voor het escaleerde. Ik vind ze niet zielig in Israel.
Tja ik heb er ook familie wonen.. Die kiezen hier echt niet voor maar konden in hun tuin wel de raketaanval bewonderen. Het feit dat ze zich hier weer druk om kunnen maken, geeft wel aan hoe goed de vaccins werken tegen corona.
SusanH schreef:Was zo mooi geweest als we deze crisis hadden gebruikt om meer tot elkaar te komen. Maar het tegenovergestelde lijkt juist te gebeuren, en op sommige plekken is het idd helaas weer heel snel terug naar het oude normaal.
Citaat:Het festivalpark in de Vlaams-Brabantse gemeente Werchter wordt tijdens de volledige maand juli omgetoverd tot een zogenaamde openluchtarena. Dat heeft de organisatie bekendgemaakt. Een maand lang worden in het park vier dagen per week concerten georganiseerd onder de naam Werchter Parklife. Enkele namen van artiesten zijn al bekend: onder meer Balthazar, Goose, Arsenal en Black Box Revelation hebben al toegezegd. Per show worden tot 2.500 bezoekers toegelaten. De ticketverkoop start op dinsdag 18 mei om 10 uur.
Paardenfan25 schreef:Tis een kwestie van geduld. Vrouwen doen het steeds beter dan mannen qua afronden studie en goede banen. Ook in voorheen mannen beroepen. Over enkele jaren is het onderscheid er niet meer
purny schreef:Ik begin hoe langer hoe meer moe te worden van het mondkapjesplicht.
Ik moet bij vrijwel iedere pakketbezorger of bepaalde collega haar erop wijzen dat ze een kapje op moet zetten.
En dat doet ze niet en loopt gewoon door. En zo zijn er meer mensen die de maatregelen niet nakomen.
Gewoon moe word ik er van
Bloodymary schreef:purny schreef:Ik begin hoe langer hoe meer moe te worden van het mondkapjesplicht.
Ik moet bij vrijwel iedere pakketbezorger of bepaalde collega haar erop wijzen dat ze een kapje op moet zetten.
En dat doet ze niet en loopt gewoon door. En zo zijn er meer mensen die de maatregelen niet nakomen.
Gewoon moe word ik er van
En vind je dat zelf echt heel belangrijk dat ze die op doen? Voel je je anders onveilig? Ik zou het gewoon zo laten, niet druk om maken.
tienus63 schreef:Sterkte en spoedig herstel voor je tante gewenst
Purny.
Ik vond het vanmiddag feestelijk momentje, dus in mijn nette, feestelijke jurk mijn eerste vaccinatie gehaald.
Maandagavond afspraak gemaakt, kon vandaag al terecht.
Medewerker die mij prikte was wel gevaccineerd, normaliter is diegene ok-assistent.
De meeste collaga’s die in het ziekenhuis werken, waren nog niet eens gevaccineerd.
Bizar.
Bloodymary schreef:Maar om zo fanatiek tegen andere steeds te gaan zeggen dat ze hem op moeten doen, dan moet je er zelf toch ook wel van overtuigd zijn dat die dingen ontzettend veel nut hebben. Ik zou dat zelf niet kunnen, daar niet achter staan. Laat iedereen lekker zelf weten wat ze doen. De taak van een receptionist is om mensen te ontvangen, te zorgen dat mensen en goederen op de juiste plek terecht komen. Niet als een politie-agent optreden.
Pas op dat de mensen je achter je rug niet belachelijk maken, of een hekel aan je krijgen. Dat is dit niet waard.