M'n lijf en die stomme vermoeidheid... gebed zonder eind.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 10-10-17 04:23
De baby die een paar deuren verderop is komen wonen en mij net wakker heeft gehuild.. en ik heb al lawaaiierige buren die tot 's nachts door ruziën en op het moment wegenbouw die me om 7 uur 's ochtends al mijn bed uit komt trillen.. en ik werk 5 dagen per week en fiets 20 km per dag, soms 30 als ik naar paard moet.. slaap nu constant onderbroken. Tof, op appartement wonen..
Aan mn oog die zonder reden heel gezwollen aanvoelt maar niet gezwollen is waardoor ik ook nog is wazig zie en de barstende koppijn die dit met zich meebrengt
Aan mensen met zo'n irritante brievenbus met stroeve borstels erin . Werk nu een week voor postnl maar jee ik irriteer me er dood aan. Kan niet normaal met 1 hand post er door doen.
Boompje1985
Geplaatst: 10-10-17 17:21
Danique schreef:
enamorada schreef:
Dat ik er verdomme altijd voor iedereen ben en iedereen me nu vanuit elke hoek keihard laat vallen.
Dat mijn paard waarschijnlijk deze week wordt opgehaald door iemand, maar die persoon nog niet precies weet welke dag dat gaat worden, maar dat normaal gesproken nog deze week moet lukken. Dus dat het best wel onduidelijk is.