Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:11

Relaxed schreef:
Ailill schreef:
Klopt ja, no hard feelings.

Soms vind ik je echter iets minder tof, zoals toen in dat topic en nu hier. Krijg een beetje het gevoel dat je iemand anders voor banketstaaf probeert te zetten, het is i.i.g. geen oprechte interesse jegens LL.

Sorry, maar hier moet ik even op reageren.. Ga jij nu iets zeggen over oprechte interesse? Met minimaal meelezen, slechts op een handjevol mensen reageren en veel egoposts? :')
Klopt, dat lees je goed.

Waar ik over viel is het feit dat iemand hier nu op een wijze weg wordt gezet die niet tof is, of dit nu waar is of niet laat ik in het midden. Juist door mee te lezen weet ik dat er hier mensen aanwezig zijn die een stuk meer uitvreten dan LL en dat is wat mij betreft echt dikke prima. Maar ga dan niet een ander lopen bashen om zoiets, zo triest.

Ik wist overigens niet dat het hier verplicht is om alles bij te lezen en iedereen een reactie te geven?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:11

He wat een gezelligheid hier.

Klote MarlindeRooz..ik ging 2 weken na relatie van 10 jaar op tinder uit nieuwsgierigheid en omdat ik nogal bleu was en no idea had van wat men deed op tinder. Prima manier om je gedachten even te verzetten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:13

MarlindeRooz schreef:
Relatie van 2,5 jaar helaas. :)

:(:) :(:)

Ik denk dat per persoon verschillend is wanneer ze weer op Tinder gaan, en ook hoe je uit een relatie komt. Als het in goed overleg is gegaan en je bent er niet volslagen kapot van, dan is het denk ik makkelijker om eerder op Tinder rond te neuzen dan dat je eerst een week huilend en wijn drinkend in bed ligt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:13

Jibbel schreef:
He wat een gezelligheid hier.

Klote MarlindeRooz..ik ging 2 weken na relatie van 10 jaar op tinder uit nieuwsgierigheid en omdat ik nogal bleu was en no idea had van wat men deed op tinder. Prima manier om je gedachten even te verzetten.
Niet mijn bedoeling geweest.

Hier duurde Tinder even, best wel lang eigenlijk. Een van m'n zussen is net 2 maanden single, na 16 jaar te zijn samen geweest en ze zit voor de fun, op Tinder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:20

Ailill schreef:
Klopt, dat lees je goed.

Waar ik over viel is het feit dat iemand hier nu op een wijze weg wordt gezet die niet tof is, of dit nu waar is of niet laat ik in het midden. Juist door mee te lezen weet ik dat er hier mensen aanwezig zijn die een stuk meer uitvreten dan LL en dat is wat mij betreft echt dikke prima. Maar ga dan niet een ander lopen bashen om zoiets, zo triest.

Ik wist overigens niet dat het hier verplicht is om alles bij te lezen en iedereen een reactie te geven?

Dat zeg ik ook nergens, alleen wel bijzonder dat jij het dan over oprechte interesse hebt ;)
En volgens mij wordt LL hier niet weggezet als iets niet tofs? Want wat is er mis mee als iemand alleen sex zoekt? ;) Zij maakt er zelf iets negatiefs van, nergens voor nodig :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:21

lieveli schreef:
Ach man je komt gewoon drama zoeken omdat ik vind dat we verschillend zijn. Drama drama drama.
Lee, dat jij er een ander topic bij moet halen is prima. Dat ligt daar. Jij vulde mijn normen en waarden in en, zoals ik daar ook al zei, daar hou ik niet van.

Wat er hier nu gebeurt vind ik ook niet tof. Normaal hangt er een heel fijne sfeer, open, elkaar in hun waarde laten, er voor elkaar zijn en opbeuren. Toch, net zoals toen bij Robijn, krijg ik soms bij het lezen van berichten het vermoeden dat ze niet oprecht zijn. Dat kreeg ik nu weer, d'r hangt een bepaald ondertoon aan en die vind ik niet prettig.

Maar goed, ik lees net dat ik zelf ook niet oprecht overkom, dus blijkbaar moet ik m'n mond houden :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:22

Ik had een verkeerd beeld bij haar, meerdere blijkbaar. Rechtgezet, prima.

Maar jij Patrick, speelt nu de dramaqueen omdat ik heb gezegd dat onze normen en waarden verschillen en om de één of andere reden heeft dat je getriggerd en ja dat vind ik buitengewoon hilarisch maar kom op.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:23

Relaxed schreef:
Ailill schreef:
Klopt, dat lees je goed.

Dat zeg ik ook nergens, alleen wel bijzonder dat jij het dan over oprechte interesse hebt ;)
En volgens mij wordt LL hier niet weggezet als iets niet tofs? Want wat is er mis mee als iemand alleen sex zoekt? ;) Zij maakt er zelf iets negatiefs van, nergens voor nodig :n
Laat ik het dan zo zeggen: Ik betwijfel heel sterk of die oprechte inderdaad aanwezig was. Sterker nog, ik heb sterk het vermoeden dat dit was om iemand te bashen. Niet mijn ding en zul je mij ook zeer zeker niet zien doen.

Niemand zou zich binnen dit topic jegens een ander hoeven te verdedigen en dat zie ik nu dus wel gebeuren.

En nee, LL maakte er niet zelf iets negatiefs van. Dit was een reactie op, wezenlijk verschil.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:25

lieveli schreef:
Ik had een verkeerd beeld bij haar, meerdere blijkbaar. Rechtgezet, prima.

Maar jij Patrick, speelt nu de dramaqueen omdat ik heb gezegd dat onze normen en waarden verschillen en om de één of andere reden heeft dat je getriggerd en ja dat vind ik buitengewoon hilarisch maar kom op.
Fijn dat het is rechtgezet.

Prima Lee, blijf dat vooral denken. Het kan me werkelijk waar geen ene moer schelen of wij op elkaar lijken of niet. Waar het mij, nogmaals, om gaat is dat iemand zaken voor mij in gaat vullen. Jij weet echt niets van mijn normen en waarden, doe er dan ook geen uitspraken over.

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:26

Joh jongens houd deze discussie gewoon even buiten dit topic. Doe het per PB ofzo, of als je daar geen zin in hebt: gewoon niet.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:29

~~}>

Meelezer hier sterkte MR ik heb toen na een relatie van 5 jaar na een paar weken tinder geïnstalleerd vooral voor het vermaak en domme gesprekken. Half jaar later vriend tegen gekomen en daar nu 3,5 jaar mee samen

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:49

Nou inderdaad.. gewoon via PB of niet, heeft geen enkele zin dit.

Denk dat veel mensen na een break ook snel gaan tinderen voor vermaak en evt wat egostreling :D beetje hersenloos swipen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:54

Maar wees dan op Tinder wel eerlijk naar je matches, dat je er uit verveling zit.. Ik had 2 weken terug een leuke date, maar tijdens de date gaf hij aan dat het te snel kwam. Daarna nog wel contact gehouden en ik vind het dan wel echt heel jammer dat hij er nog niet aan toe is :n

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:56

Relaxed schreef:
Maar wees dan op Tinder wel eerlijk naar je matches, dat je er uit verveling zit.. Ik had 2 weken terug een leuke date, maar tijdens de date gaf hij aan dat het te snel kwam. Daarna nog wel contact gehouden en ik vind het dan wel echt heel jammer dat hij er nog niet aan toe is :n

Misschien kwam hij er pas achter toen hij het meemaakte zegmaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:58

Ja klopt hoor, dat heeft hij ook wel aangegeven :j Maar ik vind het wel jammer.. En dat ik hem dan gisteren weer op tinder tegenkom snap ik ook niet echt :+

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:00

Ooh haha nee dat helpt niet echt mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:03

Hij was heel erg aan het aantrekken en afstoten erna, toch steeds twijfel.. Hij zegt me leuk te vinden, maar durft niet eens een 2e date te doen (alsof hij hierna al moet beslissen of we gaan trouwen :') ) Ik ben maar gestopt met appen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:06

Exitium schreef:
MarlindeRooz schreef:
Relatie van 2,5 jaar helaas. :)

Zijn jullie uit elkaar? :oo

Ja. :)

Ik ga doen wat voor mij goed voelt. Voorlopig wil ik eigenlijk alleen maar bij hem zijn maar mijn verstand weet dat dit niet goed is.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:20

Sterkte MarlindeRooz.. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang het duurde. M’n ex zat na een week op tinder, dat duurde bij mij wel iets langer.
Pas doen als je er zin in hebt!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:40

Marlinde, sterkte.
Ik heb 1 oktober mijn huwelijk stopgezet. Rond maart ben ik serieus op tinder rond gaan kijken.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:54

Sterkte Mar :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:56

Ex fwb zit me weer te liken op tinder, terwijl we toch met flinke bonje zijn geëindigd.. zijn mannen dan soms echt zo simpel? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:58

Hoort hij niet tot de groep die alles naar rechts swipt en pas later kijkt of er wat tussen de matches zit

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:01

Relaxed schreef:
Ex fwb zit me weer te liken op tinder, terwijl we toch met flinke bonje zijn geëindigd.. zijn mannen dan soms echt zo simpel? :')
Hoe weet je dat dan als je hem niet ook liked :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:02

Relaxed schreef:

Ja. Sowieso ja. :')