Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 16:50

MarcoBorsato schreef:
Waarom heb je dat soort mensen op fb? :=

Veel mensen voegen me toe vanwege de paarden. Mijn facebook is ook eigenlijk gewoon een paardenpagina :') en heeeel soms post ik wel eens een nieuwe profielfoto.

Dus vandaar dat ik dat soort mensen op mn facebook heb. Maar dat probleem lost zichzelf dus op. Want als ze butthurt zijn, blokeren ze me :P

kimberly1995

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 18:33

Ik heb nog wel een leuk, kort verhaal..

Ik was een match met een jongen en ik maakte blijkbaar een gevatte opmerking op iets van hem. Hij vroeg me toen of ik vaker gevat ben, dus ik gaf aan 'meestal wel, maar na een uur of 11 's avonds wel minder'. Gaf hij aan dat hij dat juist 's avonds/'s nachts wel kan waarderen ofzo en dat hij dan wel genoeg pogingen ging doen om me dat te leren. Blabla. Ik vroeg aan hem of hij een leraar is, waarna hij zegt 'maar ik wil wel jouw leraar zijn'. Op zich vond ik die opmerking nog wel grappig. Al met al kreeg ik er echt zo'n 'ik ga jou wel eens van alles leren en veranderen'-gevoel bij en flapte ik eruit 'ik weet niet waarom, maar ik vind je nu al irritant'.

Guess what?! Match weg!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 19:44

Hahaha, ik kan me wel voorstellen dat ie dat niet kon waarderen. _O- Maar ik kan me ook goed voorstellen dat jij hem irritant vond. :+

Edit; hier nog steeds aan het chatten. Dit weekend ook gewoon geen tijd, aangezien de kinderen bij mij zijn, maar hopelijk ergens volgende week toch een keer afspreken.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:14

Hahaha volgens mij ben jij best direct Kimberly.
Ik herken dat geïrriteerde gevoel wel. Dan houdt het gewoon op hè.

Begrijpelijk djinnie. Wel gezellig met de kids. Ga je nog wel afspreken met de tattoo gast met migraine?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:21

kimberly1995 schreef:
Ik heb nog wel een leuk, kort verhaal..

Ik was een match met een jongen en ik maakte blijkbaar een gevatte opmerking op iets van hem. Hij vroeg me toen of ik vaker gevat ben, dus ik gaf aan 'meestal wel, maar na een uur of 11 's avonds wel minder'. Gaf hij aan dat hij dat juist 's avonds/'s nachts wel kan waarderen ofzo en dat hij dan wel genoeg pogingen ging doen om me dat te leren. Blabla. Ik vroeg aan hem of hij een leraar is, waarna hij zegt 'maar ik wil wel jouw leraar zijn'. Op zich vond ik die opmerking nog wel grappig. Al met al kreeg ik er echt zo'n 'ik ga jou wel eens van alles leren en veranderen'-gevoel bij en flapte ik eruit 'ik weet niet waarom, maar ik vind je nu al irritant'.

Guess what?! Match weg!

Ah snap ik wel na zo'n opmerking :=

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:22

Zeker gezellig met de kids, Sorriso. Morgen gaan we allerlei hapjes zelf maken en dan een spelletjes/brunch middag houden. 8-)

Ik hoop inderdaad nog een keer met hem af te spreken, maar hij had onze afspraak afgezegd en zei dat ie het jammer vond, omdat ie er naar uit keek, dus ik hoop eigenlijk dat hij er nog op terug komt. Anders weet ik ook genoeg, hahaha.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:44

Sorriso schreef:

Begrijpelijk djinnie. Wel gezellig met de kids. Ga je nog wel afspreken met de tattoo gast met migraine?

Haha, ik kán inderdaad behoorlijk direct zijn. Dit gebeurde ook echt binnen de 10 berichtjes op en neer sturen. Ik gaf ook al hints, dat ik er niet zo van hou om een bepaalde hoek ingeduwd te worden. Ik had even geen zin in nog een subtiele hint. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 20:59

kimberly1995 schreef:
Sorriso schreef:

Haha, ik kán inderdaad behoorlijk direct zijn. Dit gebeurde ook echt binnen de 10 berichtjes op en neer sturen. Ik gaf ook al hints, dat ik er niet zo van hou om een bepaalde hoek ingeduwd te worden. Ik had even geen zin in nog een subtiele hint. :')

Nou niet meer als logisch als iemand je probeert te leren/verbeteren/veranderen/verweetikveelwattes....

Bah... En dan eerst denk je het is een grapje. Maar neee ze menen het echt. Tenminste mijn ex deed in het begin alsof het een grapje was. Totdat hij "begon" en je het eerst niet doorhad

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 21:13

MarcoBorsato schreef:
Waarom heb je dat soort mensen op fb? :=

Ik heb dat ook wel een paar keer gehad... Niet eens random mensen maar oud klasgenoten van de basis of middelbare school, of oud collega's . Altijd leuk contact (als er al contact was) en opeens een ' ik heb je altijd al willen doen/ expliciete emoji dingen' etc berichten via messenger. >;) Mannen zijn raar...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 00:19

Pff wat een rare luitjes heb je, zelfs bekenden op Facebook dus :p
Ik heb gelukkig nog nooit een raar berichtje of foto ontvangen op welke site of app dan ook.
Marlinde helemaal in love, leuk! Lekker genieten.
En Sorriso jouw verhaal is ook wel heel apart zeg..tjonge

Hier gaat het ook top. Sinds vorige week is het officieel iets en vandaag hebben we zijn verjaardag en afstuderen bij mijn ouders gevierd met broertje zusje zwager en babynichtje. Was echt een hele leuke avond. Zo zijn verjaardag vieren kent hij niet (komt uit afrika) dus was extra speciaal. Nu blijft hij voor het eerst het hele weekend. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb zelf ook nog een feestje, dus morgen brengt hij wat tijd door met mijn zwager. Ideaal. Ook een Afrikaan, dus dat matcht wel.
Ik ben niet snel verliefd, maar krijg nu steeds meer kriebels

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 06:44

Wat leuk, Phylos!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 16:24

Maanlicht schreef:
capopjekop schreef:
Dat is idd wel een nette reactie. Ik zou zeker eerlijk zijn als ze het zo specifiek vraagt.

Ik heb op happn een match met een graffiti artiest. Hopelijk praat hij straks terug en schrik ik hem niet af met mijn enthousiaste gebabbel. Stiekem zou een grafittidate perfect zijn. Voor wie mijn grafitti topic gezien heeft weet dat ik wel wat hulp kan gebruiken :')

Hahahaha dat zou leuk zijn!

@Monody: Hmm jammer, maar als hij je al behoorlijk overweldigde is het misschien ook niets voor jou.

Ik heb maandagmiddag een date. Heb hem via Instagram gevraagd en we hebben al een week lang dagelijks contact via spraakberichten en bellen ook regelmatig. Het voelt al onwijs goed, dus ik ben heel benieuwd, maar ook een beetje bang dat onze klik toch in het echt minder is of zo.

We zijn van plan om een stuk te gaan wandelen door het bos en daarna wat te gaan drinken. Ik hoop dat het droog is.

Jip hoe was deze date?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:23

Inmiddels hebben we elkaar meerdere keer gezien en ben ik vannacht voor het eerst blijven slapen. We zijn heel erg gek op elkaar. Had dit nooit zo verwacht, maar ik geloof inmiddels wel in liefde op het eerste gezicht.

Mensen zeiden altijd tegen me dat ik te kieskeurig was en me meer moest open stellen voor mannen die niet direct mijn type zijn, maar nu ben ik heel erg blij dat ik daar niet naar heb geluisterd.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:27

Wat leuk ML!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 13:03

<3 Maanlicht wat fijn!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 13:12

Aah superleuk!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:45

Superleuk, Maanlicht!

Ik app dagelijks met mijn tattoo match, maar we hebben nog geen nieuwe date gepland. Ik ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren. Ik kan het natuurlijk zelf voorstellen, maar dat is nog wel een erg grote drempel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 14:47

Leuk maanlicht!

Gewoon doen Djinny, wat heb je te verliezen?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:05

Wat leuk Maanlicht! Dit geeft me hoop!

En Djinnie, inderdaad, afspreken want chatten gaat uiteindelijk doodbloeden.

Ik twijfel enorm. De jongen waarmee ik 2 maanden heb gedate, heeft gevraagd of ik een weekje mee ga op vakantie.
Ik heb gezegd tegen hem dat ik er voor open sta, maar dan als FWB want een relatie zit er niet in. Hij vindt dit geen probleem zegt hij, hij wil gewoon iemand om mee op vakantie te gaan.

Alleen.. Ik twijfel omdat ik niet weet wat ik tegen mijn familie moet zeggen haha. Zij zijn wat conservatief en FWB kan ik ze absoluut niet aan het verstand brengen. Daarnaast weet ik niet of mijn collega's en baas het op prijs stellen als ik naar het buitenland ga.

Maar ik zou wel graag willen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:22

Maanlicht schreef:
Inmiddels hebben we elkaar meerdere keer gezien en ben ik vannacht voor het eerst blijven slapen. We zijn heel erg gek op elkaar. Had dit nooit zo verwacht, maar ik geloof inmiddels wel in liefde op het eerste gezicht.

Mensen zeiden altijd tegen me dat ik te kieskeurig was en me meer moest open stellen voor mannen die niet direct mijn type zijn, maar nu ben ik heel erg blij dat ik daar niet naar heb geluisterd.

Ahhhh wat fijn! Nee zoiets als te kieskeurig bestaat niet, het is liefde of het is 't niet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:32

Maanlicht schreef:

Super leuk!! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:38

Martine_R schreef:
Wat leuk Maanlicht! Dit geeft me hoop!

En Djinnie, inderdaad, afspreken want chatten gaat uiteindelijk doodbloeden.

Ik twijfel enorm. De jongen waarmee ik 2 maanden heb gedate, heeft gevraagd of ik een weekje mee ga op vakantie.
Ik heb gezegd tegen hem dat ik er voor open sta, maar dan als FWB want een relatie zit er niet in. Hij vindt dit geen probleem zegt hij, hij wil gewoon iemand om mee op vakantie te gaan.

Alleen.. Ik twijfel omdat ik niet weet wat ik tegen mijn familie moet zeggen haha. Zij zijn wat conservatief en FWB kan ik ze absoluut niet aan het verstand brengen. Daarnaast weet ik niet of mijn collega's en baas het op prijs stellen als ik naar het buitenland ga.

Maar ik zou wel graag willen..

Ik vind eigenlijk dat je collega's en baas er weinig van te vinden hebben? Ik ben net thuis van een weekje vakantie in de Alpen en daar ben ik minder in contact geweest met andere mensen dan in één dag op m'n werk. In het buitenland hoef je niet meer risico te lopen om ziek te worden dan in eigen land.

En familie.. Tsja lastig. Mijn familie is niet conservatief maar ik zou het ook lastig vinden om te zeggen dat het om een fiets buddy gaat. :') Maar je kan toch gewoon zeggen dat je met een goede vriend op vakantie gaat? Ik vind dat je dingen die je graag wilt niet moet laten voor de mogelijke mening van anderen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 15:45

Haar baas heeft echter wel een probleem als het land verandert in een risicoland en ze 2 weken in thuisquarantaine moet. Of ze moet thuis kunnen werken. Dus ik snap de afweging wel.

Kun je niet gewoon zeggen dat je met een vriend weg gaat? Van de benefits hoeven ze niet te weten toch. Op oudere leeftijd kennen ze toch al je vrienden niet meer?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:01

Als het land op oranje gaat kan ik nog terugvliegen, maar als ik er dan pas 2 dagen zit is dat wel wat jammer..

Haha ja ik heb veel contact met mijn ouders en eigenlijk maar een paar goede vriendinnen die mijn ouders ook kennen. Dus die vlieger gaat niet op. Ik zou er schijt aan moeten hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 16:06

Maar dat wil niet zeggen dat je nooit nieuwe vrienden kunt maken toch? Ik snap je overigens wel. Ik vind de mening van mijn ouders ook erg belangrijk en heb een goede band met ze. Al kennen ze niet al mijn vrienden en ik leer ook nieuwe mensen kennen. Maar als volwassen vrouw maak ik wel mijn eigen keuzes en die respecteren ze gelukkig wel. Soms moet je gewoon eens gek doen. Waarschijnlijk valt het je achteraf heel erg mee omdat je je er te druk over gemaakt hebt