Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:27

Robijntjah schreef:
Ik swipe niet meer ;)

Ik denk dat ik wel naar date z'n verjaardag ga vandaag :oo

Leuk toch!
Ik ben vanaf dinsdag een week alleen samen met mijn broer omdat m’n vader en broertje op vakantie gaan. Maar ik zei ook al tegen m’n beste vriendin en Kevin dat ik niet alleen voor mezelf ga koken dus hij komt woensdag bij me eten. :j

Blue_flower

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:27

Ik had net een op tinder die echt helemaal in mijn straatje past. Toen hadden we het over wat we zoeken op tinder. Hij zei: iemand om mee te knuffelen.
Waarop ik zei: dan kun je ook een knuffelbeer kopen.

En nu is mijn match weg... flauw

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:53

Blue_flower schreef:
Ik had net een op tinder die echt helemaal in mijn straatje past. Toen hadden we het over wat we zoeken op tinder. Hij zei: iemand om mee te knuffelen.
Waarop ik zei: dan kun je ook een knuffelbeer kopen.

En nu is mijn match weg... flauw

Hoezo flauw? Hij gaat nu een knuffelbeer kopen. Heb je notabene zelf aangeraden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:09

_O- het komt wel een beetje afwijzend over zoals je het vertelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:45

I did it!

Was heel even doodzenuwachtig voor ik naar binnen ging. Ooms en tantes en ouders en zus en aanhang. Voelde me ook redelijk bekeken hahaha.
Maar was al heel snel lekker op m'n gemak en laatste 2 uurtjes nog met r en z'n ouders buiten gezeten. Hij checkte Super lief of bepaalde onderwerpen ok voor me waren om het over te hebben en kroelde gewoon fijn door m'n haar waar iedereen bij zat.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 03:10

lieveli schreef:

Oeps... het was als een geintje bedoeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:00

Blue_flower schreef:
lieveli schreef:

Oeps... het was als een geintje bedoeld.

Ahh hij was het gewoon niet joh.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 09:31

Ik heb m'n Tinderdate zojuist gedumpt. Het was best wel raar van het weekend. Ik had hem nog wel een kans willen geven, maar het heeft eigenlijk ook geen zin. Vrijdagavond was ik naar een evenement bij ons in het dorp waar hij ook heen zou gaan. Uiteindelijk bleef hij in de kroeg zitten en daar ben ik toen het evenement afgelopen was ook naar binnen gegaan. Ik ging met mijn vriendinnen aan een tafeltje zitten, hij zat aan de bar. Ik zei hoi en that's it. Maar hij had verwacht dat ik aan hem kwam hangen ofzo, maar zo ben ik niet en al helemaal niet als ik met vriendinnen ben.

Nou zijn vrienden waren me dus gigantisch aan het checken. Dat vond ik al ongemakkelijk. Dus hij stuurde me via de app 'saai dat je daar gaat zitten'. Dus ik zeg ik hoor bij deze mensen. Toen ging hij dus ineens weg. Gewoon zonder iets te zeggen naar buiten, dus ik ook die kant op want daar was het toilet. Sprak een van die vrienden me aan, ik kende hem al. Nou toen ging hij er ook een beetje bij staan, maar meer dan drie woorden kwamen er eigenlijk niet uit. Hij zei weer dat ie het raar vond dat ik niet bij hem kwam staan en toen zei ik dat hij nog wel even mee bij mij en m'n vriendinnen kon zitten. "Nee dan ga ik naar huis", antwoordde hij. Nou wij gingen ook naar onze fiets en daar kwam hij ook nog bij staan zonder iets te zeggen en toen zei hij ineens doei en toen ging hij.

Kreeg ik later een appje: "Mag ik vragen aan jou wtf was dit nou zo afstandelijk zelfs na 1 keer afspreken" (zijn taalgevoel is ook niet wat het moet zijn :+ ). Dus ik zei dat hij ook afstandelijk deed en ik gewoon niet zo'n aanhankelijk type ben. Toen zei hij dat hij dat merkte en niet tussen mijn vriendinnen wilde komen. Nou ik vond het maar vaag en had het idee dat hij wilde dat ik alleen met hem meeging, maar ik laat mijn vriendinnen dus niet zomaar achter. Mijn vriendinnen vonden hem ook al claimerig.

Zaterdag kwam hij dus weer naar dat evenement en heb ik me een beetje verstopt :+ Hij stond met zijn vrienden (weer andere vrienden) letterlijk twee meter verderop en toen hij wegliep waren ze me weer aan het keuren, aan het knikken naar me en staken ze zelfs hun duim op? >;) Dus toen ben ik me letterlijk gaan verstoppen. Blijkbaar liep hij toen een keer of 5 door mijn vriendinnengroep heen, vonden ze ook erg raar.

Al met al werd hij na 1 date al een beetje heel erg claimerig. We zaten dus al sowieso niet op één lijn qua kinderen, maar dat maakte hem blijkbaar niet uit want ik was een mooie trofee om aan zijn vrienden te showen. Nou daar werk ik dus niet aan mee hè. Als hij nou echt super knap was geweest dan had ik er nog om kunnen lachen, maar al die kleine dingen doen hem wel de das om. Totaal niet op hetzelfde niveau. Hij stuurde gisterenavond dat hij me graag nog een keer wil zien maar ik heb gereageerd dat het niet gaat werken. Zijn vrienden waren vrijdag trouwens ook nogal vrouwonvriendelijke opmerkingen aan het roepen naar me. Lekker kansloos was het. Ik zoek maar weer verder :+

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 09:51

Ooh bah wat een afknapper Renee! Dat je even bij elkaars vrienden zit na een date of 5-6 dat snap ik, maar na 1 date kan hij dat toch niet verwachten? Bovendien had hij dat ook lief kunnen vragen of je even kwam en je niet verwijten dat het saai is dat je daar zit. Het komt over als een respectloze kerel die wil opscheppen. Groot gelijk dat je die afkapt.

Wat leuk Robijntjah! Daar verloopt alles vlotjes zo te zien.

Zijn er nog leuke dates geweest dit weekend?

Ik heb een fijn weekend gehad met de skireisjongen, weer samen geweest van vrijdagavond tot zondagavond. We zijn samen op jumping geweest, hij heeft me helpen losrijden en mijn moeder heeft zijn ouders ontmoet. Dat klikte heel goed. :) Wij zetten dan wel babystapjes, maar blijven toch vooruit gaan en verder naar elkaar toegroeien

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 09:54

Wtf wat een sneu persoon joh Renee. :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:10

Wat een rare gast Renee! Next :evaw:

Wat leuk dat jullie nu ook steeds dichterbij komen Florence! Het was nog niet helemaal officieel toch?

Donderdag is mijn vriend bij mij gekomen, mijn ouders ontmoet en blijven slapen. Dat ging allemaal wel goed geloof ik! Vrijdagavond ben ik naar hem gegaan tm zaterdagmiddag en heb ik ook zijn opa en oma (komen van ver, dus waren er het hele weekend) en zijn beste vriend ontmoet. Had het er toen over dat ik morgen zou gaan klussen bij een vriendin, en toen bood ie ook al aan om te helpen, dus dat was super attent!
Soms is het wel lastig om elkaar langer te zien omdat ik komende tijd alle weekenden werk en hij doordeweeks, maar we vinden er ook telkens wel wat op. Vinden het beide ook fijn van elkaar dat we ook onze eigen dingen blijven doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:11

Bijzondere acties. Zou ik ook snel klaar mee zijn :=
Dat je ff met elkaar kletst prima maar zo claimerig, nee bedankt!

Fijn Florence, klinkt als een geslaagd weekend.

Vanavond komt R. naar mij en blijft slapen. Ff samen z'n verjaardag vieren :o

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:42

Waar halen jullie de heren soms vandaan.. wat een figuur zeg :')

Goed teken toch Daniëlle, ben je niet zo snel te vinden in "help mijn man is klusser" :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:50

Jeej Renee, wat een mafkees! Dat je überhaupt nog een 2e x hebt afgesproken :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:55

Nou dat heb ik dus niet, hij was gewoon op dat evenement. Net zoals het hele dorp :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:13

Ooh sorry, niet goed gelezen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:22

_Reneee schreef:
Nou dat heb ik dus niet, hij was gewoon op dat evenement. Net zoals het hele dorp :+

Kermis? Wat een toeter van een vent :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:24

Haha nee, maar wel iets waar ook gewoon het hele dorp op afkomt. Ergens is het ook sneu, hij was gewoon heel trots dat hij met mij op date was geweest. Hij had het van te voren ook al zijn hele familie verteld :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:26

Oh goodness, NEE. Wat fout :') Ik heb eens op een 2e date gehad dat hij gebeld werd door z'n moeder die ook deed alsof we een relatie hadden.

ZJOEF! En weg was ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:30

Ow wow de hele familie melden dat je een date hebt is wel wat uh wanhopig :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:40

Ja gelukkig verklaren jullie me niet voor gek :') Anders krijg ik nog spijt haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:42

Nee echt niet, zo'n onvolwassen knul die zo aan je hangt en trekt. Ik ken je niet maar ik schat zo in dat het niks voor jou is. Het heeft ook wel echt iets wanhopigs om na 1 date het zo wereldkundig te maken in je kringetje.

Behalve als ik het doe trouwens.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:47

lieveli schreef:
Behalve als ik het doe trouwens.

:')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:48

Ja nee, ik had het getypt en toen besefte ik dat ik, nadat mijn man had ontmoet, mijn tante heb gebeld om te zeggen dat ik de man van mijn leven had ontmoet. Dus voor mij geldt een uitzondering.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:49

Wauw daar zou ik ook weg bij zijn :')

Nu is het zo dat mijn date van zaterdag echt stil is :') we hebben wel nummers uitgewisseld maar jeetje, dus weet niet of ik nog wel op die date wil :Y)