Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 04:52

MoniekJ schreef:
Zit wegens ziekte en depressie in de ziektewet.. en dat dan iemand zegt dat ik dat goed geregeld heb. En ook nog zegt: Ik wil ook wel paar weken extra vakantie..

Ja dit!! Zo herkenbaar.. en iets wat je zooo niet kan gebruiken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 05:35

xDenies schreef:
MoniekJ schreef:
Zit wegens ziekte en depressie in de ziektewet.. en dat dan iemand zegt dat ik dat goed geregeld heb. En ook nog zegt: Ik wil ook wel paar weken extra vakantie..

Jep heel bekend. -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:36

Dat mijn studenten-OV volgend jaar verloopt, ik een halve ton studieschuld heb, mijn ouders niet bij kunnen springen, ik niet meer kan werken ivm contacturen van mijn studie en dus echt net tussen de wal en het schip val als het gaat om financieel hulp vanuit een fonds of iets dergelijks. Mag volgend jaar 200 per maand aan een trajectkaart van de NS betalen om naar school te komen en zit momenteel al krap. ;(

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:25

Als iemand nog behoefte heeft aan een aggressieve en overijverige baarmoeder: gratis af te halen in Den Haag. Wel even zelf een mes enzo meenemen %)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:31

Nop die heb ik vannacht zelf om half 5 gekregen :') Daardoor werd de pup wakker want ik ging naar beneden (pilletje innemen enz). Dus die toen uiteindelijk maar lekker mee naar boven meegenomen en voor het eerst dat ze er is uitgeslapen tot half 9!! - toen werd de middelste hond wakker, beetje jammer. :P

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:35

Dat ik me al ruim een week op en af heel ziek voel maar er niets echt door komt. Gisterenavond voelde het alsof ik m'n bed ging onder kotsen en vandaag voel ik me weer top. Zo gaat het al de hele week |o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:48

Marcella schreef:
xDenies schreef:
MoniekJ schreef:

Jep heel bekend. -O-

Dikke knuffel voor jullie allen :(:) Mensen hebben gewoon niet het recht om over iemand te oordelen.

------

Mijn laatste stukje frikandelbroodje is opgegeten door de katten. Ik hoop dat het ze gesmaakt heeft -O- :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:54

Nog steeds buikpijn (zou kunnen komen door de rotzooi van mijn bijholtes wat in de maag kom) en voorhoofdpijn (chronisch ontstoken bijholtes). Tel daarbij dat het rotweer is, maar wel naar de moestuin moet om de kippen te doen. -O-

Enige voordeel daarvan is eieren rapen. :')

Nayomie je mag wel een frikandel komen halen (grote voordeel doos) hoor alleen brood lig nog in de vriezer en nog niks eruit liggen. :j Hoewel ik ook vers brood zou kunnen bakken meel zat liggen (wel mais broodmeel). :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:15

Donderdag heb ik een auto-ongeluk gehad (iemand knalde achterop toen ik stil stond voor een stoplicht) en ik voel me net weer 17 zonder rijbewijs. Kan nergens heen zonder dat iemand me rondrijdt, m'n lijf werkt niet mee EN IK WIL G#DVERDOMME MN AUTO TERUG!

Volgende ergernis: dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat ie (denk ik) total-loss wordt verklaard :(

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:16

De zon. 32° is niet meer leuk. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:39

Castilja schreef:
Dat mijn studenten-OV volgend jaar verloopt, ik een halve ton studieschuld heb, mijn ouders niet bij kunnen springen, ik niet meer kan werken ivm contacturen van mijn studie en dus echt net tussen de wal en het schip val als het gaat om financieel hulp vanuit een fonds of iets dergelijks. Mag volgend jaar 200 per maand aan een trajectkaart van de NS betalen om naar school te komen en zit momenteel al krap. ;(

Kun je dit niet aankaarten op school? Wellicht hebben die advies waar je aan kunt kloppen of is er financieel een potje beschikbaar waarvan ze ( een deel) jou maandelijks kunnen helpen?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:44

Ineke2 schreef:
Castilja schreef:

Kun je dit niet aankaarten op school? Wellicht hebben die advies waar je aan kunt kloppen of is er financieel een potje beschikbaar waarvan ze ( een deel) jou maandelijks kunnen helpen?

Probeer ik inderdaad te doen, alleen de decaan geeft aan dat er alleen fondsen zijn als je ook geen recht meer hebt op de lening. Dat is na 7 jaar. Ik zou het volgens de regels en de boekjes allemaal moeten redden 'want je kunt nog lenen' maar het ligt helaas gecompliceerder. Heb ook geen recht op een aanvullende beurs omdat mijn ouders genoeg verdienen, alleen als ze financieel niet helpen... :+ Haha. Help.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:47

Ik ben boos op de verzekering omdat ze me verkeerd hebben voorgelicht en ik nu opeens eigen risico moet betalen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 12:48

Aankloppen bij de gemeente dan proberen? Ik noem maar opties hoor.
Het is allemaal bureaucratisch en dus geduld hebben met al die regels en dingetjes.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:02

Ik ga als ik er de tijd voor heb DUO even benaderen of ik niet toevallig iets over het hoofd zie, en ja god anders misschien inderdaad de gemeente. Dank voor je tips! :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:06

Castilja schreef:
Ik ga als ik er de tijd voor heb DUO even benaderen of ik niet toevallig iets over het hoofd zie, en ja god anders misschien inderdaad de gemeente. Dank voor je tips! :)

Succes +:)+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:08

Shell v-power met co 2 neutraal, houd toch op :r

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:09

Esaqar schreef:
De zon. 32° is niet meer leuk. :')

Ruilen ? :Y)

Erger mij aan de kou. Heb weer eens staan vrijwilligen en moest als parkeerwachter :') niks te doen door het weer en veel regen en wind 8)7

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:10

Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kun je èn en studentenOV meer krijgen èn en half ton schuld hebben..?

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:14

ZoeyDercks schreef:
Donderdag heb ik een auto-ongeluk gehad (iemand knalde achterop toen ik stil stond voor een stoplicht) en ik voel me net weer 17 zonder rijbewijs. Kan nergens heen zonder dat iemand me rondrijdt, m'n lijf werkt niet mee EN IK WIL G#DVERDOMME MN AUTO TERUG!

Volgende ergernis: dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren omdat ie (denk ik) total-loss wordt verklaard :(

Fffff sterkte! Ik hoop dat jij niks hebt!,
Ik erger me aan mezelf. ;(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:27

Steeph schreef:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe kun je èn en studentenOV meer krijgen èn en half ton schuld hebben..?

Oh dat is niet zo ingewikkeld hoor. Ik zit momenteel in mijn vijfde studiejaar, hiervoor twee eerdere propedeuses (eerste jaren) gedaan van andere studies. De derde studie was raak. Wilde daar altijd al heen, maar met plek voor 19 mensen van de 800 auditanten is dat vrij lastig. Uiteindelijk toch gelukt, maar ik studeer dus 6 jaar in totaal. Omdat mijn ouders financieel niet helpen en ik aanwezigheidsplicht heb van 09:00-18:00 ben ik genoodzaakt het maximale te lenen om rond te komen omdat ik maar 1 dag per week kan werken. Ik woon in een andere stad dus een bijbaan doordeweeks gaat niet. Nou, dit allemaal. Je hebt maar 5 jaar recht op studenten OV en volgend jaar vervalt hij dus. 4 Jaar vol lenen zorgt voor een studieschuld van een halve ton. ;)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:40

Pandameisje schreef:
Sheehan schreef:

Welke show als ik vragen mag? :)

ik stuur je morgen even berichtje via pb .

Heb nog niks binnen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-19 17:02

Kwaliteit van aangeleverd werk door groepsleden. Doen ze het eindelijk, is het een grote zooi.

Onder andere:
- Zinnen van 3 kilometer lang die niet te volgen zijn;
- Paginanummering die ook op het voorblad staat;
- Gigantische taalfouten (o.a. spreektaal en de/het fouten); en
- Opmaak van het document.

Ik weet dat ik eerstejaars ben en dat mijn eigen lat hoog ligt maar -O- ik had toch wel iéts meer dan dit verwacht, als ik eerlijk moet zijn. Groepslid had het document als af aangeleverd, heb feedback gegeven en daarna kreeg ik het opnieuw binnen en ben ik alsnog 2 uur bezig geweest met alles recht te trekken.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:20

Zie nu pas dat ik om 11:00 uur een berichtje kreeg van werk of ik even wilde bellen. Het is zondag, zoek het zelf uit, dinsdag ben ik weer aanwezig, doei :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:23

Dat ik blijkbaar weer wat verkeerd heb gedaan bij mijn dochter. Maar ja, wat hé :? Aller sinds iets waar een kind van 14 maand boos over kan zijn...