Relaxed schreef:Klopt, dat lees je goed.Ailill schreef:Klopt ja, no hard feelings.
Soms vind ik je echter iets minder tof, zoals toen in dat topic en nu hier. Krijg een beetje het gevoel dat je iemand anders voor banketstaaf probeert te zetten, het is i.i.g. geen oprechte interesse jegens LL.
Sorry, maar hier moet ik even op reageren.. Ga jij nu iets zeggen over oprechte interesse? Met minimaal meelezen, slechts op een handjevol mensen reageren en veel egoposts?
Waar ik over viel is het feit dat iemand hier nu op een wijze weg wordt gezet die niet tof is, of dit nu waar is of niet laat ik in het midden. Juist door mee te lezen weet ik dat er hier mensen aanwezig zijn die een stuk meer uitvreten dan LL en dat is wat mij betreft echt dikke prima. Maar ga dan niet een ander lopen bashen om zoiets, zo triest.
Ik wist overigens niet dat het hier verplicht is om alles bij te lezen en iedereen een reactie te geven?

beetje hersenloos swipen
Maar ik vind het wel jammer.. En dat ik hem dan gisteren weer op tinder tegenkom snap ik ook niet echt