Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Heeft iemand gisteravond rond 10 over 11 ook een fel lichtje gezien in de lucht?
Hier zag ik een fel lichtje in de lucht,terwijl het mistig was,was het lichtje helemaal helder.En opeens zjoef,weg was het weer,je zag het maar enkele seconden.
MonteKarlo schreef:En daar vliegen ze wel en in Engeland staken ze vanwege de mist
Robin_Rikkie schreef:gohya schreef:Heeft iemand gisteravond rond 10 over 11 ook een fel lichtje gezien in de lucht?
Hier zag ik een fel lichtje in de lucht,terwijl het mistig was,was het lichtje helemaal helder.En opeens zjoef,weg was het weer,je zag het maar enkele seconden.
Ik lees nog steeds mee
Ik volg severe weather europe op facebook en daar zag ik dat er de afgelopen dagen een meteorieten zwerm langs kwam die een soort 'vuurballen' veroorzaakten in de lucht, er staan daar ook een paar filmpjes van, is inderdaad heel fel en opeens weer weg dus misschien dat je dat gezien hebt?
Butterfly schreef:MonteKarlo schreef:En daar vliegen ze wel en in Engeland staken ze vanwege de mist
Het is een filmpje van London Heathrow, de laatste keer dat ik keek lag dat in Engeland![]()
Ik vind het 's ochtend op het moment ook heel mooi! Laatst in de trein aan het eind van de middag leek de lucht wel uit lagen te bestaan; heel mooi!