Mijn ergernis: mijn ‘ex’ is net verhuisd. Heb het bed opgemaakt voor 1 persoon: dat is heel raar na 20 jaar! Nu keek ik naar de klok en verwachtte hem bijna thuis: hij heeft late dienst. Ohnee, hij komt niet meer thuis..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Je krijgt vast vaker de vraag, maar drink je wel genoeg? Ik heb nooit dorst en als ik die koppijn heb, helpen pijnstillers ook niet. Een glas water (met tegenzin) helpt vaak wel na een tijdje..
Mijn ergernis: mijn ‘ex’ is net verhuisd. Heb het bed opgemaakt voor 1 persoon: dat is heel raar na 20 jaar! Nu keek ik naar de klok en verwachtte hem bijna thuis: hij heeft late dienst. Ohnee, hij komt niet meer thuis..
) en ik nog even langs de hap kon voor een paar hechtingen.
voor jou, 20 jaar is niet niks om dan afscheid te nemen van iets.
Niobe schreef:Dat ik medicatie van de apotheek heb gekregen van het merk dat ik eigenlijk niet wil. Nu sta ik in dubio of ik morgen ga zeuren om ruilen of dat ik het nog een kans moet geven.
TessaxQuincy schreef:M'n zus en moeder die nog steeds zonder mondkapje de winkel in gaan omdat het nog niet verplicht is. En dat ze het raar vinden dat ik niet de winkel in ga omdat ik de mijne ben vergeten.