Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:52

Mooi hoor!

Er staat super veel wol op. Wel altijd opletten dat ze bvb. zeggen "cashmere trui" en dat dan blijkt dat er maar 2 of 5 of 10% ofzo cashmere in zit, en voor de rest dan ook nog vaak van die troep zoals acryl / polyester....

Mohair is best wel prikwol toch....?
Het ziet er wel super leuk uit allemaal hoor!

Die lange, smalle mouw uiteindes zijn echt geweldig vind ik altijd, zó fijn :+:

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 10:55

Wat een mooie truien komen er voorbij <3

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:08

Phrono schreef:
Oh heerlijk! Ik vind de truien van &other stories heel fijn. Heb ook 1 met veel mohair erin en die pluist ook helemaal niet. Die bovenste heb ik ook nog over getwijfeld haha

Ik heb ook prachtige truien van & other stories.
Het lukt mij niet ze hier te uploaden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:38

Hier is mijn pakket mee gegeven aan iemand anders. Ik kreeg een bericht dat ik het afgehaald heb terwijl ik thuis ben. Gelijk het probleem gemeld bij vinted. Iemand een idee hoe dat dan verder gaat? Dit is de eerste keer dat ik dit mee maak. Gaat om een Ralph Lauren cashmere trui die ik wel erg graag wil.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:44

Heb je al gebeld met het afhaalpunt? Ik heb het ook eens gehad, bleek dat de eigenaar van het punt per ongeluk met z'n scanner mijn pakket uitscande terwijl hij er langs liep. Heel bijzonder maar mijn pakket was er dus nog gewoon. Zelf ook wel eens een verkeerd pakket mee gekregen, niet goed gekeken, zag het thuis pas. Netjes terug gebracht en de goede mee gekregen :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:55

Idd, ook al enkele keren gehad en pakje was nog gewoon op het afhaalpunt, enkel per ongeluk verkeerd gescand

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 22:59

Hier bij ups heb ik standaard dat hij gelijk op uitgescand komt te staan als hij aankomt bij het ups punt. Ik zou dus ook eerst gewoon even naar het punt gaan.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 23:10

Pakketpunt was al dicht dus ik wil er inderdaad morgen gelijk naartoe gaan wanneer ze open zijn. Ik weet dat ze pakketten meegeven zonder de id kaart te controleren dus hopelijk ligt het daar nog.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:22

Pakje lag er gelukkig, punt wist niet hoe ik deze melding kon krijgen maar ik heb het in huis. Erg blij mee.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:46

Ik heb 2 skibroeken gekocht voor mijn wintersport vakantie in januari. Nu geeft de koopster aan dat het handig is om ze nog even een keer waterdicht te maken in de wasmachine. Iemand hier ervaring mee? En weet iemand een goed middel hiervoor?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:49

Ik ski al jaren, maar ik hem mijn broeken nog nooit (extra) waterdicht gemaakt.
Op ‘t moment dat t daar tijd voor is, is het voor mij tijd om een nieuwe broek te kopen.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:50

Elitedeux schreef:
Ik heb 2 skibroeken gekocht voor mijn wintersport vakantie in januari. Nu geeft de koopster aan dat het handig is om ze nog even een keer waterdicht te maken in de wasmachine. Iemand hier ervaring mee? En weet iemand een goed middel hiervoor?

Ik gebruik deze:

https://www.bol.com/nl/nl/p/nikwax-tech ... -MQAvD_BwE

Maar inderdaad, mijn broeken maak ik nooit waterdicht. Mijn jassen wel.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:53

Bedankt!
Maar even extra navraag gedaan of ze helemaal niet meer waterdicht zijn.. Anders annuleer ik de koop -O-

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 00:37

Je kunt de broeken wassen en daarna nog een keer wassen met harmisol,of kruidvat eigen merk, kost 3,80

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 10:40

M’n pietenpak is te laat verstuurd en nu is hij niet eens op tijd voor 5 dec
Denk er aan om hem maar niet te gaan ophalen of is dat asociaal?

Maar ja zo n item na drie dagen en twee berichten van mijn kant versturen vind ik ook niet echt netjes

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 10:42

Ligt er aan?

Als je van te voren hebt afgesproken dat het meteen verzonden zou worden ivm Sinterklaas, toen pas hebt gekocht en verkoper verzend niet volgens afspraak, dan vind ik het wat anders dan wanneer je zelf gewoon laat koopt, en na koop niet blij bent wanneer koper er een paar dagen niet aan toe komt om direct te verzenden.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 10:52

Eens, wat is te laat? Binnen de 5 dagen is niet te laat..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 10:58

Ik heb wel eens gehad dat iemand iets wilde kopen en het snel nodig had. Ik gaf die vroege ochtend aan dat ik eind van de ochtend toevallig langs een aantal pakketpunten zou komen dus dat het dan direct mee zou kunnen. Ze kwam meerdere keren online maar kocht niet.

Ben uiteindelijk om 13:00 uur weggegaan (had al veel eerder weggewild en kon echt niet langer wachten) en ze had pas even over 2 uur gekocht bleek bij thuiskomst. Toen was ze not amused dat ik het niet alsnog "even" voor haar weg ging brengen maar ze 2 dagen later pas weer aan de beurt was.

Ik heb ook in mijn profiel staan dat ik niet dagelijks langs de pakketpunten kom.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 15:04

Corelli schreef:
Eens, wat is te laat? Binnen de 5 dagen is niet te laat..

Eens, dan had je m eerder moeten kopen of iets anders moeten bedenken.
Bij Vinted krijgt een verkoper 5 werkdagen geloof ik om te versturen, dus als t daarbinnen is, is het gewoon op tijd verzonden.

Hier 2 pakketjes retour gekregen die niet zijn opgehaald, krijg ook geen gehoor meer van die mensen, maar ze zijn alweer verkocht aan anderen. :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 20:46

Als je t snel je spullen wil hebben moet je naar de Bol oid.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:10

Elitedeux schreef:
Bedankt!
Maar even extra navraag gedaan of ze helemaal niet meer waterdicht zijn.. Anders annuleer ik de koop -O-

Welk merk is het?

Ik ski nu al 15 jaar met dezelfde kleding. Nooit extra waterdicht gemaakt en ze doen het nog steeds goed.

Zo’n vaart zal het niet lopen hoor.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:57

Ze zijn van O'Neill beide

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:58

Idd, na 3 dagen versturen is best netjes vind ik, uiteindelijk heb je een hele week.

Pakjespunten zijn hier allemaal 20km verderop, kom er 3/week(woe, vrij en za), iemand die bv za nm iets koopt, krijgt het ook pas op woensdag verstuurd.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:06

Ik vind het fijn dat je van Vinted vijf dagen krijgt om te verzenden, dus vind ook niet dat je van te laat verzenden kunt spreken als het gewoon binnen die vijf werkdagen verstuurd word.
Ik kom ook niet elke dag langs pakket punt of heb er elke dag zin in, die vijf dagen zijn gewoon fijn dan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 09:13

Elitedeux schreef:
Ze zijn van O'Neill beide

O’Neill is een prima merk. Ik denk dat ze het gewoon voor de zekerheid zegt, sommige mensen doen dit nl sowieso jaarlijks. Ik heb het nog nooit gedaan en kan me niet voorstellen dat die broeken zo lek als een mandje worden.