Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik date eigenlijk ook alleen maar gasten die ouder zijn dan ik. Het kleinste leeftijdsverschil dat ik ooit heb gehad was een jongen die twee maanden ouder was dan ik, en dat was ook gelijk een flink drama. Ik date nu een (niet-Tinder) jongen die een paar jaar ouder is en gewoon in een eigen appartement woont en een grotemensenbaan heeft. Vind dat echt een verademing eigenlijk
Jildau schreef:Procent schreef:Hier nog een Tinder relatie
Tijdje geleden hier in dit topic mijn laatste bericht geplaatst (begin juli) en ik lees vanaf het begin al mee...
Laatst na de zoveelste date eens gepraat over wat we nu zijn... ''Ja euh... Dan hebben we iets met elkaar he...'' ...
Het ging lekker subtiel... Maar, k ben helemaal blij nu en kan weer rustig ademhalen ipv die onzekerheid
Oh heerlijk! Hoop dat het bij mij binnenkort ook zo gaat. Vind vooral de vragen van de omgeving vervelend.
Berdien schreef:Leeftijdsverschil vind ik niet zo spannend, ik vind levensfase belangrijker. Ik zou nou niet een student willen daten bijvoorbeeld. Hij op kamers, ik al bijna 6 jaar eigen woning, enorm drukke baan etc. NaahhMaar beetje gelijk niveau qua ontwikkeling en intelligentie vind ik ook wel prettig. Hoeft heus niet ook een master op zak te hebben, maar iemand waar je ook mee kan praten zonder dat hij brult dat elke vluchteling crimineel is etc vind ik toch wel... aangenaam