Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 22:34

Je krijgt vast vaker de vraag, maar drink je wel genoeg? Ik heb nooit dorst en als ik die koppijn heb, helpen pijnstillers ook niet. Een glas water (met tegenzin) helpt vaak wel na een tijdje..

Mijn ergernis: mijn ‘ex’ is net verhuisd. Heb het bed opgemaakt voor 1 persoon: dat is heel raar na 20 jaar! Nu keek ik naar de klok en verwachtte hem bijna thuis: hij heeft late dienst. Ohnee, hij komt niet meer thuis.. :(

TessaxQuincyJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 23:11

Dat ik vanochtend iemand al 'Hey' heb gestuurd op whatsapp maar diegene nog steeds niet heeft gereageerd en wel online is geweest.. Iknow iemand reageert wanneer ze willen/kunnen maar alsnogg..

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 23:48

Marocje schreef:
Je krijgt vast vaker de vraag, maar drink je wel genoeg? Ik heb nooit dorst en als ik die koppijn heb, helpen pijnstillers ook niet. Een glas water (met tegenzin) helpt vaak wel na een tijdje..

Mijn ergernis: mijn ‘ex’ is net verhuisd. Heb het bed opgemaakt voor 1 persoon: dat is heel raar na 20 jaar! Nu keek ik naar de klok en verwachtte hem bijna thuis: hij heeft late dienst. Ohnee, hij komt niet meer thuis.. :(

Wat moeilijk... veel sterkte :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 23:56

Loeky01 schreef:
Dat mensen het nodig vinden hun eigen problemen door te drukken en daarbij totaal geen rekening te houden met de context of de behoefte van de ander.

Amen

Mijn pa ligt op de bank te slapen/snurken, en ik erger me er zo aan dat ik niet kan slapen. Wakker maken of laten liggen? :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 01:22

Dat ik me vanavond in het laatste halfuurtje van m'n shift ergens aan open haalde vlak boven m'n stroombotje, dat het vervolgens een stuk dieper bleek te zijn dan ik dacht (mijn nuchtere hoofd dacht "oh vast weer een schaafplekje" :+ ) en ik nog even langs de hap kon voor een paar hechtingen. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 01:32

Vuurwerk wat nu constant achter elkaar wordt afgestoken (een vrij hoge toon)

En dat ik het koud heb en ook honger

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 02:35

Een stel dat met hun onderling gezeik op elkaar een superchill klein feestje totaal om zeep heeft geholpen waarna iedereen een beetje 'meh' was en naar huis ging. Ga je issues lekker thuis uitvechten of kap er gewoon mee ofzo. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:24

Dat mensen het nog steeds nodig vinden feestjes/gezellige avondjes te houden. Dan zie ik weer foto’s op Insta waar toch minimaal 9 mensen bij elkaar zijn :\

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:29

Flying_Angel schreef:
Dat mensen het nog steeds nodig vinden feestjes/gezellige avondjes te houden. Dan zie ik weer foto’s op Insta waar toch minimaal 9 mensen bij elkaar zijn :

Dit .. als je dat toch wil afspreken kan dat ook met maximaal 2 personen.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:37

Groepswerken :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 12:45

Word steeds gebeld door iemand die ik a) niet ken, b) belt met facetime en c) belt op een zondag :evaw:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 12:51

Dat ik medicatie van de apotheek heb gekregen van het merk dat ik eigenlijk niet wil. Nu sta ik in dubio of ik morgen ga zeuren om ruilen of dat ik het nog een kans moet geven.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 12:55

Allen nog bedankt voor het meeleven.
Het was maar een simpel haantje zoals ze zeiden maar wel MIJN simpele haantje.

Ik heb gisteren zijn vriendinnetje opgehaald die ik voor hem als gezelschap van eigen grootte had gereserveerd.
Maar nu omdat coco overleed moest er dus nog eentje komen.
En jawel, toch weer een haantje. Mijn ergernis want eigenlijk kan dat niet in een woonwijk :')
Echt Bendemakers en ze zitten nu op de salontafel.

Oh zebrastreep ik erger me ook gruwelijk aan vuurwerk.
Sinds het verbod is er een run op materialen voor cabid schieten. Iets in mij zegt dat het echt drama word.

Marocje, :knuffel: voor jou, 20 jaar is niet niks om dan afscheid te nemen van iets.

Voor de rest probeer ik wat bij te lezen maar t gaat soms te hard :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 13:41

Sirenes in de wijk en m'n ouders zijn meteen van de leg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 14:15

Niobe schreef:
Dat ik medicatie van de apotheek heb gekregen van het merk dat ik eigenlijk niet wil. Nu sta ik in dubio of ik morgen ga zeuren om ruilen of dat ik het nog een kans moet geven.

Gewoon ruilen, je moet niet iets innemen waar je niet achter staat of je je niet prettig bij voelt.
Ik had hetzelfde, medicijn niet op voorraad, dan maar 2 dagen wachten (als dat kan)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 15:00

Ze vroegen op werk of iemand morgen van 10-1 kon werken. Normaal werk ik nooit op maandag ivm school, maar nu had ik geen huiswerk en die drie uurtjes..ach, geen probleem, als ik mijn collega's daarmee kan helpen en ik ben dan lekker optijd mijn bed uit.

Vragen ze direct: "oh dan kan je vast ook wel van 8 tot 1!"

Nee. Ik bied aan op mijn vrije dag 3 uurtjes te komen helpen, niet 5 uur. Je geeft ze een vinger en ze pakken je hele hand. Ben wel trots dat ik nee heb durven zeggen maar ik erger me er zo aan dat ze je zo voor het blok zetten

TessaxQuincyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 15:06

M'n zus en moeder die nog steeds zonder mondkapje de winkel in gaan omdat het nog niet verplicht is. En dat ze het raar vinden dat ik niet de winkel in ga omdat ik de mijne ben vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 15:20

oeps, mijn impulsief gedrag.

Ik zou niets meer kopen en nu 2 jassen op superdry besteld :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 15:49

gigantisch last van me rug en ik weet niet eens hoe dat kan

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:26

TessaxQuincy schreef:
M'n zus en moeder die nog steeds zonder mondkapje de winkel in gaan omdat het nog niet verplicht is. En dat ze het raar vinden dat ik niet de winkel in ga omdat ik de mijne ben vergeten.

Ach over 16 dagen is dat gebeurd en is het verplicht. Vraag mij ook af of mensen die dan geen mondkapje op willen de winkel niet meer in gaan. Eens kijken hoelang het vol te houden is zonder eten. Denk dat de meesten uiteindelijk wel overstag gaan. Voor eten zal je toch echt wel naar een supermarkt toe moeten. Tuurlijk kun je ook wel naar een boer toe of andere winkel , maar daar zal dezelfde regel net zo hard aanwezig zijn. Zorgt denk ik voor een hoop hilariteit maar ook veel frustratie. Ik ben blij dat ik niet meer in een winkel werk in ieder geval. ( oké ik dwaal af ik zou mij verder stil houden over dit onderwerp en dat in de behorende topics bespreken)

--

Gewoon dat ik een baaldagje heb. Nek doet zeer , last van teveel spanning en verkeerd ademhalen. Af en toe even flink beroerd en bagger geslapen door overlast van vuurwerk. Echt alsof ik de hele nacht heb lopen zuipen en nu een kater heb.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:27

Mijn kies net gebroken terwijl ik een taai at.
Nu moet ik als angsthaas naar een voor mij vreemde tandarts. Ik wil niet

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:38

Een dilemma is de ergenis van vandaag hier.
Heb met een hele goede en lieve vriendin afgesproken voor morgen, hele tijd geleden al.
Appt een klant me net of ik morgen een opdracht kan doen.
Wat moet je dan beslissen? Ben bezig om ZZP-er te worden en opdracht kan niet uitgesteld worden (dat gaat echt om/op tijd).
Toch maar vriendin vragen of het later op de dag ook goed is dan maar.
Vind het heel vervelend eigenlijk om afspraken te wijzigen, maar vind mijn werk heel erg leuk en wil mijn bedrijfje graag laten groeien.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:41

Dat de huismeester van m’n moeder zegt dat iedereen binnen vanaf 1 december een mondkapje op moet. Maar het is een flat, die helemaal geen open ruimte is. Maar eventjes een linkje van de definitie doorgestuurd. Soms schieten mensen erin door.. Een verzoek is prima, maar je ergens tot verplichten wat niet verplicht gaat worden is niet oke..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:48

M'n oom is op visite en het gaat al twee uur lang non stop over corona. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 16:49

Aan een boertje die 17 jarige friese ''ster'' merrie aanbied met een echt extreem ingezakte rug, ook nog eens drachtig en er dan nog 5250 euro voor durven te vragen. Ik vind dit echt bij dierenmishandeling in de buurt komen. En er ook ''Voor voor de kar en onder het zadel'' bij heeft gezet. Als mensen echt denken dat je hier nog op kan rijden..