(juist extra pijnlijk, verwijderen is het beste). Geen idee of mannen dit ook doen. Achteraf zie je dingen altijd anders. Goed dat je voorzichtiger bent geworden. Alvast veel plezier morgen met je date!.Mijn vriend belde na werktijd of ik bij hem kwam eten. We hebben een goed gesprek gehad. Hij heeft veel last van vermoeidheid, en stress. Heeft ADHD, hierdoor maakt hij zich super druk als hij wat moet regelen voor de verbouwing van zijn huis. Ik wist niet dat er iemand langs kwam voor een offerte (hij wist zelf ook niet dat er zo snel iemand langs kon komen). De woensdagen slaapt hij bij mij zodat we elkaar doordeweeks een keer zien I.P.V alleen de weekenden. Ik dacht dat hij boos was omdat hij niet meer reageerde op mijn laatste app bericht.

Zeker als je 2 weken geleden nog een valentijnskaart hebt gehad. Vraag me dan altijd af wat er ineens is gebeurd dat zoiets gelijk kapot klapt voor een bepaald iemand. Zonde. Wilt hij er niet meer over kwijt?
of ik zijn nieuwe auto wilde zien euh.. nee ik ben bezet. Je bent 3 jaar te laat. Bij hem heb ik in het begin heel vaak terug geappt. Er was altijd een gevoel van dat het goed zou komen, en hierdoor had ik geen aandacht voor andere mannen. 

). Gelukkig had ik de volgende ochtend al een afspraak met mijn therapeut staan. Dat hielp enorm.