Mooie jurk San, waar haal je ze vandaan? Denk topvintage oa?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xFioon schreef:Leuke outfit met dat blauw liesje!
Leuk setje jester, leuk uitgezocht door je moeder en lief.
Je kan het panterprintje goed hebben dizzy, vond vooral de outfit met broek leuk!
Mooi dat zwart witte jurkje friemel
Leuke outfit princeamos, staat je goed!
Ik hou ook niet zo van gatenbroeken, maar de outfit staat goed bij elkaar danique en je kan het hebben!
Chique outfit dreamer, mooi!
San en resistance allebei mooie jurkjes!
Outfitje zaterdag:
[ [url=m/MvyQNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfitje gister:
[ [url=m/xmbAQi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag:
[ [url=m/0FSZ0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui schreef:Ik doe dit aan...
[ [url=m/u7VrHu.png]Afbeelding[/url] ]
Of dit....
[ [url=m/SycQ8e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij dat streepjes shirt zie je wel heel erg zweet, en dat vind ik naar. Ik begin wel pas om 1 uur dus het heetste van de dag. Dus wellicht is de roze beter... ik wilde mijn rokje niet aan doen omdat het deze week nog veel warmer wordt. Maar misschien moet ik dat maar wel doen.. juist omdat ik vandaag maar 3 uurtjes op school zit en het dus nog nog nog warmer word en ik dan zit met een rokje wat steeds opkruipt? Als ik mijn rokje aan doe wordt het weer met hetzelfde hemdje denk ik.
[ [url=m/qMw8tE.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Trui 2de is ook mijn favoriet al vind ik ze beide leuk!
Emma, toch vind ik die schoenen er niet gek onder staan, zou t shirtje er wellicht wel een héél klein stukje uit trekken zodat ie wat meer poft zeg maar
Het zou vandaag 28 graden worden en hoewel ik altijd lange mouwen draag of 3 kwart dacht ik vandaag lekker zomers te gaan. Intens veel spijt van ik heb t zo ontiegelijk koud
[ [url=m/zkmfN6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben sowieso niet meer zo van deze jurkjes, ze kruipen enorm op, die van topvintage enzo blijven gewoon zitten... iemand ervaring met paperdolls? Schijnt erg klein te vallen.. maar ze zijn zo gaaf!!
_Friemel schreef:Trui 2de is ook mijn favoriet al vind ik ze beide leuk!
Emma, toch vind ik die schoenen er niet gek onder staan, zou t shirtje er wellicht wel een héél klein stukje uit trekken zodat ie wat meer poft zeg maar
Het zou vandaag 28 graden worden en hoewel ik altijd lange mouwen draag of 3 kwart dacht ik vandaag lekker zomers te gaan. Intens veel spijt van ik heb t zo ontiegelijk koud
Ben sowieso niet meer zo van deze jurkjes, ze kruipen enorm op, die van topvintage enzo blijven gewoon zitten... iemand ervaring met paperdolls? Schijnt erg klein te vallen.. maar ze zijn zo gaaf!!
_San87_ schreef:_Friemel schreef:Trui 2de is ook mijn favoriet al vind ik ze beide leuk!
Moooooi!
Ik bestel alleen nog maar bij Succubus. Paperdolls ken ik niet.
maava schreef:Ik kon geen "style tips" topic vinden, en weet niet of het hier ook mag, maar ik wil graag jullie advies.![]()
[ [url=m/McOMMB.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/6AT25V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek leuke schoenen voor onder mijn diploma uitreiking broek https://ibb.co/isXJPo, die ik normaal ook wil dragen.
Nu lijke deze schoenen mij er leuk onder, maar de zus van me vriend zegt "bij deze schoenen kan je alleen strakke broeken aan, ga eerder voor de "sandaaltjes" die je eerder aan had." https://ibb.co/c9aoPo
Maar die vind ik helemaal niet bij mij passenStaan wel leuk maar ik ben eerder een stoer meisje. Zal ik verder opzoek gaan of kan je dee laarsjes wel aan bij wijde broeken ed? Ik draag ook veel skinny jeans, maar wil wel wat multifunctioneels haha.
Dewirox die broek ziet er heerlijk uit, is die ook zacht?