MoniekJ schreef:Zit wegens ziekte en depressie in de ziektewet.. en dat dan iemand zegt dat ik dat goed geregeld heb. En ook nog zegt: Ik wil ook wel paar weken extra vakantie..
Ja dit!! Zo herkenbaar.. en iets wat je zooo niet kan gebruiken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:xDenies schreef:MoniekJ schreef:Zit wegens ziekte en depressie in de ziektewet.. en dat dan iemand zegt dat ik dat goed geregeld heb. En ook nog zegt: Ik wil ook wel paar weken extra vakantie..
Ja dit!! Zo herkenbaar.. en iets wat je zooo niet kan gebruiken.
Jep heel bekend.
Castilja schreef:Dat mijn studenten-OV volgend jaar verloopt, ik een halve ton studieschuld heb, mijn ouders niet bij kunnen springen, ik niet meer kan werken ivm contacturen van mijn studie en dus echt net tussen de wal en het schip val als het gaat om financieel hulp vanuit een fonds of iets dergelijks. Mag volgend jaar 200 per maand aan een trajectkaart van de NS betalen om naar school te komen en zit momenteel al krap.
Ineke2 schreef:Castilja schreef:Dat mijn studenten-OV volgend jaar verloopt, ik een halve ton studieschuld heb, mijn ouders niet bij kunnen springen, ik niet meer kan werken ivm contacturen van mijn studie en dus echt net tussen de wal en het schip val als het gaat om financieel hulp vanuit een fonds of iets dergelijks. Mag volgend jaar 200 per maand aan een trajectkaart van de NS betalen om naar school te komen en zit momenteel al krap.
Kun je dit niet aankaarten op school? Wellicht hebben die advies waar je aan kunt kloppen of is er financieel een potje beschikbaar waarvan ze ( een deel) jou maandelijks kunnen helpen?
ZoeyDercks schreef:Donderdag heb ik een auto-ongeluk gehad (iemand knalde achterop toen ik stil stond voor een stoplicht) en ik voel me net weer 17 zonder rijbewijs. Kan nergens heen zonder dat iemand me rondrijdt, m'n lijf werkt niet mee EN IK WIL G#DVERDOMME MN AUTO TERUG!
Volgende ergernis: dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat ie (denk ik) total-loss wordt verklaard
Steeph schreef:Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kun je èn en studentenOV meer krijgen èn en half ton schuld hebben..?