Mkango schreef:Een enigste kind zijn lijkt mij ook geen straf, maar daar hoef je niet per se enig kind voor te zijn.
Hé godver, ik las je zin en werd al helemaal blij om de grap die ik ging maken maar je maakte hem zelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brenda66 schreef:Mijn U.O. is dat ik liever een stad vol stoplichten heb, dan een stad vol rotondes.
Ik had dit laatst besproken op het werk en eigenlijk niemand deelde mijn mening, hahah. Voor rotondes moet je zo veel meer handelingen doen, dan voor een rotonde. Ik ben benieuwd of iemand deze mening met mij deelt
Cer schreef:U.O: ->
1 kind is zielig, want die moet later alles in zn upje regelen, voor de ouders. Met broers of zussen kan je het nog verdelen..
En als dat kind ook nog fulltime werkt, is dat druk.
Nou,ik ben benieuwd
chanicha schreef:Brenda66 schreef:Mijn U.O. is dat ik liever een stad vol stoplichten heb, dan een stad vol rotondes.
Ik had dit laatst besproken op het werk en eigenlijk niemand deelde mijn mening, hahah. Voor rotondes moet je zo veel meer handelingen doen, dan voor een rotonde. Ik ben benieuwd of iemand deze mening met mij deelt
Ik vind verkeersdrempels veel erger![]()
Het ligt hier op de rondweg vol met die krengen en rotondes kan je niet weleens doorrijden maar hier moet je steeds afremmen.
Brenda66 schreef:Mijn U.O. is dat ik liever een stad vol stoplichten heb, dan een stad vol rotondes.
Dilan93 schreef:Van mij mogen ze wel meer drempels neerleggen, in de polder bvb. Waar ze regelmatig met 80 kmh langs je paard scheuren. Of als ik fiets/wandel
Mars schreef:Ik vind die dokter Pol helemaal niet zo'n geweldige dierenarts en juist erg ruw/oude stempel. Mijn dier zou ik er niet heen brengen iig. De tv show ziet er ook vreselijk gescript uit, alsof het allemaal in scene gezet is.
Mars schreef:Ik vind die dokter Pol helemaal niet zo'n geweldige dierenarts en juist erg ruw/oude stempel. Mijn dier zou ik er niet heen brengen iig. De tv show ziet er ook vreselijk gescript uit, alsof het allemaal in scene gezet is.
Cer schreef:Is het niet gewoon vanwege de verhalen? en de persoonlijkheid?
(Ik heb het heel lang niet gezien.. wat doet ie niet goed dan? ja, er zijn geen -paten daar, maar verder?)
Mars schreef:Dat dat veel gedaan wordt maakt t niet okee.
Citaat:En waarom moet zo iemand dan een podium krijgen?