Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:53

Heb net idd ook ff gegoocheld. Er zijn idd maar 8 seizoenen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:54

nicole_floor schreef:
Tova schreef:
Dat Vampire Diaries seizoen 9 niet op netflix staat. Ik weet dat ze in Amerika verder zijn maar kan nergens een goede link vinden om te kijken.

Is er een seizoen 9. Bij seizoen 8 was het toch duidelijk afgelopen?

Er zijn inderdaad 8 seizoenen en er word ook geen nieuwe meer gemaakt[/quote]

Ik vin deze site. https://www.dailymotion.com/video/x6btxre maar dan wordt je doorgestuurd naar een andere site om te kijken en een account aan te maken. Maar daarvoor moet je een creditcard gebruiken en die heb ik niet. En om nou voor een serie een creditcard aan te vragen...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:55

Dat is gewoon nep. Er is geen seizoen 9.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 14:56

Lestrange01 schreef:
Weet ik maar dit was te vroeg, ik werd aangevallen door de murfree brood en mijn paard viel en en en en

(Overigens niet zo netjes om te spoilen!)

Dit was mijn lievelings paard

Mag je iets na 1,5 jaar nog steeds een spoiler noemen dan?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:02

Erger mij aan een bestelling voor mijn huisdieren die ik voor mijn gevoel toch echt redelijk op tijd heb geplaatst. Zo'n 3 weken geleden heb ik de spullen laten bestellen, 2 weken terug kwamen mijn huisdiertjes hier wonen. Al die tijd zitten ze nu in een relatief kaal terrarium, eigenlijk vind ik het gewoon een beetje sneu.... Een week van tevoren bestellen is normaal toch ruim voldoende, we zijn 3 weken verder.
Afijn dus ik heb eergisteren elders NOG een bestelling gedaan, gewoon omdat ik dit sneu vind voor mijn dieren. Nee vergeten ze de helft van het belangrijkste op te sturen, nu kan ik het verblijf nog steeds niet inrichten. 3 weken 2 winkels, hoe moeilijk kan het zijn.

Voor iemand die nog niet klaar is met een film, spel of boek is elke spoiler vervelend, maakt niet uit hoe oud het is.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:05

iirrssjjee schreef:
Lestrange01 schreef:
Weet ik maar dit was te vroeg, ik werd aangevallen door de murfree brood en mijn paard viel en en en en

(Overigens niet zo netjes om te spoilen!)

Dit was mijn lievelings paard

Mag je iets na 1,5 jaar nog steeds een spoiler noemen dan?

Op de pc is het pas een paar maanden uit, ik heb geen ps4.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:06

Aan de klagende mensen die het eigenlijk prima voor elkaar hebben en dan wel verwachten dat ik weer door de pijn heen ga bijten voor hun.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:09

Veulen84 schreef:
Myfairytale schreef:
Ok, het is een enorm luxeprobleem en dat weet ik, maar toch een ergernis.

Zit namelijk al even met het volgende dilemma:
We hebben in januari deze woning en erf gekocht aan rand van het bos en nu hebben wij af en toe reeën in de tuin. Dat vinden we echt prachtig! <3 <3
Maar ik wilde graag een hek rondom het terrein, zodat onze honden vrij kunnen lopen over het hele erf en zodat ik me iets veiliger zou voelen tijdens de donkere maanden en nachten.
Omdat we het in een keer goed wilden doen, doen we gelijk maar een hoog hek, maar het probleem is dus dat de reeën dan niet meer in de tuin kunnen komen. ;(

Ze lopen nu voornamelijk in de "kleine" wei, wat straks paddock gaat worden en ook omheind wordt. Want daar hebben we dit voor gekocht; zodat de paarden aan huis kunnen staan. Vraag is dan natuurlijk hoeveel ze nog zouden komen.

Maar zit nu weken te bedenken wat nu het beste is.

Reeën zijn ontzettend goeie springers. Ze kunnen 2 meter hoog springen en 7 meter ver en ze laten zich meestal niet echt stoppen door kleine beperkingen. Dus als je gaat voor bv 1,40 of 1,50 heb je grote kans dat ze nog wel komen. Behalve met echte jonkies want die kunnen nog niet zo hoog springen.

Het hek wordt 1.80 meter hoog. Omdat we er anders mensen toch voor aanzien dat ze er overheen klimmen of dat er honden overheen springen/klimmen.
Geen prikkeldraad erboven langs in ieder geval, maar een bovenbalk. Maar ben bang dat dit toch te hoog voor ze wordt. We overwegen het nog om het stukje waar ze altijd vandaan komen om dat lager te houden. :D

Mars schreef:
Myfairytale: gaan je honden dan dag en nacht buiten? Als de honden er zitten zullen ze sws niet komen denk ik maar anders kun je nog met iets van een schuifhek ofzo werken die je open kunt zetten?

Ze lopen meestal buiten wanneer wij ook buiten zijn en soms omdat ze naar buiten willen (geven ze wel aan).
In de nacht sowieso niet en meestal ook niet in dat stuk weide, daar komen ze alleen met ons af en toe.

Maar wij zitten regelmatig onder de veranda en zien de reeën vroeg in de avond al verschijnen. De honden zitten nu dan (als we onder veranda zitten) nog binnen, omdat er nog geen hek om het terrein staat.

Het idee van een schuifhek vind ik wel een hele goede! Weet alleen niet of en hoe het te realiseren is, maar ga er zeker even mee aan de slag! Dank je wel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:46

xDenies schreef:
Aan de klagende mensen die het eigenlijk prima voor elkaar hebben en dan wel verwachten dat ik weer door de pijn heen ga bijten voor hun.

Kan jij ook zo slecht 'nee' zeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:10

Ma haar gedrag , ja het is poedersuiker dat voor de tweede keer een zus van mijn vader is overleden . Ja het is poedersuiker dat mijn vader weer een probleem heeft (notabene vandaag achter gekomen , valt zo naar samen)en weer geopereerd moet worden, maar maak je gvd niet zo druk en te tetteren .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-20 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:31

Rebecca schreef:
Ma haar gedrag , ja het is poedersuiker dat voor deze keer een zus van mijn vader is overleden . Ja het is poedersuiker dat mijn vader weer een probleem heeft (notabene vandaag achter gekomen , valt zo naar samen)en weer geopereerd moet worden, maar maak je gvd niet zo druk en te tetteren .

Sterkte, wat naar al die dingen in je familie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:39

Telpeva schreef:
[naam] schreef:
Ma haar gedrag , ja het is poedersuiker dat voor de 2de keer een zus van mijn vader is overleden . Ja het is poedersuiker dat mijn vader weer een probleem heeft (notabene vandaag achter gekomen , valt zo naar samen)en weer geopereerd moet worden, maar maak je gvd niet zo druk en te tetteren .

Sterkte, wat naar al die dingen in je familie :(:)

Dankje, kleine edt was nogal een typfout . Deze tante kende ik beter dan die begin van de maand overleden is,haar dichte familie mag amper afscheid nemen door het gedoe met corona

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:18

Mensen die met hun vette hoofd tegen de liftspiegel gaan staan en dan zo’n gore afdruk achter laten :r

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:20

Mars schreef:
Mensen die met hun vette hoofd tegen de liftspiegel gaan staan en dan zo’n gore afdruk achter laten :r

Heeelll erg goor... dat had ik ook altijd in het ov (toen ik nog met het ov reisde) zat daarom ook nooit aan de raamkant.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 17:37

Adelaide71 schreef:
xDenies schreef:

Kan jij ook zo slecht 'nee' zeggen?

Ja, en wordt daar in nu wel begeleid vanuit de Revalidatiekliniek maar nog twee afspraken en ik sta er alleen voor …

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:22

Werk/uitzendbureau, je kan er niks mee. Word er echt helemaal chagrijnig van. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:35

Dat mijn vriend net benzine in onze diesel heeft gegoten en er mee is gaan rijden.... |o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 18:37

Dat je wel de grens over mag om met je partner wat dan ook te doen, maar kinderen niet om een uur buiten te sporten waar 1,5 meter afstand wordt gehouden en toiletten etc gesloten zijn. Ik vind het zo onlogisch.
Diezelfde kinderen mogen straks wel de grens over en een hele dag naar school, binnen zitten en daar van toilet etc gebruik maken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:09

Black-kelpie is de ANWB al gebeld om de tank leeg te halen?
Hopelijk valt de schade mee.

Nieuw gerecht gemaakt, volg Sonja Bakker dieet.
Het was absoluut niet lekker. Wel goed voor de lijn op deze manier.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:15

luuntje schreef:

Hij wordt vanavond naar onze garage gesleept, die gaat hem leegpompen. Het is een oudere auto, dus hopelijk valt het mee met de schade, een nieuwe was nu zeker afgeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:22

black_kelpie schreef:
luuntje schreef:

Hij wordt vanavond naar onze garage gesleept, die gaat hem leegpompen. Het is een oudere auto, dus hopelijk valt het mee met de schade, een nieuwe was nu zeker afgeschreven.

Volgens mij kunnen de oudere auto's het vaak wel hebben. Wel duur geintje. Je had het beter andersom kunnen hebben.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:28

Yup... En het was ook geen litertje ofzo, de tank was helemaal leeg. Hij liep nog wel, was alleen wat aan het stotteren voordat mijn vriend hem had stilgezet. We gaan het zien. Net vorige week een paar honderd euro er tegenaan gegooid voor de APK ^)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:32

Wat balen zeg black_kelpie! Hopelijk valt het toch mee!

Hier erger ik me aan cassiëre van de supermarkt. Ik snap dat je afstand wilt houden ivm Corona, maar om nou met boodschappen te gaan sjoelen op de lopende band is een beetje overdreven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:43

black_kelpie schreef:
Yup... En het was ook geen litertje ofzo, de tank was helemaal leeg. Hij liep nog wel, was alleen wat aan het stotteren voordat mijn vriend hem had stilgezet. We gaan het zien. Net vorige week een paar honderd euro er tegenaan gegooid voor de APK ^)

Ahhh dat is echt naar. Nou even flink duimen dat het mee valt. Gelukkig zijn de brandstof prijzen mooi laag nu. En dan natuurlijk hopen dat de factuur van de garage ook mooi laag blijft hahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:11

Dat het aan een tijdje terug is geweest dat ik overspannen was, corona kwam op het moment dat ik minder zou gaan doen, maar voel me nog steeds beroerd voel, energieloos, geen motivatie, slecht slaap.