Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:00

Ik date eigenlijk ook alleen maar gasten die ouder zijn dan ik. Het kleinste leeftijdsverschil dat ik ooit heb gehad was een jongen die twee maanden ouder was dan ik, en dat was ook gelijk een flink drama. Ik date nu een (niet-Tinder) jongen die een paar jaar ouder is en gewoon in een eigen appartement woont en een grotemensenbaan heeft. Vind dat echt een verademing eigenlijk :o

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:09

Emmaa_ schreef:
Ik date eigenlijk ook alleen maar gasten die ouder zijn dan ik. Het kleinste leeftijdsverschil dat ik ooit heb gehad was een jongen die twee maanden ouder was dan ik, en dat was ook gelijk een flink drama. Ik date nu een (niet-Tinder) jongen die een paar jaar ouder is en gewoon in een eigen appartement woont en een grotemensenbaan heeft. Vind dat echt een verademing eigenlijk :o

Kan ik me heel goed voorstellen.
Ik heb ook niet zo'n moeite met leeftijdsverschil eigenlijk, maar wel liever ouder dan jonger :')
Ook gewoon omdat ik zelf vrij zelfstandig ben en iemand die nog nooit op eigen benen heeft hoeven staan is dan gewoon te anders van hoe ik ben over het algemeen.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:37

Jildau schreef:
Procent schreef:
Hier nog een Tinder relatie :D

Tijdje geleden hier in dit topic mijn laatste bericht geplaatst (begin juli) en ik lees vanaf het begin al mee...
Laatst na de zoveelste date eens gepraat over wat we nu zijn... ''Ja euh... Dan hebben we iets met elkaar he... <3 '' ... :') Het ging lekker subtiel... Maar, k ben helemaal blij nu en kan weer rustig ademhalen ipv die onzekerheid :')

Oh heerlijk! Hoop dat het bij mij binnenkort ook zo gaat. Vind vooral de vragen van de omgeving vervelend. :')

Ja klopt! Dat vond ik ook! Daardoor ging ik over analyseren en werd k juist onzeker. Nu ben ik veel rustiger en geniet ik ervan :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:39

Leeftijdsverschil vind ik niet zo spannend, ik vind levensfase belangrijker. Ik zou nou niet een student willen daten bijvoorbeeld. Hij op kamers, ik al bijna 6 jaar eigen woning, enorm drukke baan etc. Naahh :+ Maar beetje gelijk niveau qua ontwikkeling en intelligentie vind ik ook wel prettig. Hoeft heus niet ook een master op zak te hebben, maar iemand waar je ook mee kan praten zonder dat hij brult dat elke vluchteling crimineel is etc vind ik toch wel... aangenaam :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:54

Ben je nog druk met daten berdien?
Je schrijft er nog weinig over.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:58

Klopt, date ook eigenlijk niet/heel weinig. Er spelen wat dingen, waardoor mijn hoofd er niet echt naar staat. Kan net aardig doen tegen mensen die ik ken/collega's/klanten, maar me superleuk voordoen voor een onbekende.. Nope. Niet nu :) Komt wel weer. Ex was hier wel deze week, maar daar kan ik gewoon een avond tegenaan kruipen zonder dat ik heel tof hoef te doen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:57

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:00

Berdien schreef:
Leeftijdsverschil vind ik niet zo spannend, ik vind levensfase belangrijker. Ik zou nou niet een student willen daten bijvoorbeeld. Hij op kamers, ik al bijna 6 jaar eigen woning, enorm drukke baan etc. Naahh :+ Maar beetje gelijk niveau qua ontwikkeling en intelligentie vind ik ook wel prettig. Hoeft heus niet ook een master op zak te hebben, maar iemand waar je ook mee kan praten zonder dat hij brult dat elke vluchteling crimineel is etc vind ik toch wel... aangenaam :))

Inderdaad! Beetje op dezelfde golflengte zitten, is wel zo fijn :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:33

20-29 vind ik ook niet zo shockerend
Wij verschillen ook 6 jaar. Ik 22 en hij 28 gaat prima.
Hier is het wel dat hij werkt en ik studeer maar gaat prima hoor ik ben geen losbollige student en we gaan binnenkort samenwonen. Zitten ook prima op een golflengte verder.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:29

Furrow schreef:
Thenexttry schreef:
Ik geloof dat het bij mij niet gaat werken -O-

Waarom gaat het niet sturen

Ik moet jullie nog een pb sturen, vandaag eindelijk vrij zijn zo een zware dagen geweest. -O-

Ik heb jou even een PB gestuurd :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:33

Leeftijd is maar een getal, je moet je pas zorgen gaan maken wanneer het leeftijdsverschil echt niet blijkt te werken maar niet uit voorhand al.

Ik heb vanavond een date met iemand die kleiner is dan ik. Ja ik had het graag anders gezien maar wie weet is hij de man van mijn dromen.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:35

Bij mij is hij 7 jaar ouder, maar geloof dat mijn gedachtegang toch iets meer volwassen is.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:43

Ja klopt, verder ben ik een 30 jarige student en werk ik een beetje. Ook niet simpel om dan iemand te vinden

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:23

Mijne is 2 jaar jonger en nu aan het afstuderen, terwijl ik derdejaars ben. Wel een leeftijdsverschilletje dus, maar wel in dezelfde fase :)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:34

Ik praat al heel lang met een jongen, sinds februari dacht ik. Met tussen pauzes. Maar nu komt hij dan eindelijk deze zondag langs! Hijs maar een jaartje ouder dan ik. Dus ben benieuwd

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:36

Thenexttry schreef:
Ik geloof dat het bij mij niet gaat werken -O-

Sip! Wat is er loos?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:37

BonteLisa schreef:
Ik praat al heel lang met een jongen, sinds februari dacht ik. Met tussen pauzes. Maar nu komt hij dan eindelijk deze zondag langs! Hijs maar een jaartje ouder dan ik. Dus ben benieuwd

Spannend! Hopelijk een leuke klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:41

Leeftijd zegt niks, is maar een getal.. Hoe iemand in het leven staat zegt veel meer. Ik heb een collega die 1 jaar jonger is, die zit iedere avond te gamen en vangt pokemons en is volgens mij ook nog maagd.. Andere mannen van mijn leeftijd hebben zelf al kinderen en hun leven goed voor elkaar.. Ik kijk dus verder dan leeftijd..

Lengte daarentegen vind ik wél belangrijk, ik ben zelf lang en wil echt geen man die kleiner is, liefst zelfs toch wel minimaal 10 cm langer nog..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:43

Ik heb ook liever langer, maar heb wel al kleiner gedate een leuk persoon zou ik er niet voor laten staan.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:00

Ja, langer sowieso! M'n vriend is zeker 10 cm langer dan ik. Hij is in alles gewoon fantastisch <3 Nog steeds heel blij met deze tinderman haha.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:08

Langere meiden vind ik intimiderend :x Dus liever korter +/- 1.75 :~

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:12

Ik vind het best erg van mezelf maar kleiner is niet echt een optie := of hij moet heeeeel leuk zijn.....

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:13

Pieter25 schreef:

*intimideert Pieter met 1.81m*
Ik ben de baas ~~}>

Bij voorkeur wil ik iemand die op z'n minst even lang is.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:15

Eske_B schreef:
Pieter25 schreef:

*intimideert Pieter met 1.81m*
Ik ben de baas ~~}>

Bij voorkeur wil ik iemand die op z'n minst even lang is.

Nee hoor.. ben 1.87 :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:21

Ik heb één eis, en dat is dat een man langer is dan dat ik ben. De rest maakt me minder uit, maar ik val echt niet op kleiner.